----45+++++ kuumeiset

View attachment 79040

Peppipupulle pitkiä hermoja. Eikös se tavallaan jo vähän helpota odottelua, kun nyt tietää, että Ovitrelle poissa. Yksi askel eteenpäin, ei tarvi sen häviämistä ainakaan enää odotella.

Testasin äsken pc:llä ja onestep 10:llä. Pc haalea haamu ja onestep aiempiin negoijin verrattuna ”jotain”. Kuvasta ei välttämättä erotu mitään. Olen kyläreissuilla ja valaistusolosuhteet vessassa oli hankalat.

Tosi haaleita kyllä testit. Nyt dpo 14. Voi kun lähtis nyt vahvistuun...

Mahtava Hippumem77!!!:Heartbigred:cheers:cheers:cheers
 
Minulle (ihan Suomessa) lääkäri sanoi esikoista yrittäessä, että jos tulee kaksi follikkelia, tulee siitä välikierto, eikä tehdä inseminaatiota.

Suski75 :) Meillä ei... oli kaksi, niin antoi palaa vaan, inssi tehtiin! Tuli yksi ihanainen vauva, vaikka kaksosriski oli.
Ihan Suomessa tapahtui ja sama Klinikka, jossa yhä käydään.... :)
 
Lähetin eilen miehen testiostoksille. Kauan niitä sai kuulemma etsiä Citymarketista kaikista vihjeistä huolimatta...

Nega kuitenkin.

Aamusta ylimääräiset energiat purettu lasten kanssa siivoukseen..

Seuraavaa kiertoa odotellessa. Loma vaikuttanee positiivisesti tuloksiin:cool05

Pernilla :) Pahoittelut negasta! Sama täällä, eipä mitään näy..

Huomenna testipäivä, tuskin tuo plussaksi kääntyy....

Ei tunnu miltään - olo täysin neutraali.

Lomaa odotellessa ja nyt ähdetään ulos kesäiselle leikkikentälle:p
 
Suski75 :) Meillä ei... oli kaksi, niin antoi palaa vaan, inssi tehtiin! Tuli yksi ihanainen vauva, vaikka kaksosriski oli.
Ihan Suomessa tapahtui ja sama Klinikka, jossa yhä käydään.... :)
No näin olen kaiken aikaa sanonut, että lääkäristä riippuu. Jotkut eivät suostu ollenkaan tekemään jos kaksosraskauden riski on olemassa, ja toiset suostuvat. Toisaalta sekin on riski, että jos raskaus alkaa kahdella alkiolla ja toinen on viallinen, niin keskenmennessään saattaa viedä mukanaan sen terveenkin.
 
Pernilla :) Pahoittelut negasta! Sama täällä, eipä mitään näy..

Huomenna testipäivä, tuskin tuo plussaksi kääntyy....

Ei tunnu miltään - olo täysin neutraali.

Lomaa odotellessa ja nyt ähdetään ulos kesäiselle leikkikentälle:p
Harmin paikka, Tähti! :arghh:

Viikolla tuntui siltä, että tärppäsi. Oli juuri sellainen plussaolo. Eilen olo keveni, ja osasin jo epäillä negaa.

Retkelle lähdössä koko porukka:dog

Lisää plussauutisia odotellaan.:smiley-angelic003
Kukas testaa seuraavaksi?
 
Harmin paikka, Tähti! :arghh:

Viikolla tuntui siltä, että tärppäsi. Oli juuri sellainen plussaolo. Eilen olo keveni, ja osasin jo epäillä negaa.

Retkelle lähdössä koko porukka:dog

Lisää plussauutisia odotellaan.:smiley-angelic003
Kukas testaa seuraavaksi?

