Raskaaksi 2017

Mekin ollaan oltu yhdessä jo reilu 7v ja tietysti on selvää, että ne perhoset on lennelleet pois jo ajat sitten :) Itse uskon siihen, että liekkiä/kipinöitä saa pidettyä yllä, kun ei pidä toista itsestään selvyytenä ja muistaa, että parisuhteeseen täytyy panostaa. Meillä on myös sellainen tilanne, että miehellä on työmatkoja suht säännöllisesti ja itsekin käyn reissuissa yms kavereiden kanssa, eikä olla koko ajan samankaton alla.. Aina näiden breikkien aikana ehtii tulla ikävä toista ja sit on taas kiva olla kylkikyljessä kiehnäämässä :) Myös pienillä arjen jutuilla voi nostaa fiilistä, kehua toisen ulkonäköä tai muuten laittaa ittesä vähä nätimmäksi, vaikka suurimman osan arjesta viettääkin collareissa ja nuhru t-paidassa :D
Myös yhteiset harrastukset ja muu tekeminen vahvistaa sitä "paskaa" arkea, mitä uskon, että jokaisella on :)
Meillä ehkä on enemmän myös nykypäivänä silleen, että mun kavereilla ei ole lapsia, mutta miehen kavereilla kaikilla on (minä 32v mies 36v) ja kaikki illanvietot on mun kavereiden kans ja siitä mies kokee ulkopuolisuuden ja yksinäisyyden tunteita, mutta enpä minä sille mitään voi ja itsehän vaan toivosin, että voisin hoitaa vauvaa kotona :D
 
Tsemppiä menkkahormonien ekoihin päiviin!

Meillä oli tänään se ivf-suunnittelukäynti ja vitsit meidän lääkäri on IHANA! Tuli niin hyvä fiilis kaikesta. Meillä alkaa hoidot sumuttelulla ens ma, e-pillerit lopetan ens viikon pe ja pistokset alkaa kesäkuussa. Punktio suunnitellaan juhannustorstaina ja punktio on sitten heti juhannuksen jälkeen! Nyt on jotenkin tosi luottavainen ja toiveikais olo :Heartred
 
Kiitos kaikille kipinä-kommenteista [emoji173]️

Kuulostaa hyvältä Pottu, onnea kovasti matkaan!!

Tsemppiä kaikille alkukierron uhreille [emoji173]️

Täällä dpo 5 ja jokakiertoiset alavatsan nippailut alkaneet. Musta tuntuu et näitä samoja oloja on tosiaan joka kierrossa ja siitä huolimatta mä joka hemmetin kierrossa aina kuulostelen tuntemuksia että ahaa, jokos tämä nyt tarkoittaisi jotakin. Kova yritys pitää pää kylmänä. Miten tätä yhtä asiaa voikin toivoa näin hirvittävän kovasti.
 
Onnea matkaan Pottu! Mikä lääke sulla menee piikityksissä ja millä annoksella?

No tuli niin paljon kerralla tietoa, että en oikein edes muista :D Resepti kirjoitettiin vasta nenäsumutteeseen, mutta lääkäri kyllä kertoi pistoslääkkeen nimenkin. Jälkeenpäin pohdin, että olikohan se pergoveris, mutta en muista. Ja annos on kuulemma vähän korkeampi, mutta tästäkin vain hämärä muisto, että oliko jotain 200 luokkaa? Gonal f se ei ollut, mutta kuulemma samanlainen kynä.

Onko teillä vielä ivf ennen kesätauko vai meettekö luomuna syksyyn asti? Meille tosiaan sanottiin, että seuraavat hoidot on sulun jälkeen aikaisintaan 17.8. alkavista menkoista.
 
Joo, kaikki onneksi hyvin. Uskallan nousta koneeseen kyllä jatkossakin. Mutta nyt ei ihan hetkeen tarvi lentää. :)
 
Tsemppiä newmoon :Heartred Pidän peukkuja, että olis vaan menkat!! Onneksi oli hyvä kätilö puhelimen päässä ja pääset heti hoitoon.
 
Tsemppiä NewMoon, et ois vaan normi menkat :) Itellä kai ihan normi menkat kp 5 ja vieläkin tulee isoja hyytymiä ja saa käyttää tamponia ja sidettä yhtä aikaa.. Mullahan kestää menkat nykysin 12pv :shifty:
 
Mä en voi tamponia tai kuppia käyttää just sen takia ku on toi suoni poltettu joka oletettavasti nyt taas alkaa vuotaa.. (tai no toivon ettei.). Tulehdusriski.
Mä olen vuodon takia käyttänyt maaliskuusta asti isompia ja paksumpia yö siteitä ni haluais kyllä tän vuodon pois...
Toivottavasti huomenna selkiytyis tilanne :)
 
Takaisin
Top