Äitiyspakkaus

Minun mielestä ei taas ole tuon 400euron arvonen sitten millään.. :D Ei mitään moitittavaa omassa pakkauksessa ollut(muutako jotkut kuosit/värit/jne, jotka makuasioita nekin) mutta en kyllä siltikään arvoksi 400e sanois..
 
En minäkään siitä missään tapauksessa 400e maksaisi, vaikka kaikkien noiden tuotteiden hankkiminen erikseen uutena varmaan tulisikin maksamaan sen verran tai enemmänkin. Tuolla hintaa saa kuitenkin ostettua itse juuri mieluisat yksilöt, kun taas tuossa pakkauksessa on varmasti jokaiselle jotain mistä tykkää, mutta myös paljon sellaista, minkä olisi mielummin valinnut jotenkin erilaisena...
 
Mutta lähtekääpä ostamaan kaupasta kaikki mitä siinä pakkauksessa on, ja vähintään sama laatu ja uusia tuotteita eikä mitää kirppisrojua.
 
Mutta lähtekääpä ostamaan kaupasta kaikki mitä siinä pakkauksessa on, ja vähintään sama laatu ja uusia tuotteita eikä mitää kirppisrojua.

Mulla ainakin sellainen kokemus esikoisesta saadusta (vuoden 2014) pakkauksesta, että monet usealla kiertäneet ja ilmaiseksi saadut vaatteet oli paljon parempia ja kestävämpiä kuin äitiyspakkauksen vaatteet. Esimerkiksi äp:n housut oli liian leveitä eikä niistä mitkään pysyny meidän jätkän jaloissa. Toki jos ei saa mistään (tai halua käytettyjä) hyväkuntoisia vaatteita halvalla/ilmaiseksi, niin pakkaus siinä kohtaa hyvä valinta :)

Tällä kertaa valitsin avustuksen rahana, koska sain jälleen 56-80-senttisiä vaatteita kaverilta niin paljon, ettei tarvi hommata kuin 50-56-senttisiä lisää. Puuttuvat koot bongasin tori.fi:sta ja ei maksa 37-osainen setti toppapukuineen kuin 12 euroa. Eli hieman(!) jäi 140 eurosta plussan puolelle, kun tyyliin hiusharja enää uupuu.
 
Äitiyspakkauksen hyviä puolia on ehdottomasti toppatumput jaloille ja käsille, villahaalari, toppapuku, vanupuku, peitto ja lakanat, kynsisakset, hiusharja, kirja, lelu ja itse laatikko patjan kanssa :) bodyt, housut ja sukat eivät välttämättä ole aina niitä parhaimpia, mutta suurin osa on ollut meillä käytössä. Meillä on monet tuotteet vielä niin hyvässä kunnossa, että pohdin otanko pakkauksen vai rahan, etenkin kun uutta pakkausta ei ehdi saada.
 
Maanantaina tulee kolme viikkoo siitä ku postis tuli päätös mis luki et kahen viikon sisään tulis pakkaus. Ei oo näkyny ei. Tuleeko sieltä joku kirje ku on noudettavis vai viesti? Ens viikolla soitan kyllä jos ei ala kuuluun. :sad001
 
Maanantaina tulee kolme viikkoo siitä ku postis tuli päätös mis luki et kahen viikon sisään tulis pakkaus. Ei oo näkyny ei. Tuleeko sieltä joku kirje ku on noudettavis vai viesti? Ens viikolla soitan kyllä jos ei ala kuuluun. :sad001

Yleensä matkahuolto lähettää txt viestin, tai jos et ilmottanu et haluat viestin niin laittavat postin kautta lapun. Mä kävin kysyy lähimmät postista 2viikon jälkeen ku Matkahuollon paketit näkyy myös nimellä eli et tarvii sitä lähetyskoodia =)

Postilla kun on muutakin puuhaa ni kirje saattaa kestää (meillä posti jääny 2päivää tulematta vähä aika sit :) )
 
Yleensä matkahuolto lähettää txt viestin, tai jos et ilmottanu et haluat viestin niin laittavat postin kautta lapun. Mä kävin kysyy lähimmät postista 2viikon jälkeen ku Matkahuollon paketit näkyy myös nimellä eli et tarvii sitä lähetyskoodia =)

Postilla kun on muutakin puuhaa ni kirje saattaa kestää (meillä posti jääny 2päivää tulematta vähä aika sit :) )

Olinki vähä liian hätänen ku eilisen aikana oli näköjään tullu matkahuollolta postilaatikkoon kirje. Tänään siis saan sen! :D
 
Mielipiteitä 2017 pakkauksesta? Nyt on julkaistu. Oma mielipide on että aika tasasen harmaa, olen iloinen että on 2016 pakkaus odottamassa pesua [emoji4]
 
Aika samanlainen kuin viimevuotinen jonka sain, että aika se ja sama. Hupparihaalari tuntuu vähän hölmöltä idealta, kun en itsekään niin välitä huppareista.
 
Mie tykkään ton uuden pakkauksen kuoseista ja väreistä :) oon kyllä tykästyny tuohon viime vuotiseenkin eikä tosiaankaan tunnu enään niin poikamaiselta mitä alkuun.
 
Mä vähän jännitin, että jos tuo 2017 pakkaus oliskin enemmän mieleen, mutta ihan hyvä, että ehdin jo 2016 paketin saamaan kotiin - siinä erityisesti toppa- ja vanuhaalari ja pussilakana oli mun mielestä kovasti paljon kivemmat ku tässä uudessa pakkauksessa. Hyvä näin, koska tuskinpa tuota uutta edes olis saanu, eiköhän noita viimevuotisia oo vielä vino pino jaettavana vai onko tietoa? :shy:
 
Joo, kuulemma huhtikuun loppuun jakaa ainaki tätä "meidän" pakettia :)
 
Mä päätin ottaa nyt sitten kuitenkin rahana, koska kaikki tarvittava löytyy entuudestaan hyväkuntoisena esikoiselta ja ei tarvitse ostaa kuin pieniä juttuja uutena :)
 
Takaisin
Top