Raskaaksi 2014

Pepe, lopetti onneks maanantain jälkeen utelut, kun kuuli, että menkat alko. Toivon niin, ettei tässä kierrossa enää ala utelemaan (vaikka hyvää tarkoittaakin), mutta se oli aika stressaavaa, kun koitti järkeillä miksi menkat on myöhässä (ettei taas pety) ja toinen tohisee "ei ne enää alakaan". Mut juu, mulla on oikeasti aivan ihana anoppi :Heartred
Lueskelin, että täällä on muitakin clomien tai vastaavien käyttäjiä. Kärsittekö sivuoireista?
Hyvää yötä kaikille! Terveisin uneton mummotautinen :violent001
 
Pepe, meilläkään ei anoppi pidä musta :D aika sama, lapsen takia välillä sanon miehelle että nähdään sitä kun toi ei halua sitä kauheesti nähdä.. :D helppoa siis mulle! Ja ei moni tiedä että kuumeilen näin pahasti :wink pari kaveria tietää mutta mieskään ei varmaan ollut ihan perillä paljon mä sitä vauvaa tahdon! :D

Darkmimosa pahoittelut:Heartred

Unettomuus ja stressi on ainaki löytäny mut vaikkei kovin suuret muut oireet.. Välillä tulee valkkaria ja ryntään veskiin tarkastamaan. Huhheijaa ku ois jo tammikuu..! :D
 
Onnea hurjasti plussanneille diku, katapultti, laurushka ja olikos vielä muita? :D :Heartred:Heartred:Heartred

Ja hurjasti voimia vaikeuksia ja ikäviä kokeneille :hug013

Mut vois lisätä testilistalle 15.12. Jos joku ihana voisi päivitellä :)

On: ovisoireita edelleen vaikka clomit tauolla.. ehkä jo löysinkin tikulla oviksen mutta varma en oo.. tänää ollu (tai siis eilen) viikon ainut vp ja sekin menny kärsies jäätävää päänsärkyy :sad001 tääl ollu puhetta unettomuudesta.. itekin kärsin moisesta aina ajoittain.. välillä tuntuu et nukun 24/7 ja välillä ei uni tuu sit vaikka kui unijukkaa kutsuu paikalle :confused: melatoniinia aattelin seuraavaks kokeilla kun apteekin suunnalle kurvailen..
 
Kettuli: mun ei tarvinnu eilen kukkua ku otin lääkäriltä saaman melatoniinin. Vähän vahvempia ovat ku nuo käsikauppa tavarat.

Mulla on tuntunut jo varmaan 2 viikkoa että oon tulossa kipeeks. Siks oonki kuvitellu vaikka mitä toiveita itselleni. Nyt on ihan oikeasti röörit tukossa. .. pitänee keitellä suolavesi kunhan tuun töistä ja niiskuttaa nokkakannulla. En halua flunssaa!

Pelottaa kyllä aloittaa ne clomit. En kyllä tiedä miks. Mutta kaikki haittavaikutukset, limakalvon ohentuminen ja erikseen mainittuna vielä mielialan vaihtelut.. Saanko sit miestä petihommiin jos sattuisinki ovuloimaan noilla ku oisin sit se vitun ärsyttävä ja vaikka mikä muukin.... eikä sille saa kertoa että aloitan clomin, Ku se ei halua tietää. Ei oo ketään kehen saisin tukeutua muita ku te ja yksi kaverini. No ei kai sitä muita tarvitsekaan olla. Eilenki illalla yritin vähän keskustella niitä näitä ukon kans ku oli hommannut pojan yökylään. Ni eipä puhunu juuri mitään. Jos jotai vastas ni " en tiedä" ja en mitään" . Kovin oli yksipuoleista puhelua. Ja muutenki ollu taas melkein sama ku ois ollu pojan kans kahdestaan kotona. Ukolla on varmaan sellanen käsitys musta että mulla on vaan pelkkiä pyyntöjä sille... ku aina yritän järjestää yhteistä aikaa ees minuutin että laitettas vaikka yhessä pyykit tai hierois mun hartioita ja verhotankoki pitäis saada... (osaan sen laittaa kyllä itsekin.) Mutta olis ollu kiva laittaa vaikka yhdessä se. Onhan se kiva olla toisen silmiin valittava akka joka kuvittelee että ukko palvelee joka asiassa. Enhän mä yritäkään järkätä ku yhteistä tekemistä ku alkaa olla aika ikävä olla aina yksin kotona pojan kans vaikka ukko Oliski kotona. Ainoo ero siinä on vaan se että joku tulee mun revirille tietyn väliajoin ja sotkee mun ja pojan rutiinit. Sotkee kodin, tuo liukasta pyykkiä ym. Ja mää tää että mä valitan tai mökötän. Voitte uskoo miltä tuntuu kaivata miestään kotiin ku aina tulee tollanen tursake jota en ees tunne!

