----45+++++ kuumeiset

:greet025 kokemusta RFSU digitestistä?

Kannattaako ostaa?


Ei menkkoja, jokin hailura tai viiva paikka
Kp31/29-30
 
Last edited by a moderator:
Heissan :greet025
Kellään kokemusta työpsykologista?:rolleyes:

Mitä sille uskaltaa sanoa ja kertoa?
Ainakin sanon, että yritetään vauvaa ja eka on 2-v.

Meillä nimittäin on sellainen kartoitus tulossa ensiviikolla ja koko henkilöstö haastatellaan läpi.

Taustalla henkilöstön vuosien riitely. Kahden pitkäaikaisen työntekijän vakava sairastuminen kiusaamisen vuoksi ja Mee-too juttu, sekä nyt joukkoirtisanoutuminen, sekä tämän päälle yhdet potkut...

Lisäksi nyt kaikkien työilmapiiri kärsii ainakin vähintään tuosta pahasuisesta tuotepäälliköstä, jonka käytös on, kuin Hitleri - itsevaltias...käskyttävä ja alistava. Ei edes yleensä tervehdi.

Sen käytöstä en halua enää ainakaan itse kestää, asia on tullut tiensä päätökseen:wink

Onhan tuo nyt periksi antanutkin, kun siitä menin kervimään ja tyyppi pelkää. Mutta tämä on vain yksi tapaus, sillä muutkin riitelevät keskenään, tosin tälle tuotepäällikölle ei uskalla kukaan sanoa mitään, joka on Yölentoa siteeraten todella lammasmaista.

Mutta ihan hyvä veto tuo psykologi ylimmältä johdolta, koska asioihin täytyykin puuttua:arghh::angelic:
 
Last edited by a moderator:
Meillä oli yhdessä firmassa tuollainen kartoitus vuosia sitten, ja heti sen perään tuli irtisanomiset (yt-neuvottelut), joissa potkittiin pois kaikki tyytymättömät.
 
Meillä oli yhdessä firmassa tuollainen kartoitus vuosia sitten, ja heti sen perään tuli irtisanomiset (yt-neuvottelut), joissa potkittiin pois kaikki tyytymättömät.

Suski75 :) Meillä ei ole varaa potkia ketään pois, koska lähtivät itse...yllättäin! Eivät olleet silti tyytymättömiä, vaan työtilanteet ja riitelyt johtivat...

Nyt on monen hlön rekryt päällä, että saisivat tilanteen hallintaan.

En ole koskaan kuullutkaan tuosta psykologista. Mitä se siis tekee?:rolleyes:
 
Joo me tarvittaisiin nähdä joskus jotain muutakun niitä blankoja :shy:!

Lambi :) Mulla on, mutta ei riittävän hyviä testejä, joista saisi kuvankin....

Hailuratkohan mun menkkoja pidättelee?:rolleyes:

Tänään jouduin puhumaan miehen ympäri Thaimaan matkasta, vaikka sen jo eilen tyrmäsin.

Hän sanoi, että haluaa sinne ja pystytään järjestämään IVF hoito samalla. On katsellut meille jotain upeempaa juttua sieltä, eikä haluaisi luopua ajatuksesta...

Siellä ollaan kyllä pyöritty ennenkin, mutta ilman lasta, joten vähän nyt pelkäisin lähteä niin kauas 2-v. kanssa, vaikka lapsen kanssa onkin tehty jo kolme ulkomaan matkaa, tuohon lähelle Etelän matkoille....

Aikaa valuu käsiin, joten....
 
Heissan :greet025
Kellään kokemusta työpsykologista?:rolleyes:

Mitä sille uskaltaa sanoa ja kertoa?
Ainakin sanon, että yritetään vauvaa ja eka on 2-v.

Meillä nimittäin on sellainen kartoitus tulossa ensiviikolla ja koko henkilöstö haastatellaan läpi.

Taustalla henkilöstön vuosien riitely. Kahden pitkäaikaisen työntekijän vakava sairastuminen kiusaamisen vuoksi ja Mee-too juttu, sekä nyt joukkoirtisanoutuminen, sekä tämän päälle yhdet potkut...

Lisäksi nyt kaikkien työilmapiiri kärsii ainakin vähintään tuosta pahasuisesta tuotepäälliköstä, jonka käytös on, kuin Hitleri - itsevaltias...käskyttävä ja alistava. Ei edes yleensä tervehdi.

Sen käytöstä en halua enää ainakaan itse kestää, asia on tullut tiensä päätökseen:wink

Onhan tuo nyt periksi antanutkin, kun siitä menin kervimään ja tyyppi pelkää. Mutta tämä on vain yksi tapaus, sillä muutkin riitelevät keskenään, tosin tälle tuotepäällikölle ei uskalla kukaan sanoa mitään, joka on Yölentoa siteeraten todella lammasmaista.