Pernilla :) Testaatko huomenna, ellei näy menkioja? Voi olla, ettei niitä tule ja olet raskaana:cheers

Itse testaan huomenna, mutta eiköhän tämän kierron tulos ole jo aika selvä. Mulla ei ole ollut raskausoloja tässä kierrossa ollenkaan. Vain kuu ja tähdet ovat vaihtaneet paikkaa.....ehkä se enteilee raskautta:angel12

Asiat tapahtuu silloin, kun niiden pitää tapahtua. Onneksi ei voi raskautua väärään ja saada väärää lasta:smiley-ashamed004 :laughing002

Dpo14
 
Ehkä mä en edes haluais sellaista suhdetta, jossa ei voi riidellä. Mun exä ei kyennyt riitelemään, valitsi aina täydellisen puhumattomuuden, se oli kuin tiiliseinän kanssa olis yrittänyt selvittää asioita. Ja koska mitään ei ikinä puhuttu, ei myöskään koskaan ollut sitä valtavan ihanaa, puhdistavaa sovintoa, paluuta turvalliseen syliin ja rakkauteen. Eikä tietenkään sovintoseksiä, ikinä. Se tuntui kuin elävältä haudattais, kun piti pitää kaikki sisällään, loputtomiin.

Hentohaave :)

Riidellä pitää! Se on NORMAALIA.

Me tapellaan heti, jos on vähänkään aihetta. Molempien osapuolien on kuitenkin hyvä tunnistaa se seikka, että riitelyn pitää ja tulee olla rakentavaa.

Pitkäaikainen mykkäkoulu tai puhumattomuus, ei ole rakentavaa.

Asiat kuuluu setvittää kerrasta, ainakin riittävän pitkälle ja sitten jatketaan eteenpäin!!:cheers
 
Last edited by a moderator:
Minua ihmetyttää tuo sinun väärä lapsi teoria. Kun menetin terveen lapsen komplikaatioiden takia, niin oliko sinusta se lapsi väärä? Ei tullut kotiin, kun olikin väärä.

Vastavirran akka :) En halua pahoittaa mieltäsi, mutta uskon näin...
Ja ainakin se lohduttaa jollakin tavoin:Heartblue:hug013

Monet asiat elämässä tuntuu pahoilta ja vääriltä.

Täällä maapallolla on paljon vääryyttä ja pahuutta, epäoikeudenmukaisuutta jne...
 
Tällasilla viivoilla lähtee tää kierto etenemään. Neljäs letropäivä, Kp6. Tuleekohan taas lyhyt kierto... Viikon erävellukselle ollaan lähdössä huomenna, miehellä taas siemennysblokki päällä :sad001 Sen jälkeen kun se tuli kotoaan (vajaan viikon oli poissa) ei ole taas irronnut siementä, kynnetty on kyllä.

Kysyin siltä äsken, että otetaanko lääkeruisku ja kuppi metsään mukaan... katsoi mua aika hölmistyneen näköisenä. Kai se luulee että mä ihan huvikseen näitä hormonilääkkeitä vedän. Miehet :banghead:

View attachment 79059

Hentohaave :) Onko sinulla yleensä lyhyt kierto, vai johtuuko viivat vain letroista?

Myös kohdun limakalvon tulee olla riittävä, jotta raskaus onnistuu.

Itsellläni limakalvo alkaa olla hyvä siellä kp11-16.
 
Minua ihmetyttää tuo sinun väärä lapsi teoria. Kun menetin terveen lapsen komplikaatioiden takia, niin oliko sinusta se lapsi väärä? Ei tullut kotiin, kun olikin väärä.

Vastavirran akka :) Olen pahoillani menetyksestä ja otan osaa!!:hug013:hug013:hug013

Kuullostaa hirveältä, eikä kenelläkään toivo.
 
Kun menetin terveen lapsen komplikaatioiden takia, niin oliko sinusta se lapsi väärä? Ei tullut kotiin, kun olikin väärä.

Vastavirran akka :)

Missä tämä tapahtui? Entä oletko saanut purettua tapahtumaa kenenkään kanssa?

Tottakai asia järkyttää, ei kukaan voi olla eri mieltä kanssasi. Minunkaan teoria ei tähän selitykseksi varmaan riitä.

Miljoonasti haleja sinne!!:hug013:hug013:hug013:hug013:hug013

Silti sinun on nyt jatkettava eteenpäin!:Heartblue
 
View attachment 79040

Peppipupulle pitkiä hermoja. Eikös se tavallaan jo vähän helpota odottelua, kun nyt tietää, että Ovitrelle poissa. Yksi askel eteenpäin, ei tarvi sen häviämistä ainakaan enää odotella.

