----45+++++ kuumeiset

Pakko taas huudella väliin että oon niin fiiliksissä tästä ryhmästä; kun pääsee jännittelemään viiteryhmän roskishaamuja/myötäelämään pahoinvoinneissa, on helpompi olla nakkaamatta omaa kirvestä kaivoon. :joyful:

Motto78 :) Kiitos sanoista!! Ja hienoa, että olet täällä pitämässä meidän jalkoja maassa:gen053

Tämä ryhmä on kyllä varmasti maailman jännittävin ryhmä!!:joyful:
:happy093
 
Nyt olen terveyskeskuksessa hakemassa saikkua raskauspahoinvoinnin takia, tänään oksensin taas koko aamupäivän. :yuck:
Oli kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa. 3 tuntia jonotin, terveydenhoitajalla ei ollut lupaa kirjoittaa saikkua mihinkään muuhun kuin flunssan oireisiin, ja konsultoiva lääkäri ei saikkua kirjoittanut terveydenhoitajan pyynnöstä. Lääkäriaikoja ei ole saatavilla, kaikki on täynnä, joten jos saikkua haluaa, niin huomenna uudestaan jonottamaan heti aamusta. Voisin huomenna piristää heidän päivänsä laattaamalla 5 kertaa terveyskeskuksen lattialle, kun sinne kerran pitää heti aamusta mennä jonottamaan. Pitäköön hauskaa siivotessaan, kun näin joustamattomia ovat.
 
:greet025 nyt katselen aamun r-testejä...

Näkyy hailuraa /viivaa...

Ei menkkoja:stop:


Dpo10
(oma arvio)
 
Last edited by a moderator:
Heissan!:greet025

Voiko hailuroista tulla plussa?

Ei ole kokemusta, koska esikoisesta tuli selvä plussa jo dpo9.

Kiittäen kokemuksista!!:gen053

(Tänään siis oma oletus dpo 10, klinikan laskelman mukaan dpo17)
 
Last edited by a moderator:
Päivitystä mun luonnonkosmetiikkaan siirtymisestä ja pesuaineiden vaihdosta:
Hajusteellinen pyykkietikka meinaa ottaa nenään. Käytän nyt vain korkillisen (n. 1TL) per kone ja elän. Kun toi loppuu kokeilen jotain muuta. Vanha comfort houkuttelisi..

Siivousaineet tällä hetkellä mummi ja minä-sarjaa joissa myös todella vahva mintun haju.. Koitan tottua.

Astianpesuaine mummi ja minä sitruunasooda on parempi kun vanha Fairy ja ei ota nenään.

Olisiko noi eteeriset öljyt mulle jotenkin liian vahvoja?

Ja kokeilin Olivia Klein dödö jauhetta josta aukesi heti kainalot ekalla käyttökerralla. Ei jatkoon ja jatkan myrkyillä.

Meikit olen jo onnistuneesti vaihtanut esim Zuii toimii paremmin kun myrkkymeikit!

Tukanpesussa ihanat Less is moret vaikka haju pestessä kamala sen kestää.

Ja Lush palasaippua Outback Mate on niin ihana että pesen käsiä jatkuvasti!

Seuraavaksi sitten astianpesukoneaineen kimppuun.. :dead:
 
Niin ja mies ihan helisemässä kun vaihdoin sen muovisen juomapullon Siggin alumiiniseen ja kaikki meidän lounasrasiat lasisiin. Luulee että sekoan lopullisesti...
 
LV konetiskitabletti, LV astianpesuaine, Erisan nestesaippua, LV ja Erisan shampoo ja hoitoaine, Kiilto Airi hajusteeton yleispuhdistusaine, Dermosil sensitive deo stick (hajusteeton), Salutem hammastahna, Erisan pyykinpesujauhe, Kiilto Airi wc (hajusteeton)

Meillä myös siirrytty lasisiin säilytysastioihin ja metallisiin vatkauskulhoihin, valurautapaistinpannu ja mikähän tuo ihana paistinpannu mahtaa olla, olikohan hiiliteräspannu. Viimeisin löytö oli ikean lasinen mittakannu, teräsmittoja on myös käytössä. Puiset leikkuulaudat ja kauhat sekä lastat.

