Äitiyspakkaus

Minäkin laitoin tänään pakkauksen tilaukseen. Aluksi ajattelin ettei nuo värit ja muut ole kovin mieleisiä, mutta kun tarkemmin noita mietti ja katsoi niin kyllähän suurin osa tuotteesta on aika kivoja. Ei malttaisi odottaa että pääsee hiplaamaan kaikkea :grin
 
Mä kyllä tykkään niin kaikesta mitä tuossa pakkauksessa on nyt. Ainoana mietityttää tuo makuupussi kun niin tummat värit (ainakin kuvassa) että liekkö se sotkee ton valkoisen puolen pesukoneessa...
 
Meilläkin laitettu tilaukseen pakkaus :)
Saa nähdä miten kauan menee ennenkuin noudettavissa!
 
Meniköhän itellä 1.5 vko kun jo tuli..ite tykkään kyl kaikista siinä olevista vaatteista...tuntuu vaan että kaikki melkee kamalan isoja ku vertaa noihin 50/56 kokoihin, että hirveen pientä siinä ei kyllä oo oikei
 
Tänään saatiin raskaustodistus ja miehen kanssa katseltiin nuita 2016 äippäpakkauksen kuvia.. Pitänee miettiä, että ottaako sitä vai sitten rahana, värit ei kovasti miellytä tuossa vanhassa pakkauksessa ainakaan minua.. Ja tosiaan kirppareilta löytää aika hyvin kaikkea kivaa pienelle. :dummy1: Suurimmat hankinnat tuosta varmaan ovat just ne ulkovaatteet ja makuupussi.. Makuupusseja meillä on kyllä jo kaksikin, että enää, jos puvut löytää edukkaasti kirpalta niin vois ihan miettiä, jos sen rahan sitten ottais.. Onneksi on vielä aikaa pähkiä. :shy:
 
Meniköhän itellä 1.5 vko kun jo tuli..ite tykkään kyl kaikista siinä olevista vaatteista...tuntuu vaan että kaikki melkee kamalan isoja ku vertaa noihin 50/56 kokoihin, että hirveen pientä siinä ei kyllä oo oikei

Totta, en ymmärrä miksi siihen pakkaukseen ei voi laittaa kaikkia vaatteita koosta 50 kokoon 62.. isompia vaatteita kerkeis sitte hankkimaan kyllä kun vauva on syntynyt. :) ja pakkauksen haalarikin on yks vuotiaan kokoinen, mikä on sinällään ihan todella raivostuttavaa....
 
Totta, en ymmärrä miksi siihen pakkaukseen ei voi laittaa kaikkia vaatteita koosta 50 kokoon 62.. isompia vaatteita kerkeis sitte hankkimaan kyllä kun vauva on syntynyt. :) ja pakkauksen haalarikin on yks vuotiaan kokoinen, mikä on sinällään ihan todella raivostuttavaa....


Mä taas aattelin et parempi ku on vähä isompia ku nuo toukat kasvaa nii nopee.. nyt jaksaa viel juosta kaupoilla ku eihä sitä tiiä jos tulee vaik koliikki tms. ni ei sellai "kerkee" välttämättä. Tai sit jos syntyykin pitkänä :) niinkuin käy jos meihin vanhempiin tulee :)
 
Just eilen kyllästyin odottamaan julkaisutietoa ja tein hakemukset netissä. Mua ois niin harmittanut jos se ois tullu jakoon heti kun on saanu vanhanmallin pakkauksen kotia.
 
Mart-su missä lukiko tuo huhtikuu myös tuolla kelan sivuilla? En löytänyt. Onpa harmi, että tulee niin myöhään. Täytyy miettiä otanko kuitenkin rahana.
 
Mäkin hain eilen ja olin kyl tosi tyytyväinen! Paljon kivemmat kuosit ja värit ku 2011,ainaki omasta mielestä. :rolleyes:
 
Kiitos mart-su en ollutkaan nähnyt tota etusivua, ainoastaan jo avatun uutisen :)
 
Minusta ihan luonnollista, että ensiksi jaetaan edellinen loppuun kunnes uudet tulee jakoon. Joku helpotus pitää heidänkin hommassaan olla ja ei olisi järkeä jos entiset menisi "hukkaan" kun samaa tavaraa eri kuoseilla. Siellä kelan keskustelupalstalla kauhea mellakka kun nyt ei saakkaan 2017 vuoden pakettia kun 2016 ei miellytä. Jos joku osaa tehdä paketin joka miellyttäisi jokaista tulevaa vanhempaa niin onnea yritykseen! Pitäisi olla kiitollinen kun tälläinen on edes saatavilla, JA että vaihtoehto on vielä ottaa se rahana. Moni sanoo että 2016 on poikamainen paketti, niin no onhan siinä sinistä...? Outoa kuitenkin että tällä vuosituhannalle vielä ajatellaan tyttöjen ja poikien värejä erilaisina ja veikkaan kuitenkin että sininen on useamman ihmisen mieleen ja helpommin yhdistettävissä kun pinkki tai vaaleanpunainen.... :)
 
Totta nappula. :) mutta kun syntyvyyden lasku on luultavasti ollu tiedossa, niin miks kela ottaa niitä pakkauksia niin paljon... on siis mun mielestäki ihan loogista jakaa ensin vanhat ja sit siirtyä uuteen, mutta joku vuosi voisivat kokeilla sitä että hommais niitä pakkauksia jonku tuhannen vähemmän ni ei tarttis jakaa vanhaa niin kauaa. :)

Mun mielestä on joo oikeesti outoa että pakkauksessa käytetään paljon sinistä ja vihreetä. En meinaan ite ainakaan käyttäis niitä värejä ku kotona. :D siis tytöllä.
Mieluummin sitä itse laittaisin pakkaukseen neutraaleja värejä, harmaata, valkoista, beigeä ja ruskeeta, niin passais molemmille. :)
 
Nuo värit (valkoinen, beige, harmaa) olisi minunkin mieleen kaikkein eniten ja niitä olen itsekin vaan ostanut, mutta sitten taas toisaalta tiedän monia jotka tykkäävät juuri käyttää värejä lapsien vaatetuksissa.
Ehkä juuri siksi ihan hauska kun tulee muutamia tuollaisia väripilkkuja sitten kelan paketin myötä, joita voi yhdistellä valkoiseen/harmaaseen/mustaan joka nyt käy jokaisen värin kanssa! Ja osa kyllä varmasti jää meilläkin ns.kotikäyttöön eli ei laiteta "ihmisten ilmoille" mutta onhan itsellänikin sellaisia kotivaatteita joissa en lähtisi kaupungille :D
 
Takaisin
Top