Testasin äsken pc:llä ja onestep 10:llä. Pc haalea haamu ja onestep aiempiin negoijin verrattuna ”jotain”. Kuvasta ei välttämättä erotu mitään. Olen kyläreissuilla ja valaistusolosuhteet vessassa oli hankalat.

Tosi haaleita kyllä testit. Nyt dpo 14. Voi kun lähtis nyt vahvistuun...

Hippunen77 :) Aamulla uudet testikuvat tänne!!:cheers

Uskon, että tästä vahvistuu....hyvältä vaikuttaa, jes!!!!:drunken_smilie:cheers
 
Joo nuoremmilla inssissä kahdella solulla kaksoismahdollisuus 15% pintaan mutta tämän ikäisenä olis varmaan lottovoiton todennäköisyydet. Ihanaa kuitenkin herkutella ajatuksella. Mun mies on kaksonen. Ja tiedän ettei liity mun raskauteen tuo, mutta hänkin olisi onnellinen.

Peppipupu :wink Munkin mies on Kaksonen... Meillä oli kaksosraskauden riski, kun ekalla inssillä esikoinen saatiin:laughing002

Oon huomannut, että Kaksosten kanssa juttu luistaa noin yleisestikin ottaen. Mikä Peppi sinä olet?:rolleyes:
 
Itse ajattelen että siinä vaiheessa kun oma lapsi kuolee niin mikään teoria tms ei paljon lohduta. Uskon myös että sen voi tajuta vasta sitten kun itse kokee saman. Kyllä siinä ei lohduta yhtään mikään selitys että näin oli tarkoitettu.
Itsellä ei kokemusta mutta hyvin läheltä seuranneena ystävän lapsen kuoltua. :sad001
 
Itse ajattelen että siinä vaiheessa kun oma lapsi kuolee niin mikään teoria tms ei paljon lohduta. Uskon myös että sen voi tajuta vasta sitten kun itse kokee saman. Kyllä siinä ei lohduta yhtään mikään selitys että näin oli tarkoitettu.
Itsellä ei kokemusta mutta hyvin läheltä seuranneena ystävän lapsen kuoltua. :sad001

MiuMau79 :) Ei voi kärjistää!

Mun ajattelumalli ei ole edes teoria...eikä liity mitenkään Vastavirran akan tapaukseen.

Itseä ainakin "jokin ajatus" helpottaa, sillä olen aina haaveillut kolmesta lapsesta. Toistaiseksi haavissa on Yksi.

Uskon kohtaloon ihan kaikessa.

Kaikille PLUSSAA!!!:cheers:cheers:cheers:cheers


Dpo14 (ikää 46v)
 
Minua ihmetyttää tuo sinun väärä lapsi teoria. Kun menetin terveen lapsen komplikaatioiden takia, niin oliko sinusta se lapsi väärä? Ei tullut kotiin, kun olikin väärä.
Olen pahoillani menetyksestäsi :sorry::Heartred en halua pahoittaa mieltäsi, mutta hiukan omasta kokemuksestani.

Pitää tähän kommentoida omasta puolestani hiukan, olen neljännen lapseni synnyttänyt kuolleena ja itse kun heräsin hätäsektion jälkeen heräämössä lapselle ei juuri toivoa annettu vaikka hänet saatiinkin elvytettyä. Toivoa oli hyvin vähän lapsen ensimmäisten päivien ajan ja silloin itselleni oli ainut asia mikä edes hiukan auttoi jaksamaan oli ajatus siitä että asiat menee niin kuin ne on ennalta määrätty.
Ei ja en ole uskonnollinen, koskaan aikaisemmin sellainen ajatus ei olisi tullut edes mieleen saati sitten että olisin ikinä kuvitellut sellaisen ajatuksen kantavan siinä tilanteessa.
En tiedä mistä ajatus tuli tai miksi mutta ehkä Tähti tarkoittaa jotain tällaista. :scratch

Tytär selvisi ja selvisi myös täysin terveenä mikä on siitä tilanteesta ja niillä raskausviikolla hyvin suuri ihme, josta täytyy olla ikuisesti kiitollinen.
 
Takaisin
Top