Plussa vai ei?

Olen tylsä piinailija, tässä dpo 14 varmaan tänään, kp 32/31. En testaillut aamulla, enkä varmaan illallakaan koska... noh sieltä tulee vain vitivalkoinen testi toki! Menkkoja odottelen, eilen oli jo kipuja siihen suuntaan.
 
Mulla tuli samanvahvuinen testi kuin eilen, mutta on jo paljon luottavaisempi olo kun, aikaisemmin. Nyt taidan testata seuraavan kerran sunnuntaina, jos ois vahvistumista näkyvissä.
 

Liitteet

  • IMG_20181207_075648.jpg
    IMG_20181207_075648.jpg
    401.2 KB · Katsottu: 352
Mulla tuli samanvahvuinen testi kuin eilen, mutta on jo paljon luottavaisempi olo kun, aikaisemmin. Nyt taidan testata seuraavan kerran sunnuntaina, jos ois vahvistumista näkyvissä.
Kyllä siellä joku viiva näkyy, jos on väriä niin voi hyvinkin olla vahvempi jo sunnuntaina :) tsemppiä ja plussatuulia!
 
StellaMom, mulla on ollu menkkamaisia kipuja ja vielä vähemmän olin varma, että tässä kierossa vois tärppi tullakin. Nyt jännäillään tuleeko tästä jotain.
 
Dpo 10 ja kp 31, mulla on ollu ennen pillereiden syömistä tasan 28pv kierto ja nää kaks edellistä yk oli 31 ja 35pv pitkät, niin ei oikein tiedä milloin ees menkkoja odottas. Huomiselle on flo ennustanu. Ovulaatio oli mulla kolme päivää aiemmin tässä kierrossa, kuin noissa kahdessa edellisessä.
 
Kanelikeksillä tosiaan näyttää lupaavalta, mä ainaki huomaan vahvistumista jo noiden kahden välillä :) Tai että toisessa on jo selkeä haamulainen, ekassa saa vähä tihrustamalla tihrustaa..
 
Minulla ei ole vahvistunut viivat. Joka aamu samanlainen viivan reppana, mutta sillähän rupesin testaamaan niin aikaisin kun sain dpo8 ekan ja nyt taitaa olla dpo11... Eli testit ei voi olla viallisia. Mutta ajattelin kuitenkin nyt huilata viikonlopun testaukselta.
Pakostihan ne rupee vahvistumaan, jos raskaana on.
Minä en sinänsä olisi äärimmäisen pettynyt, jos menkat alkaa, mutta olisin kyllä hyvin pettynyt naiskehoon ja oireisiin miten voi mennä näin tukalaa oloon ilman kunnon syytä.
Minulla siis huimaus, kuumat aallot, myös nivusissa tuntuu vihlontaa ja lisäksi kohdussa pyörii rattaita.
Fyysistä työtä teen eläinten parissa, niin jotenkin olisi huomattavasti helpompaa jos olot poistuisi tai saisi niille syyn.
 
Jaahas täällä alkoi tuhru eli se siitä. Ekat menkat synnytyksen jälkeen. Toivoin että tää lyhyt luteaali ois itsekseen korjautunu, mutta varmaan tulee taas sama ongelma ku esikoisen yrityksessä. Noh myt menee yritys tauolle talveksi. :banghead:
 
Minulla ei ole vahvistunut viivat. Joka aamu samanlainen viivan reppana, mutta sillähän rupesin testaamaan niin aikaisin kun sain dpo8 ekan ja nyt taitaa olla dpo11... Eli testit ei voi olla viallisia. Mutta ajattelin kuitenkin nyt huilata viikonlopun testaukselta.
Pakostihan ne rupee vahvistumaan, jos raskaana on.
Minä en sinänsä olisi äärimmäisen pettynyt, jos menkat alkaa, mutta olisin kyllä hyvin pettynyt naiskehoon ja oireisiin miten voi mennä näin tukalaa oloon ilman kunnon syytä.
Minulla siis huimaus, kuumat aallot, myös nivusissa tuntuu vihlontaa ja lisäksi kohdussa pyörii rattaita.
Fyysistä työtä teen eläinten parissa, niin jotenkin olisi huomattavasti helpompaa jos olot poistuisi tai saisi niille syyn.

Mulla on nyt kp6 ja clomifen alkaa tuntua. Kuumia aaltoja pari tullut mut selvinnyt ihmeen vähällä ku edelliskierrossa eli aloituksessa kauheita kipuja ja kuuma kylmä koko ajan!
Sit tuli ne haamut ja oireet mut lopulta menkat jotka vielki jatkuu. Voi ku tunnen itseni et kuitenkin ostan Suomessa tukkupaketin raskaustestejä ja sit täällä testailen.
Ootko lääkärissä käynyt josko vaikkapa verikokeissa saisi selvyyden. Mulla on ollut niinkin että viiva ei vahvistunut lainkaan toki sekin kesken meni mut verikokeissa oli huikeat lukemat ja lekuri totesi et kaikilla ei virtsaan heti erity ja mun tuttu oli loppuun asti raskaana ilman positiivista testiä ja normimenkat mut puolessa välissä muuttuu jotka pisti työstressin piikkiin joten ei kaikilla ne viivat vain tuukaan
 
Jotenkin vain tuntee vartalonsa hyvin kun tällainen räikeä valkoinen testitulos tuli:hilarious: Onkohan mun ovis ollut myöhemmin tms. Ku tässä odottelen vain jompaa kumpaa kohta. Ois kiva jos täti vain tulisi nii ei tarvis odotella.
 

Liitteet

  • IMG_20181207_164412__01__01.jpg
    IMG_20181207_164412__01__01.jpg
    658.9 KB · Katsottu: 315
Takaisin
Top