Mutta ihan hyvä veto tuo psykologi ylimmältä johdolta, koska asioihin täytyykin puuttua:arghh::angelic:
Olen käynyt työpsykologilla. Tilanteessa oli työilmapiiriongelma joka johtui yhden ihmisen asiattomasta käytöksestä. Lopulta tämä häirikkö irtisanottiin ja me muut saimme työpsykologin palveluita jotta selvisimme pahimman yli ja sitten uudemman kerran kun jouduimme todistamaan irtisanottua vastaan.

Totuuden voi yleensä kertoa. Sen kun kertoo, niin pysyy kertomus aina samana ja loogisena. Muunneltu totuus ja valehtelu on tosi hankalaa pidemmän päälle, kun ei muista, mikä oli tämänhetkinen totuus.
 
Olen käynyt työpsykologilla. Tilanteessa oli työilmapiiriongelma joka johtui yhden ihmisen asiattomasta käytöksestä. Lopulta tämä häirikkö irtisanottiin ja me muut saimme työpsykologin palveluita jotta selvisimme pahimman yli ja sitten uudemman kerran kun jouduimme todistamaan irtisanottua vastaan.

Totuuden voi yleensä kertoa. Sen kun kertoo, niin pysyy kertomus aina samana ja loogisena. Muunneltu totuus ja valehtelu on tosi hankalaa pidemmän päälle, kun ei muista, mikä oli tämänhetkinen totuus.

Yölento :) Kiitos vastauksesta!:Heartblue

Jospa tätä tuolla ajetaan, koska tuo pahasuinen tuotepäällikkö on todella asiaton ja kaikki ovat samaa mieltä! Asiaton käytös.

Olisimpa onnellinen siitä:notworthy
 
Yölento :wink Nyt tuo tuotepäällikkö on joutunut korjaamasn käytöstä ja se näkyy sillä tavoin, että on varovainen ja yrittää löytää puolustajia itselleen, sekä todistajia siitä, ettei ole toiminut asiattomasti.

Eipä taida löydää - Hitlerin aikakausi on "toivottavasti" ohi... vaikka toki yrittää sysätä syyn muiden niskoille:laughing014
 
Yölento :wink Nyt tuo tuotepäällikkö on joutunut korjaamasn käytöstä ja se näkyy sillä tavoin, että on varovainen ja yrittää löytää puolustajia itselleen, sekä todistajia siitä, ettei ole toiminut asiattomasti.

Eipä taida löydää - Hitlerin aikakausi on "toivottavasti" ohi... vaikka toki yrittää sysätä syyn muiden niskoille:laughing014
Kyllähän jotkut osaavat halutessaan korjata käytöstä, etenkin jos on varoitus alla.
 
Meillä oli yhdessä firmassa tuollainen kartoitus vuosia sitten, ja heti sen perään tuli irtisanomiset (yt-neuvottelut), joissa potkittiin pois kaikki tyytymättömät.
Niin ja tuolloin siis irtisanomisten jälkeen koko osasto myytin toiselle firmalle, sitten sen myyntisopimuksen suoja-ajan jälkeen (oliko se nyt vuosi) sieltä potkittiin lisää väkeä pellolle, ja ne, joita ei potkittu, lähtivät muuten vain. Mutta siis se psykologin kartoitus oli ensimmäinen minun havaitsemani muutos.
 
Niin ja tuolloin siis irtisanomisten jälkeen koko osasto myytin toiselle firmalle, sitten sen myyntisopimuksen suoja-ajan jälkeen (oliko se nyt vuosi) sieltä potkittiin lisää väkeä pellolle, ja ne, joita ei potkittu, lähtivät muuten vain. Mutta siis se psykologin kartoitus oli ensimmäinen minun havaitsemani muutos.

Suski75 :) Meillä on kuitenkin sillä tavalla hyvä firma, ettei ole koskaan ollut YT:tä, eikä tarvetta henkilöstövähennyksille.

Olen nähnyt tätä ihmisten polkemista yhdessä aiemmassa firmassa, joka on merkittävä pörssifirma ja kaikki sen tietävät. Yksi Suomen vetureista.

Onneksi en enää ole siellä töissä, koska työpahoinvointi oli jatkuvaa - vuosia...pomoja ei kiinnostanut mikään muu, kuin oma asema ja osakkeen omistajiem osingot!

Onneksi oon varsin inhimillisessä työyhteisössä töissä :)
 
Last edited by a moderator:
Lambi Tokmannilla on Organic Shop joka on luomua. Shampoo tai olla alle 3. Samaa merkkiä löytyy myös muualta.

Muut pesuaineet Fiksuruoka poistolaarista. Mutta siis joo maksaa nuo enemmän...

Meikit ostelen usein Fabon Marketplacesta. Tuo Zuii on niin kallis ettei kellään varaa vaihtaa suoraan siihen kaupan kautta.

