NT-ultra

Meillä neukku anto liput ja laput missä numerot mihin soitella että saa verikoe ajan ja nt-ultran varattua, olin et häh :D sama että neuvolaan mentäessä pissitään purkkiin ja tehdään ITSE liuskatesti ja kattotaan että onko sokerit ja valkuaisarvot kunnossa, vähän eri meininki ku edellistä oottaessa eri paikkakunnalla o_O
 
Sain Naistenklinikalta np-ultran nyt 24.1 jolloin 13+0. Olisin toivonu jo aiemmin! 2 viikkoa pitäis vielä jaksaa odottaa Tietääkö joku, miks sain Naistenklinikalta vaikka Kättäri merkitty synnytyspaikaksi?
 
Mopsi1, mulle sano neuvolassa että ultrauspaikka ei oo sidoksissa synnytyssairaalaan. Sain kyl ite päättää mihin sairaalaan laittaa lähetteen.
 
Oho! Yllätyin suuresti kun oli tullut postissa nyt jo ultra-ajat. 5.1 käytiin neuvolassa ja jo 9.1 ne oli lähettänyt ajat. Kätilöopistolla 7.2 ois seuraava ultra, pitäis melkein kuukaus jaksaa vielä odotella.. Taidan sortua käymään omakustanteisesti vielä tässä välissä oman mielenrauhan vuoksi, kun Perhe-Artessa on niin sopuhintainen ar-ultra :smiley-ashamed004
 
Mulla eka neuvola jo 21.12. eikä vieläkään ultra-aikoja oo näkyny :sorry: 10+2. Niin ja kättärille oisin menossa..
 
Höh :sad001 Outoa että ei oo tullut vielä ja sit mulle taas tuli noin nopeasti. Ootko soittanut perään ja kysellyt? Jos on vaikka postissa hukkunut, kun eikö postilla oo viimeaikoina ollut jonkun verran ongelmia..?
 
Olettaisin, että lähete on heillä, kun viikko sitten siellä olin ja kurkkasi tiedot, niin sanoi vain, ettei ole vielä annettu aikoja.. Mutta kai ens viikolla täytyy ruveta soittelee, jos ei mitään kuulu.
 
alia: Onpas outoa, ettei sulle oo tullut kutsua jo np-ultraan, kun kävit neuvolassa kuitenkin jo aikoja sitten. :eek: Kannattaa kyllä soitella sinne, jos ei kutsua ala pian kuulumaan. :) Minä itse kävin ekassa neuvolassa 28.12 ja siitä vajaa viikko, niin tuli jo ultraan kutsu.
 
Mullekin tuli tänään ajat postissa. Np-ultra on jo 27.1. jolloin viikkoja 10+6! Nevolassa sanoi, että 11+ on ultra. Mutta hyvä näin! En ois jaksanu odottaa yhtäön kauempaa! Ainut, että mulla on just silloin vkloppuna tosi pakollinen työkeikka. Eli jos siel ei ookaan kaikki hyvin ni en tiedä miten selviän töistä.. No jospa kaikki ois ok. :happy:

Niin ja mullekin tuli ajat viikon sisällä neuvolakäynnistä.
 
Juuri kolahti kirje luukusta ja sain ajan 23.1. eli vähän yli viikko olisi odoteltavaa. Olen ihan innoissani ja jännittää. En ole käynyt varhaisultrassa eikä meillä ole doppleria, joten jännittää ihan sekin, onko siellä ketään.
 
Pukkunen, samana päivänä meillä :) ja myös Josuelilla!

Huomenna on jo ensimmäisen ultra tästä kööristä, toivottavasti womn tulee positiivisia uutisia! :) jännääääää :excited001
Sit tiistaina onkin jo Plussapallon vuoro. Ootan niin uutisia kaikilta :D
 
Neuvolan laskelmien mukaan tuolloin 23.1. olisi 12+1, mutta minulla on melko pitkä ja epäsäännöllinen kierto. Omien arvailujen mukaan 11+2. Sekin on kiva päästä kuulemaan, mikä on sitten todellinen tilanne..
 
Tänään saatiin aika neuvolassa käydessä. 6.2 olisi aika, jolloin olisi jo 12+3. Emme ole käyneet varhaisultrassa eikä neuvolassakaan ultrattu tai kuunneltu sydänääniä. Toistaiseksi en ole vielä ostanut dopleriakaan. Saa nähdä malttaako odottaa vielä tuon 3½ viikkoa vai tuleeko varattua aikaa yksityiselle.
 
Takaisin
Top