Meikkaamisen olen lopettanut kun mikään ei sovi. Yllättävän hyvin siihen tottui. Vaihdoin silmälasien sangat värikkäisiin, niin ei ole ihan väritön ulkonäkö, luonne on kyllä aina ollut värikäs.
 
Taas on pakko kommentoida vaikken tähän ryhmää iän puolesta kuulukaan. Mutta siis Peppipupu, mä oon kans jättänyt noi kaikki hajusteelliset versiot pois noista pesuaineista hiljattain. Mulla on ollut käytössä näitä Kiillon hajusteettomia suihkeita yleispuhdistukseen ym. Ja pyykinpesussa olen kokeillut Neutralin, LV.n ja Erisanin hajusteettomia aineita kun ovat allergia ja astmaliiton merkittyjä. Mutta en tiedä voiko näihinkään "luottaa"? Oletko kokeillut Ecoverin tuotteita? Näissä vissii joku haju joten en ole uskaltanut näitä siksi kokeilla. Kun kaikki hajut saa voimaan pahoin. :depressed:
Vitsit että on mennyt vaikeaksi tämä elämä, kun ei voi luottaa siihen että meille kuluttajille kaupatut tuotteet olisi turvallisia.
Mä olen myös heittänyt kaikki muoviset ruoan/juoman säilytys astiat pois, ja mies on kohta kärräämässä mua hullujen huoneelle, kun olen selittänyt niiden vaaroista. :dead::wacky::grin
 
Kiitos Yölento ja Nuppunen! Tuo ecover voisi olla kokeilemisen arvoinen! Mulla ei noi hajusteet ole nounou mutta koitan vältellä Unileverin Nestlen jne tuotteita. Kiilto oli entinen lemppa mutta ne myrkyt... Transmeri. Lv taitaa olla Bernerin. Sekään ei hjuva. Erisanin takana myös kemianteollisuusyritys. Mulla siis :hungover:sertifioitu luonnonpesuaine se tärkein. Tokana noi monikansalliset oksetukset kieltolistalla. Ja kolmas on myrkyttömyys. Hajusteeton kun ei aina ole myrkytön. Jopa sopan keitin. :hilarious:
 
Nuppunen jopa voisi väittää että mitä enemmän kaupataan sitä enemmän turvaton tuote! Nykyiset telkkarimainokset kauhistuttaa! Pahin oli Saarioisten esite nuorille urheilijoille einesruokien eduista... Kääk!
 
Peppipupu, minulle oleellisinta on ettei haise eikä tule migreeniä eikä hengenahdistusta eikä satu silmiin. Sen lisäksi on plussaa jos on kotimainen ja mielellään pieni yritys. Kerran kokeilin jotain palashampoota, kun halusin eroon muovipulloista. Tukka meni niin takkuun että jouduin vuoden käyttämään hoitoainetta. Vuoden jälkeen vaurioituneet hiukset kasvoivat pois. Ehdin pestä sillä kahdesti. En kokeile enää
 
Muokattu viimeksi:
Nuppunen jopa voisi väittää että mitä enemmän kaupataan sitä enemmän turvaton tuote! Nykyiset telkkarimainokset kauhistuttaa! Pahin oli Saarioisten esite nuorille urheilijoille einesruokien eduista... Kääk!

No niinpä! Ja mietityttä kyllä kans tää pneumokokki rokotteen mainos? Ei hitto onkohan sekään ihan ok, jos sitä täytyy MAINOSTAA??
Ja en siis ole mitenkään rokotusvastainen! Kaikki rokotusohjelman mukaiset rokotukset on otettu lapsille, paitsi influenssa. Ihmetyttää vaan, että miten siitäkin on mainos tehty!
 
Pneumokokki rokote on suht uusi asia. Lähinnä sitä mainostetaan ikäihmisille (yli 65v), koska suojaa monia keuhkokuumeelta. Pneumokokit on kai suurin aiheuttaja. Toki on muitakin. Ajattelin itsekkin jossain välissä ottaa. Kaksi keuhkokumetta sairastaneena ei ole hinkua saada enää. Lapsi on saanut normi rokotusohjelman mukana.
 
Takaisin
Top