NT-ultra

Itse en ole käynyt vielä edes neuvolassa [emoji1] Toivottavasti pääsen sitten Kättärille ultraan kun olisi tossa lähellä, tylsää jos sitä ei saa valita.
 
Mulla huomenna aamulla. Jännittää niin etten varmaan saa nukuttua!:gen113

Tsemppiä kaikille muillekin jännäämiseen!:signs003

Muoks
Ja meiltä kysyttiin kättäri vai nkl, tosi tilanteessa toki voi joutua sinne, missä tilaa..
 
Mulla on ollu muutaman päivän ajan sellanen olo että niskaturvotusta on paljon..
 
Mulla on ollu muutaman päivän ajan sellanen olo että niskaturvotusta on paljon..

Kurjaa että tuollaisia murehdit etukäteen! Ei sitä mistään voi itse tuntea oireistaan tms.
Onko sulla syitä pelätä? Siis jotain kromosomipoikkeavuuksia lähisuvussa tai paljon ikää?
 
Meidän aiemmissa elokuisissa oli eräällä muksulla reilummin niskaturvotusta ja ihan terve, normaali muksu sieltä syntyi. Aina sekään ei kerro kaikkea vaikka olisi yli rajan..
 
Oon tuolta heinäkuisten ryhmästä mutta laskettu aika 30.7 joten saattaahan se elokuun puolellekin mennä :) Odotan ensimmäistä lasta ja olen 34-vuotias.

Tänään oli nt-ultra ja huoh kun jännitti! Ensinnäkin se, että onko siellä kohdussa ketään (vaikka on ollut pahoinvointia ym oireita). Siellä se pikkunen köllötteli selällään ja liikuttelu jalkojaan :Heartred Niskaturvotus oli 1,38 eli hyvä tulos. Down todennäköisyys 1:950, pari muuta kromosomipoikkeavuutta 1:100 000 ja hormoniluvut oli hyvät. Olipa tosi jännä nähdä vauva niin selkeästi masussa :) Onnea kaikille ultriin!
 
Kurjaa että tuollaisia murehdit etukäteen! Ei sitä mistään voi itse tuntea oireistaan tms.
Onko sulla syitä pelätä? Siis jotain kromosomipoikkeavuuksia lähisuvussa tai paljon ikää?

Sellanen olo vaan on, että sillä pikkukaverilla vaan on joku vamma tms. Se ei tule tietenkään minua haittaamaan jos on. Samanlainen kutina asiasta kuin siitäkin että tyttö tulee. Ikää on minulla 23, mutta eihän se aina ikää katso. Toivottavasti jää vaan tähän tuntemusten puolelle. Ensi maanantaina aamusta saa varmasti huokasta. Saattaa hassulle kuulostaa että tuntuu siltä, mutta minkäs sille mahtaa. Olen kyllä sellainen, että ajattelen aina kaiken kauhean mitä voi tapahtua. Ehkä jokin minun selviytymiskeino elämässä
 
Mä sain kans verikokeiden tulokset. Ei se sijainen niistä mitää sanonu, mutta kai ne ok.. ärsyttävää saada ne itselle :D
 
Ultra ohi ja kaikki hyvin! Siellä hän pomppi ylös alas ja touhotti, vaikkei liikkeet yhtään hallinnassa vielä olleet. Kylläpä helpotti ja on se oma vauva vaan niin ihana. :love017 Niskaturvotusta 1,3mm. Seulontatuloksia vielä odotellaan.
 
Mulla verikokeet oli maanantaina, sillon vkoja 10+2 ja ntultra-aika on 31.1, sillon 12+2. Osaako kukaa sanoo miks sitä verta otettiin neljä putkee ku eiks niistä katota vaan se joku pappa ja hcg ? Veriryhmä on jo tiedossa edellisestä raskaudesta
 
Mulla verikokeet oli maanantaina, sillon vkoja 10+2 ja ntultra-aika on 31.1, sillon 12+2. Osaako kukaa sanoo miks sitä verta otettiin neljä putkee ku eiks niistä katota vaan se joku pappa ja hcg ? Veriryhmä on jo tiedossa edellisestä raskaudesta

Mulle ainakin sanoivat ottavansa veriryhmän, ne seerumi seulat, HIVn ja joku muu tauti vielä. En tiedä miksi katsovat veriryhmän nyt uudelleen kun mullakin se selvillä ekan raskauden ansiosta.
 
Ainakin verensiirtojen jälkeen veriryhmä täytyy ottaa, onko sitten raskauksien aikana sama..? En kyllä huomannut, että multa ois veriryhmää otettu..

Muoks: olihan se siellä :grin
 
Muokattu viimeksi:
Millos muut helsinkiläiset on saaneet tulokset verikokeista? Mulla jo yli 2 vko käynnistä eikä kuulu. Nt-ultra siis ens tiistaina. Yöllä jo heräilin ja stressasin että onko tää joku huono merkki :sad001
 
:eek:

Muoks: omakantaan tullut aika 19.1... Olisiko tämä nyt se??? :happy093

hei missä kohtaa omakannasta löysit itse ton ajan? Ja kuin pian se oli sinne sitten ilmestyny neuvolakäynnin jälkeen?? meinaan mulla kans kättärille aika odotettavissa :smiley-bounce012
 
hei missä kohtaa omakannasta löysit itse ton ajan? Ja kuin pian se oli sinne sitten ilmestyny neuvolakäynnin jälkeen?? meinaan mulla kans kättärille aika odotettavissa :smiley-bounce012
4.1 ilmestyi aika Omakantaan ja neuvolassa oltiin ennen joulua, 21.12. Postissa tuli sit kirje joko 4.1 tai 5.1. Ja omakannassa polkua terveystiedot --> käynnit ja hoitojaksot --> katso muut käyntien ja hoitojaksojen merkinnät

Samoin noista tuloksista eli ne joilla omakanta käytössä niin näet esim veriryhmän, mulla B+
 
4.1 ilmestyi aika Omakantaan ja neuvolassa oltiin ennen joulua, 21.12. Postissa tuli sit kirje joko 4.1 tai 5.1. Ja omakannassa polkua terveystiedot --> käynnit ja hoitojaksot --> katso muut käyntien ja hoitojaksojen merkinnät

Samoin noista tuloksista eli ne joilla omakanta käytössä niin näet esim veriryhmän, mulla B+

Okei kiitos paljon infosta! Mulla about viikko sitten neuvola ja täl viikolla tarkoitus käydä labrassa, joten josko sitten joskus ensviikolla ilmestyis mullakin tiedot sinne omakantaan :happy:
 
Siis mulla ei mitään tuloksia ole tullut omakantaan! Mistä näet ne Eloinen17? Ja kauanko meni kokeiden jälkeen?
 
Takaisin
Top