Äitiys/imetysvaatteet

AamuElokuun

Puuhakas puhuja
Parhaimmaksi katsomanne merkit kehiin. Mulla on pääsääntöisesti h&m äitiys/imetysvaatteita. Eilen pistin yhdet äitiyshousut jalkaan ja ne tippui jalasta koko ajan. Sitten muistin että ne tippui kyllä ihan mahtavan mahankin kanssa. Eli mitkä on hyväksi havaitut äitiysfarkut? Pysyy ylhäällä ja mukavat
 
Hih, olen ehkä hieman ajoissa liikenteessä. Mutta kyllä äitiysvaatteet pian on ajankohtaiset [emoji16]
 
Tänään rv12 laitettu mammafarkut :) tästä se nyt alkaa! kukkaro ei tahdo antaa myöden, mutta tykkäisin ostaa uusia odotusvaatteita!! Ei ekassakaan ollut kuin pari vaatetta hankittu, mutta kun en ole synnytyksen jälkeen mahtunut vanhoihinkaan. Joten pitkälti aika rytkyissä menty. Tykkäis jo vähän panostaa ulkonäköön :)
 
Mä löysin Prismasta (!!!) ihanan napakat, mustat äitiyshousut. Farkkujen tyyliset, mutta on ohuempi matsku. Ja siis ostin samantien kahdet, ku ne pysy niin hyvin jalassa ja on kyllä mukavat päällä. Mä en esikoisen aikaan löytänyt yksiäkään housuja, joita ei joutuis kiskomaan koko ajan ylös, testattu perus h&mt ja lindexit..:shifty:

Muutenkin olin yllättynyt, että heillä edes valikoimaan oli tullut mama-mallisto. Iso peukku sille. Esim. ihan perus mustia leggareita oli myös, eikä pahan hintaisia. En tiedä onko muualla ollut ennenkin, mutta ainakin meidän pikkukylän Prismaan nää on vasta nyt rantautuneet :joyful:
 
Minä en oo pitäny raskaus aikoina farkkuja vaan mulla on ollut parit mamalicious merkkiset mustat suorathousut. Lisäksi tykkään H&M mamma vaatteista, ovat edullisia ja kestävät yllättävän hyvin!
 
Karla kiitos vinkistä! Pitää käydä itsekin kurkkaamassa. Yhdetkään omat housut ei mahdu enää mukavasti kiinni tai kiinni ollenkaan.
 
Kiitos vinkistä, Karla! Mie tilasin Ozbabylta kahdet Mamalicious-housut, joista toiset oli ns. tavalliset äitiyshousut ja toisia markkinoitiin alkuraskauteen ja synnytyksen jälkeiseen aikaan. Muuten kivat, mutta tahtovat valua.

Ei mene varmaan kovin kauaa, että pitää ruveta paitojakin etsimään :) Jotkut paidat näyttävät nyt jo hassuilta, kun turvottaa niin kovasti.
 
Kävin tänään ostamassa toiset Love2Wait -merkkiset farkut, olen tykännyt niistä. Ja mamaliciouksen melko tarttui myös matkaan, kun sitä voi sitten käyttää myös imettäessä.
 
Pitää näköjään viikonloppuna käydä ostoksilla kun vyötärö alkaa kiristämään (rv14+1). Ajattelin h&m:n farkkutarjonnan katsastaa läpi, mutta hyvä tietää että ihan Prismastakin löytyy mama vaatteita.
 
Ootteko vilkaissut Emmyn tarjontaa? Se on verkkokauppa jossa myydään käytettyjä vaatteita. Niillä on myös äitiysvaatteille oma osasto. Itse tilasin sieltä yhden mekon ja kahdet housut (joista toiset oli ihan uudet, laput vielä kiinni). Nuo oli yhteensä noin 30 euroa ja silloin oli vielö ilmaiset postarit.
 
Sit on myös se Vähän käytetty, vahankaytetty.fi.
 
Mä ostin just kassillisen äitiysvaatteita fb:n kirppikseltä, ja odotan että posti jo toisi ne. Kannattaa tsekkailla niitäkin, ihan siistiä vaatetta.
 
Tilasin eilen äitiysfarkut. Viime raskauden painin huonosti istuvilla h&m mamma farkuilla niin nyt päätin hankkia kunnolliset vaikka olihan niillä hintaa se 40€
 
Minäkin ostin eilen tori.fi kassillisen äitiysvaatteita 25 eurolla. Tosi hyviä housuja joukossa. Saa töihin vaatteita, kun pahasti jo omat housut puristaa iltapäivällä mahaa.
 
Pitää näköjään viikonloppuna käydä ostoksilla kun vyötärö alkaa kiristämään (rv14+1). Ajattelin h&m:n farkkutarjonnan katsastaa läpi, mutta hyvä tietää että ihan Prismastakin löytyy mama vaatteita.

Ite ostin h&m ihan perus mamadenimit ja oon tykänny!
 
Täällä rv 14+4 ja jouduin jo toissapäivänä käymään ostamassa äitiysalushousuja, kun tavallisten kuminauha alkoi kiristää ikävästi. Lindexiltä löysin tosi mukavia, ylös asti ulottuvia äitiysalushousuja, suosittelen lämpimästi!

Ostin myös H&M:stä sellaiset resorilliset äitiysfarkut, ne on myös tosi mukavat. Tavalliset farkut mahtuvat päälle edelleen, mutta ei tee mieli enää laittaa niitä, kun varsinkin istuessa painaa ikävästi.
 
Tänään löysin maailman mukavimmat rintsikat Citymarketista. Sloggin t-paitamalliset liivit ilman saumoja. Vaikutti ihan täydellisiltä! Eivät toki ole imetysliivit, joten niitä pitää hankkia jossain välissä lähempänä laskettua :)
 
Onko ketään löytänyt/käyttänyt isoja mamma vaatteita? HM farkut koossa 46 meni päälle mutta aivan liian lyhyet vaikka en mikään hirveen pitkä ole.
 
Takaisin
Top