----45+++++ kuumeiset

Pukit ois ihania, mutta pitäis olla vuoristoinen tarha niille, niin saisivat kiipeillä kyllikseen ja purkaa energiaa.

Itse haaveilen kanoista ja tiedä sitten mitä "laki" sanoo, että saako niitä esim. värjätä tai laittaa jotain koristeita niihin?:rolleyes:

Siis WHAAAT? Pukit EI ole ihania, ne haisee pahemmalle kun mikään mitä olet koskaan haistanut(no, karju saattaisi mennä samaan kategoriaan, tai sonni?, ei niitäkään kukaan minnekään halua), ne ei pura energiaa muutakun siihen aitaan-joka antaa aina jostain myöten, ne on suoranaisia panokoneita, menee mistä vaan päästäkseen PUKILLE. Niitä ei voi pitää kukaan eikä missään. Rupukit voi olla kivoja:p! