Äitiys/imetysvaatteet

Ostin ekat mammafarkut prismasta ja vielä en oo kyllä tottunut. Ahdistaa toi kaistale ja ostin normi kokoa yhtä isommat kun oman koon kaistale ois ollu vielä tiukempi ja jääpä kasvuvaraa jos tuo persosatokin leviää :joyful:
Mutta vielä en kyl voi sanoa että ois mukavat päällä... seuraavaksi hae henkkamaukalta mustat farkut. Saa nähä miltä ne tuntuu.
Yleisesti koitan välttää turhaan ostamista ja pärjätä vanhoilla mahd. Hyvin. Tää on kuitenkin niin lyhyt aika..
 
Nuo Lidlin farkut oli kyllä tosi hyvin istuvat, ostin kahdet suoraan ja samalla myös parit sukkikset.

Meinasin vielä pari masutuubia hakea h&m:ltä tällä viikolla, niistä tykkäsin myös aiemmissa raskauksissa, niin saa noita tavallisia paitoja ja housuja käyttöön vähän pidemmäksi aikaa.
Muutoin pärjään varmaan melko loppuun asti noilla olemassa olevilla legginseillä, tunikoilla ja mekoilla. Jos ei sitten painoa ala muualle kertyä. :rolleyes:
 
Mäkin kävin Lidlissä mutta olin vasta iltapäivällä kun en kaupungissa asu niin oli tosi paljon myyty jo loppuun, pieniä kokoja vain jäljellä mutta sain kaivettua itselleni farkut ja leggarit. Farkkukangas tunikoita ei ollut jäljellä enää kuin yksi paketti niin se jäi nyt saamatta vaikka sitä varten meninkin.
 
Multa mennyt kokonaan ohi tällain Lidl kampanja... pitääki käydä kattomassa jos ois mitään jäljellä.
 
Mä hain kans Lidlistä sen farkkutunikan ja sukkikset. Oli kyllä tosi mukava se tunika!

Ja imetysliiveistä isompi rintasille: ite oon ostanut changesta useemmat(niillä oli vaan yhtä mallia ja 3 eri väriä). Niissä on kaarituet, mikä itselle ihan ehdoton ja muutenkin tukevan oloiset sekä mukavat päällä :)
 
Tilasin vähän vaatteita Espritistä kun sain synttärilahjaksi lahjakortin sinne. Imetysvaatteita pääosin. No, kyllä lähtee suurin osa takaisin, ei vaan avaudu tuo eurooppalainen logiikka imetysluukkujen suhteen, ihan käsittämättömiä virityksiä! Suurin osa mun luottovaatteista on kaverilla joka vielä imettää 1-vuotiastaan, lupasi että saan ne ajoissa takaisin niin ehkä ei tarvitse lähteä etsimään muualta. Parit ihanat mammahameet löysin, jotka tukee mahaa mukavasti. Kesää odotellessa... :cool:
 
Meidän lähi-Lidlissä oli vielä raskausvaatteita jäljellä! Ostin sukkikset ja farkut ja molemmat oli tosi hyvät! Käyn vielä huomenna katsomassa, olisiko sukkahousuja jäljellä. Voisin hamstrata muutamat, hinta oli sen verran edullinen :)
 
Täälä oli eilen kanssa vielä lidlissä mamma vaatteita jäljellä ni otin parit sukkikset samalla ku ruokaostoksilla kävin. Jegginsit jo löytyykin mutta ne on vielä vähän isot mahan kohdalta, mutta eiköhän nekin kerkeä tässä vielä sopivammaks tulemaan :)
 
Mä en löydä mitään kivaa... :sad001 Kaikki äitiysvaatteet loppuu tyyliin kokoon 44 ja meitä isokokoisia (ja kohta vielä isompia) odottajia on unohdettu tyystin. Ärsyttää.
 
Mä en löydä mitään kivaa... :sad001 Kaikki äitiysvaatteet loppuu tyyliin kokoon 44 ja meitä isokokoisia (ja kohta vielä isompia) odottajia on unohdettu tyystin. Ärsyttää.

Samaa olen ajatellut. Varsinkin yläosia etsiessä. Housuissa on riittänyt jotkut prisman mammaosastolta löytyneet leggarit tjsp.