Tähti mikä se sun ravintolisä joku ksk on?
Kai täällä ollaan vielä hereillä:woot:?
Mun on väkisin nyt varrottava ukkoa töistä jotta pääsis jumppaamaan..

niin että asiasta kukkaruukkuun - mitä sinne tukkeutuneeseen viemäriin voisikaan laittaa?? ei nyt justiinsa ole kaupat auki, eikä putkimiestä löydy kaapista. ärsyttävä yläkerran lavuaari vetää tasaisseen tukkoon-tyhjäsin jo iltapuhteiksi paksut vesilukonmömmöt, mutta jotain avaavaa tarvis seuraavakin loivankaadon putki.
Etikkaa ja soodaa???:excited001
 
Tää pitäis niin olla miesten hommaa, mutta säästän voimiaan olennaiseen:p.
Äh, ei kukaan hullu tähän aikaan kuku vessanlattialla - koitan soodaa ja perään pullo väkiviinaetikkaa.
saapahan muikeat tuoksut. kertokaa aamulla mikä meni vikaan:shy:..
 
Hyvin toimi putkimiehenä sooda ja etikka:grin, voin suositella!

Mites raskaudet etenee?
En jaksanut yötä enää vartoa, täytyy aloittaa harjoittelu tänään.

Kp10, toivoa täynnä :happy093
Tsemppiääää :happy093.
 
Missäs tämän aamun testit? Tähti !?


Yölento :) Negaa......:sad001

2päivää menkat myöhässä kp32/29-30

Uusi kierto saisi jo alkaa, jospa se on onnekkaampi:p Ostimpa silti varuiksi aamua varten raskaustestin.

Matkalle ollaan myös lähdössä, mutta sopivampi kohde...ja tosiaan ei saa estää hoitoja :)

Kunhan menkat vaan käynnistyisivät, päädyttiin vielä alustavasti vihonviimeiseen inssiin ja seuraava, sekä vihon viimeinen yritys on IVF. Riippuen nyt tämän kierron lopullisesta pituudesta.

Haluan ottaa tehokuurin kaikkia vitamiineja, sekä muut mahdolliset taikakeinot käyttöön ennen IVF-hoitoa, jotta onnistuminen maksimoituu :) Työpsykologi myös auttakoon...kai sille uskaltaa kertoa raskaustoiveesta?

Toki teen taikakeinot jo uudessa kierrossa ja pakko myöntää, että negatiivinen tressi varmasti haittaa raskautumista, vaikka toisin asian väittävät.
 
Last edited by a moderator:
Kai täällä ollaan vielä hereillä:woot:?
Mun on väkisin nyt varrottava ukkoa töistä jotta pääsis jumppaamaan..


:excited001

Lambi :) Hereillä olin toki, liiankin usein klo 02-03 asti....aina ei jaksa, eikä ole tarkoituskaan.

Pääsitkö sinä yöllä sitten jumppaamaan? Aloitat ainakin riittävän ajoissa :) Tsemppiä!!:cheers

Täälläkin jo fiilikset korkeammalla. Myös kevätaurinko paistaa ja taas on paljon erilaisia toiveita ilmassa:cheers Vauva on tietty se ykkönen:p

En osaa olla kauaan pohjamudissa, tosin hetkellisesti olen todella syvällä...kunnes taas lähdetään kohti uutta:joyful: Yritän aina myös kiskoa aina muita (sukulaisia - ystäviä ja tuttuja) pois sieltä syvältä suon silmästä....

Tuntuu loistavalta, kun useimmin onnistun siinä ja kaikilla on taas kivaa. Ei ihmisen tarvitse olla kauaa masentunut tai vihainen. Elämä ei ole liiallista murehtimista varten:p
 
Last edited by a moderator:
Meillä oli yhdessä firmassa tuollainen kartoitus vuosia sitten, ja heti sen perään tuli irtisanomiset (yt-neuvottelut), joissa potkittiin pois kaikki tyytymättömät.

Suski75 :) Työpsykologi voi kai tulla työpaikalle myös hyvässä tarkoituksessa?

Mun käsitys on, että sillä halutaan parantaa asioita työpaikalla:) Lisäksi meille palkataan apulainen, on aluksi määräaikainen puoli vuotta...

Näkisin sen työpsykologin positiivisena asiana :)
 
:greet025 Joka iltainen huonovointisuus kuvassa.

Kestänyt viikon ja tulee vain iltaisin.

Sama oli tuo olo raskaana ollessa, mutta nyt tuskin siitä kyse:smiley-ashamed004

Tiedä sitten voinko olla raskaana, ilman että näkyisi testeissä:smiley-angelic006

Dpo33/29-30 ( myöhässä kolme päivää)

Plussaa kaikille!!!:hello2:smiley-bounce016
 
Takaisin
Top