----45+++++ kuumeiset

Mä en osais edes kuvitella, miltä tuntuis helppo raskautuminen, jotenkin miellän tämän automaattisesti vaikeaksi. Esikoista tekemällä tehtiin vuosi, vaikka ikää oli 27. Toinen tuli yllättävänkin helposti, puolessa vuodessa (4 kiertoa). Tätä onkin sitten tahkottu 2.5v enkä usko enää ihmeeseen.


Mä kuulun taas niihin jolla ei ollut hajuakaan miten vaikeaa raskautuminen voikaan olla ennen kuin näistä monien vuosien tuloksettomista yrityksistä lukenut. :sad001

Itsellä aina ekasta yrityksestä tärpännyt, niin tämän kolmannenkin kanssa, vaikka ikää "jo" se 40v. Nyt vasta ymmärtää, miten onnekas sitä saakaan olla.


Vilpittömästi plussatuulia tämän ketjun kirjoittelijoille toivon.
 
Eikös Peppipupu kirjoittanut että tekevät inssejä Suomessa kolmella follilla, eli ei ollut kyse alkionsiirrosta? :)
 
Joo nuoremmilla inssissä kahdella solulla kaksoismahdollisuus 15% pintaan mutta tämän ikäisenä olis varmaan lottovoiton todennäköisyydet. Ihanaa kuitenkin herkutella ajatuksella. Mun mies on kaksonen. Ja tiedän ettei liity mun raskauteen tuo, mutta hänkin olisi onnellinen.
 
97B99472-1017-445A-BB05-7498E64CF8E0.jpeg

Peppipupulle pitkiä hermoja. Eikös se tavallaan jo vähän helpota odottelua, kun nyt tietää, että Ovitrelle poissa. Yksi askel eteenpäin, ei tarvi sen häviämistä ainakaan enää odotella.

Testasin äsken pc:llä ja onestep 10:llä. Pc haalea haamu ja onestep aiempiin negoijin verrattuna ”jotain”. Kuvasta ei välttämättä erotu mitään. Olen kyläreissuilla ja valaistusolosuhteet vessassa oli hankalat.

Tosi haaleita kyllä testit. Nyt dpo 14. Voi kun lähtis nyt vahvistuun...
 
Joo nuoremmilla inssissä kahdella solulla kaksoismahdollisuus 15% pintaan mutta tämän ikäisenä olis varmaan lottovoiton todennäköisyydet. Ihanaa kuitenkin herkutella ajatuksella. Mun mies on kaksonen. Ja tiedän ettei liity mun raskauteen tuo, mutta hänkin olisi onnellinen.
Mulla on ns. valekaksoset kun 16kk ikäeroa ja 18 tai alle on sen raja.
Oikea kaksosraskaus olisi aika pelottavaa minun mielestä.
 
View attachment 79040

Peppipupulle pitkiä hermoja. Eikös se tavallaan jo vähän helpota odottelua, kun nyt tietää, että Ovitrelle poissa. Yksi askel eteenpäin, ei tarvi sen häviämistä ainakaan enää odotella.

Testasin äsken pc:llä ja onestep 10:llä. Pc haalea haamu ja onestep aiempiin negoijin verrattuna ”jotain”. Kuvasta ei välttämättä erotu mitään. Olen kyläreissuilla ja valaistusolosuhteet vessassa oli hankalat.

Tosi haaleita kyllä testit. Nyt dpo 14. Voi kun lähtis nyt vahvistuun...
Kyllähän noissa molemmissa näkyy jotain! :smiley-bounce013 Huomenna uudestaan, vahvistumisen näkee ainakin mun mielestä parhaiten kun noita saa vertailla rinnakkain edellisten samanmerkkisten kanssa.
 
Eikös Peppipupu kirjoittanut että tekevät inssejä Suomessa kolmella follilla, eli ei ollut kyse alkionsiirrosta? :)
Minulle (ihan Suomessa) lääkäri sanoi esikoista yrittäessä, että jos tulee kaksi follikkelia, tulee siitä välikierto, eikä tehdä inseminaatiota.
 
Suski ompa jännä. Mä olen lukenut että tekevät kolmellakin. Onkohan mulla tuo 4mm kokoero sitten ollut ratkaiseva? Ke siis 18 ja 14 ja la pistettiin piikki eli kasvaneet 2-4 mm kummatkin. Musta noi saattaisi kummatkin olla siis käyttökelpoisia.
 
Mulla oli yhdessä letrokierron kontrolliultrassa tulossa 4 follikkelia, ei toki ihan saman kokoisia. Lääkäri vaan naureskeli, et nyt on moninkertaiset mahkut. Varoitti toki riskistä ja kysyi onko mulle Ok, mutta piti todennäköisyyttä niin pienenä, että ei ollut este irrotuspiikkille ja täsmätalletteluille.
Tää lääkäri on ihan mun suosikki.
 
Lähetin eilen miehen testiostoksille. Kauan niitä sai kuulemma etsiä Citymarketista kaikista vihjeistä huolimatta...

Nega kuitenkin.

Aamusta ylimääräiset energiat purettu lasten kanssa siivoukseen..

Seuraavaa kiertoa odotellessa. Loma vaikuttanee positiivisesti tuloksiin:cool05
 
Kiitos sympatiasta, Yölento ja Peppipupu! :Heartred

Toki testaan huomenna, koska jäljelle jäi vielä yksi testi, mutta tästä kierrosta ei enää suurempia odotuksia..

Seuraava kierto jo mielessä.

Lahjasoluasiakin edelleen harkinnassa. Jos siihen päädytään, ajankohta olisi alkusyksystä.
 
Takaisin
Top