..tai sitten isoja ei oo luotu tarvitsemaan mammavaatteita, vaan niitä valasrytkyjä isojen osastolta [emoji58]
 
Mistähän löytäisi semmosia farkkukankaan näköisiä leggareita mitkä joustaisi ja missä ehkä olisi taskut takana? Tai edes jotain trikoisia mistä ei näkyisi läpi? Kotiin kaipaisi jotain muuta ko verkkareita ja millä voisi mennä omalle pihalle ilman et alkkarit näkyy naapureille :grin
 
Mistähän löytäisi semmosia farkkukankaan näköisiä leggareita mitkä joustaisi ja missä ehkä olisi taskut takana? Tai edes jotain trikoisia mistä ei näkyisi läpi? Kotiin kaipaisi jotain muuta ko verkkareita ja millä voisi mennä omalle pihalle ilman et alkkarit näkyy naapureille :grin
Mä löysin prismasta farkun näköiset leggarit, joustavat ja takataskut.
 
Mä en löydä mitään kivaa... :sad001 Kaikki äitiysvaatteet loppuu tyyliin kokoon 44 ja meitä isokokoisia (ja kohta vielä isompia) odottajia on unohdettu tyystin. Ärsyttää.

Mulla on kans vaikeuksia löytää mitään kivaa vaatetta ja etenkin yläosia. :sad001 Tähän asti oon mahtunut vielä entisiin tunikoihini mutta kohta ne alkaa kiristää vatsan kohdalta. Oon normaalistikin isorintainen ja yläosat on yleensä pakko ottaa 42 kokoa, kun alaosat taas on 40 kokoa. Nyt yläosat pitää olla jo 44 kokoisia (kiitos pari kuppikokoa kasvaneiden rintojen) ja äitiysvaatteissa on sitten se huono puoli, että kun niihin on lisätty sitä kangasta vatsaa varten, niin sitä on mulle koossa 44 ihan älyttömästi ja paidat on mulle telttoja. Saman isorintaisuus-ongelman kanssa oon kyllä tottunut painimaan normaalistikin, että sinänsä ei yllätä.

Mammafarkkuja oon ostanu kahdet Prismasta, jotka muuten on huimasti paremmat mun päällä kuin h&m:n farkut, joiden huomasin heti sovittaessa putoavan. Ja parit legginssit h&m:ltä. Ja niitä ihania mamma-alkkareita muutamat! :D Kuinka mukavat ne onkaan päällä! :D

Isorintaisten imetysrintsikoista täällä oli keskustelua tuolla aiemmin ja itse liputan myös Lumingerie-nimisen nettifirman puolesta. Ihania, edullisia ja kauniita rintsikoita isorintaisille, hyvä asiakaspalvelu ja ilmaiset palautukset ja vaihdot. Sieltä aion imetysrintsikat ostaa, kun niiden hankinta tulee ajankohtaiseksi. Niissäkin on valinnanvaraa, vaikka eivät sitten ihan yhtä edullisia olekaan, kuin tavikset. Ystäväni suositteli sellaista mallia, jossa on säätövaraa kolmen kuppikoon verran. :)
 
Lindexillä oli nyt rintaliivit -20%, kolmet mammaliivit lähti mukaan :) jospa niillä nyt pärjäisi..
 
Mullakin on ongelma löytää sopivia äippävaatteita. Mulla vaan on niin päin, että oon niin pieni ettei tahdo löytyä hyvin istuvia paitoja & housuja. Ja olis tietty kiva, että olisi nyt edes sen verran laatua, että tämän raskauden kestäisi.. Töissä varsinkin olis kiva käyttää vähän siistimpiä vaatteita. Esikoisen jäljiltä on kyllä vaatetta tallessa, mutta raskaus ajoittui eri vuodenaikaan niin nyt tarvis vähän kevyempää.
 
Miekin kävin Lindexilta alesta liivejä katsomassa. Ainoastaan Diva mallista löytyi sopivan kokoinen, ja niitä oli tasan yksi hyllyssä. Turhauttavaa isompien kokojen kohdalla...

Pukukopissa huomasin lisäksi sen, että alamitaltaan sopivan kokoisia liivejä on vaikea pukea, kun vatsa alkaa olla tiellä laughing7
 
Ja omat havaintoni äippävaatteiden kohdalla on ylipäätänsä ollut se, että on ihan järjestöntä että ne on mitoitettu kokoon s-xxl tmv rintaliivien lisäksi myös ala- ja yläosiltaan. Millään ei meinaa sopivia kokoja löytyä, kun ei kaikilla keho ole keskiarvomittoihin sopiva..
 
Just kun kerkesin valittaa sopivia läski-mammavaatteita huomasin, että henkkamaukalta (todellinen yllättäjä) löytyi tosi mukavat mammafarkut ja kokoja ihan jonnekin 52 asti (muistelen). Yläosista vielä pula, mä tykkään esitellä sitä vauvavatsaa mutta kun oot rintava ja iso muutenkin niin kaikki on tyhmiä telttoja. No niitä paitoja ehtii onneksi vielä ostella :D
 
Takaisin
Top