----45+++++ kuumeiset

Päivitystä mun luonnonkosmetiikkaan siirtymisestä ja pesuaineiden vaihdosta:
Hajusteellinen pyykkietikka meinaa ottaa nenään. Käytän nyt vain korkillisen (n. 1TL) per kone ja elän. Kun toi loppuu kokeilen jotain muuta. Vanha comfort houkuttelisi..

Siivousaineet tällä hetkellä mummi ja minä-sarjaa joissa myös todella vahva mintun haju.. Koitan tottua.

Astianpesuaine mummi ja minä sitruunasooda on parempi kun vanha Fairy ja ei ota nenään.

Olisiko noi eteeriset öljyt mulle jotenkin liian vahvoja?

Ja kokeilin Olivia Klein dödö jauhetta josta aukesi heti kainalot ekalla käyttökerralla. Ei jatkoon ja jatkan myrkyillä.

Meikit olen jo onnistuneesti vaihtanut esim Zuii toimii paremmin kun myrkkymeikit!

Tukanpesussa ihanat Less is moret vaikka haju pestessä kamala sen kestää.

Ja Lush palasaippua Outback Mate on niin ihana että pesen käsiä jatkuvasti!

Seuraavaksi sitten astianpesukoneaineen kimppuun.. :dead:
Huh, oot reipas!
Ihan inspiroitui itsekin guukkeloimaan. Osaa olla hinnoissaan monet noista:facepalm:.. Olisin äkkiä köyhä jos joka pwsukoneellinen maksaisi euron.
Mutta kiva saada vinkkejä, bring it on vaan!
Meillä oon huono puhdistamaan oikeen mitään, ne harvat kerrat kun jotain itseä,tiskiä tai pyykkiä kummempaa putsaan niin käytössä on mäntysuopa. Shampoot vois kyllä vaihtaa johonkin terveelliseen-vinkkejä?
 
Muokattu viimeksi:
Lambi Tokmannilla on Organic Shop joka on luomua. Shampoo tai olla alle 3. Samaa merkkiä löytyy myös muualta.

Muut pesuaineet Fiksuruoka poistolaarista. Mutta siis joo maksaa nuo enemmän...

Meikit ostelen usein Fabon Marketplacesta. Tuo Zuii on niin kallis ettei kellään varaa vaihtaa suoraan siihen kaupan kautta.

Tähti mikä se sun ravintolisä joku ksk on?
 
Lattiat pesen höyrypesurilla. Lähtee puhtaaksi ilman pesuaineita. Lisäksi patapata ja vimi. Jos ei niillä poistu, niin saa olla. Pyykissä vaikeisiin tahroihin käytän tavallista fairyä tipan. Tukanpesussa suosin tervashampoota. Ei tule hilsettä.
Olisko Tervashampoo jokseenkin vähemmän myrkyllinen kun joku perusmuu?
 
Mikä testi sulla on Tähti? Onpa jännää :smiley-bounce016

Mun piti lopettaa kuumeilu :rolleyes: mutta koska pikkiriikkinen mahdollisuus tähän kiertoon avautui, niin palasinpa takaisin :grin Exän kanssa naida naksuteltiin koko viikonloppu (vanha suola jne.). En ole edes kiertopäiviä laskenut, mutta viime yönä heräsin niin järkkyyn kipuun, että ei jäänyt ovis epäselväksi. Täytyy vaan toivoa, että sunnuntailta olis jäänyt edes yksi sitkeä siimahäntä henkiin, tai että tänään ehtisi pistää jälkitoimituksen :p Ja juu, ei olla palattu yhteen, mutta tuo fyysinen vetovoima vaan on niin iso...

Hyvää ystispäivää kaikille :Heartbigred
 
Kp15 näyttäisi Flon mukaan olevan, joten ihan ajallaan ovis oli. Ei ole noin kovaa kipua hetkeen ollutkaan, jospa sieltä irtosi nyt Valioyksilö :grin

Seksistä 3,5vrk... hmmm, tiukille menee. Tänään olisi hyvä varmistella, jos 12h jälkeen ei ole jo sitten myöhäistä o_O
 
Mulla myös sekä terva että mäntysuopa käy henkeen. :confused: Voisiko olla jotain sukua heinäallergialle joka mulla paha? Silti sinnikkäästi touhuan hevosten parissa :wideyed:
 
Mulla myös sekä terva että mäntysuopa käy henkeen. :confused: Voisiko olla jotain sukua heinäallergialle joka mulla paha? Silti sinnikkäästi touhuan hevosten parissa :wideyed:
Tykkään kuitenkin että touhuat heppojen parissa:gen014, täällä tyttärellä sama allergia - ja sama intressi. Yhdellä hevosenomistajaystävällä myös heinäallergia. Niin sitä vaan selviää pikkuhidasteista jos haluaa!
 
Pikkutyttönä harrastin ratsastusta. Olen miettinyt, että alottaisko uudelleen. Jos vaikka pienemmän kanssa yhdessä. Joko teille tulee kohta poni tai hevonen, jos innokaitakin on? Semmoinen pieni poni ja kärryt olis kiva.
Olen kahden vaiheilla vielä tässä hevosasiassa. Tilaa ei suoraan olisi, täytyisi siis jotain rakentaa (kröhöm, siis ukon täytyisi..), nuoremmat tytöt 10 ja 7v meillä tosiaan innostuneet, mutta ei niin että vinkuisivat tallille:grin..mitä oikeestaan olettaisin että halu olisi riittävän kovaa. Meillä ei harmikseen tässä lähialueilla(alle puolen tunnin ajon päässä) ole opetustalleja, muutama hevosenomistaja kylläkin. Aika kuurinomaista on siis itse ratsatus. Itsellä hevoskokemus on varsin minimaalista ja sekin hiukan pistää jännittämään. En osaa tarpeeksi. Mutta oman hevosen kanssa sitä oppisi väkisin. Kyllä mä siis jossain vaiheessa, vauvan jälkeen:shy:..? Haluaisin kyllä hoitaa ja oppia, tilaa mielessä ja intresseissä kyllä olisi. voisin aloittaa jollain "jalkapuolella"/ vanhuksella/varsottavalla tammalla, en koe että se ratsastus täytyisi tulla heti mukaan.
ehkä se oikea vaan tulee vastaan ja ykskaks meillon hevonen(tai siis kaksi):shy:, vaikka tuolla tyhjässä autotallissa..
 
Takaisin
Top