Äitiys/imetysvaatteet

En tiennytkään että prismassa olisi äitiys vaatteita, täytyykin käydä katsomassa, kiitos vinkistä :)
 
No niin. Tänään kaivoin sitten kesätakin esille. Ja yllätys yllätys, ei mene kiinni. :rolleyes:
Joten, missä hyviä äityistakkeja? Keväällä kuitenkin vielä viileää keliä..
 
Itse painiskelin saman ongelman parissa. Toppatakki alkaa olla jo liian lämmin ja kevyempää takkia en omista mihin mahtuisin. Vastaus löytyi miehen kaapilta. Varastin käyttööni hänen isohkon pilottitakkinsa. Ostakoot itse uuden. :) miesten takin saa halvemmalla kuin äitiystakin. Josko sitä sitten pärjäisi syksyn jollakin paksulla ja pidemmällä vyöllisellä villatakilla..
 
Ne kevättakit tuntuu kaikki olevan ihan järkyttäviä telttoja :D Ainakin H&M:n kokeilemani ja mitä netistä oon ettinyt. Nyt ei mahdu mitkään takit kiinni ja laskettuaika lokakuussa, että silloinkin tarvii.. Pitänee rueta ite äitiystakkisuunnittelijaksi :D en tosin osaa ommella.. enkä piirtää :D :D
 
Oon kans yrittänyt etsiä äitiys kevät takkia mutta on tosiaan melkoisia telttoja monet. Niistä sais kyllä muodikkaampiakin tehtyä :bored: Vanha kevättakki ei mene kyllä päälle. Tosi kalliita myös äitiys takit!
 
Mä päädyin ostamaan nyt a-linjaisen ulkoilutakin, sekin vähemmän teltta. HM olisi mun mielestä ollut kiva vihreä äitiystakki, mulla vaan jäi hihat lyhyeksi. Mutta muuten ihan istuva oli, jos joku kaipailee.
 
Mistähän löytyisi ulkoiluhousut, jotka tulisi niin korkealle ettei paina mahaa? Toppahousuja ei enää oikein viiti pitää ja muut ulkoiluhousut ahdistaa..
 
Eilen vedin jalkaan mamma alkkarit nukkumaan mennessä. Ai että mikä taivaallinen olo. Ei hiertänyt eikä painanut. Miestä kyllä nauratti :D

Mä oon käyttänyt niitä Lindexin mamma-alkkareita jo varmaan kuukauden :grin Okei onhan ne vielä vähän isot kun yläreuna tulee melkein kainaloon, mutta ihan ehdottomat kun ei mikään purista tai paina keskeltä masua.
 
Jos jollain on muuten vinkata kevät-kesä-syksy-akselille äitiystakkia (ei topattu eikä sadetakkia) joka olisi suht siisti ja mielellään alle satasen niin vinkkejä otetaan vastaan. Henkkamaukalla ei ollut netissä oikein mitään mammatakkeja myynnissä, Zalandokin selattu läpi eikä löytynyt mieleistä. Siellä oli toppaa, sadetakkia, vaaleaa puuvillaa ja villakangastakkia tarjolla eikä mikään noista nyt oikein kuulostanut hyvältä...
 
Huomasin tänään et nyt ei yhdetkääm ulkohousut mene enää kiinni asti ja collareissa ikävä lenkkeillä vesisateessa. Onko kellään ideoita mistä vois löytää jotkut kevyet kosteutta pitävät ulkohousut jotka mahtuisi kiinni? Miehen ulkohousuja jo kokeilin mutta oli vielä sen verran isot että tuskin tulee mulla pysymään päällä... [emoji23]
 
Mulla on ronsu sama ongelma. Oon pari viikkoa etsinyt, mutta vielä ei oo löytynyt. Itse pidän ulkoillessa collareita kun muut ei mahdu.. viime viikolla satoi vettäkin, mutta ei ilman housuja viittiny ulos lähteä :grin
 
Ostin itselleni H&M:n vihreän äitiystakin, kun se ei näyttänyt teltalta (vielä) pienen vatsan kanssa. Nyt kuitenkin koen näyttäväni Herra 47:ltä tai Uuno Turhapurolta siinä laughing7

Miun ongelma on rintaliivit. Olen ennen raskautta ollut rintava, ja tottunut tukeviin liiveihin. Kaikki näkemäni äitiys-/imetysliivit ovat olleet kaarituettomia, eivätkä todellakaan tue 70 E kokoisia rintoja. Kokeilimpa kehuttuja Sloggeja, ja olivat ihanan kevyet ja huomaamattomat, mutta sopisivat vain yökäyttöön. Pari askelta pukukopissa osoitti, että tukea niiltä oli turha odottaa.

Onko siis vaan tyydyttävä koon mukaisiin perusliiveihin?
 
Ostin itselleni H&M:n vihreän äitiystakin, kun se ei näyttänyt teltalta (vielä) pienen vatsan kanssa. Nyt kuitenkin koen näyttäväni Herra 47:ltä tai Uuno Turhapurolta siinä laughing7

Miun ongelma on rintaliivit. Olen ennen raskautta ollut rintava, ja tottunut tukeviin liiveihin. Kaikki näkemäni äitiys-/imetysliivit ovat olleet kaarituettomia, eivätkä todellakaan tue 70 E kokoisia rintoja. Kokeilimpa kehuttuja Sloggeja, ja olivat ihanan kevyet ja huomaamattomat, mutta sopisivat vain yökäyttöön. Pari askelta pukukopissa osoitti, että tukea niiltä oli turha odottaa.

Onko siis vaan tyydyttävä koon mukaisiin perusliiveihin?

Viime raskaudessa ainoat järkevät imetysliivit löytyi Sokokselta (täällä siis koko jotain 70-75 G/H...). En tosin tiedä miten sopivat enää. Netistä olen myös löytänyt Lumingerieltä muutamat hyvät liivit niin imetys- kuin normikäyttöön. Kattelen vielä miten nää tissit tästä kasvaa ennen kuin ostan uudet liivit, mutta tuskainen metsästys siitä taas tulee...
 
Piti heti kahdeksan jälkeen käydä Lidlissä mammavaate ostoksilla. Mukaan lähti farkkulegginsit ja kahdet sukkahousut :happy:
 
Minä myös olin Lidlissä heti kahdeksan jälkeen mutta ostin vain yhdet sukkahousut. Olen niin pieni, että muut vaatteet olisivat olleet aivan liian isoja. Sukkiksia sovitin jo ja hyvin istui päälle! Loisto ostos.
 
Mäkin intoilin itseni ostoksille Lidliin. Mukaan tarttui mulle ne leggingsit ja farkut (molemmat on sovituksen perusteella tosi hyvät ja sopivat kokoiset) ja pienelle pari bodya. :)
 
Mä unohdin kokonaan et piti käydä aamulla ostoksilla. No ei auta ku toivoa että iltapäivällä on vielä jäljellä...
 
Takaisin
Top