Vaikka näin negatiiviset ajatukset ni silti on nyt ihan hyvä olla. Mä oon jo niin tottunut. Vaikka Olishan se kiva jos se oma ukko tulis viimein kotiin eikä tollanen morkkaava idiootti joka ei hyvällä tuurilla puhu mitään.
 
huomenta ihanat...

lucky harmi että tein yhteinen aika on tuollasta ei kyl kuulosta kivalta, melkeinpä sama täällä. jaksamista.

tervetuloa myy_82 ja plussatuulia :)

tsemppiä kaikille ja plussatuulia.

on: huoh eipä ol nukuttu, tuli epäsäännöllisesti suppareita ja yks sit sai mun vatsan iha kipeeks. aamulla ukko kysy mikä vointi ja ennen ku ehin kertoa supparin täytteisestä yöstä ni se oliki toises huonees jo. sit ku mentii pihalle käveleen ni olin että kerron miten yö meni, se otti puhelimen ja alko pelaamaan, sit ku mä hermostuin ni se alko nauraa ja oli et mitä hän voi tehä, viedä joka päivä mut sairaalaan? että mulla palo kiinni siihen. kunnon paine lantiossa, kävely sattuu ku pää on iha pohjalla ja kiinnittyn, supparei tulee epäsäännöllisesti. sais alkaa nyt kunnolla säännöllisinä ja voimakkaina että vois mennä sairaalaa tarkastukseen ja sanoa että mulle oli keskiviikkona lääkäri luvannu käynnistyksen lääkityksen takia heti ku muutosta kohdunsuulla. ettei tartte miettiä että käynnistyykö ennen ku 24h on menny injektiosta jne.
 
Huomenta ihanat! Täällä taas työn touhussa silmät ristissä.. Eilinen oli kyllä niin turha päivä. Itketti ja kiukutti ja väsytti ja nuorempi koira venkoili minkä ehti. Onneks toi mieheni sentään jaksoi olla ihana. Oli niin epäonnistunut olo kun ei muuta osaa ku vuotaa verta. Tekis mieli laittaa hanskat tiskiin että olkoon.. Kai tää kohta taas helpottaa. Pyysin aamulla anteeks mieheltäni kun olin eilen niin huonona, " en se minä ollut, se oli hormoonit" :´´´(
 
Testaajat:

Aurinkoinen 19.11.
titem 19.11.
Sannuinen 22.11.
Johanna...23.11
Kiivilintu 5.12.
Orm Onnekas 6.12
@sukki 7.12.
Sabetti 13.12
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Jeilei 18.12
Azalea 18.12
Kyfi86 19.12
Toffee 21.12
PikkuMinski 24.12
Mimi.?
Elli Etana?
'muurahainen'?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
DarkMimosa?
Jellis?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
Lume?
Larissa?
Silv?
lucky87 ?
( yht. 32)


Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)
 
Kp1 jebou! Ovis limat+kivut oli kp15 ja kierto 30; eli ehkäpä mun kroppa viimein tasaantuu... Testaan silti jo jouluaattona, vaikka vasta kp26.

Jellis voimia :'( tää on paskaa! En odota mitään tältä kierrolta... Yk15 :O
 
Aurinkoinen 19.11.
titem 19.11.
Sannuinen 22.11.
Johanna...23.11
Kiivilintu 5.12.
Orm Onnekas 6.12
@sukki 7.12.
Sabetti 13.12
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Jeilei 18.12
Azalea 18.12
Kyfi86 19.12
'muurahainen' 20.12
Toffee 21.12
PikkuMinski 24.12

Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
DarkMimosa?
Jellis?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
Lume?
Larissa?
Silv?
lucky87 ?
( yht. 32)


Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)
 
Päivitin listan uudelleen, kun joku oli alkanut päivittää väärää listaa ja olin tippunut takaisin ? Merkille, vaikka päivitin yks päivä itselleni testauspäivän. :)

ON: itkuherkkyyttä täälläpäin havaittavissa. Eilen itkeskelin todella monta kertaa. Ei kiva... Voiko johtua clomeista?
 
Hei mäkin olen nukkunut ruhtinaalliset 7 tuntia!

Mä en kyllä millään pääse testaileen tämän vuoden puolella, menee valitettavasti tammikuulle. No uusi vuosi, uudet kujeet. Tilasin ihan sen takia uuden merkkisiä testejäkin. Niissä edellisissä on huono karma :)

Mikä kyllä tosi paljon kummastuttaa niin mua panettaa ihan hulluna. Olkaatten hyvät.
 
Huomenta naiset!

Täällä nukuttu 10h yöunet. Vähempi ei olekaan riittäny raskauden ja keskenmenon jälkeen, unentarve on tosi suuri. Toivottavasti alkais pikkuhiljaa helpottamaan väsymys, tai sitten saisi taas kunnon syyn olla yliväsynyt :wink
 
Takaisin
Top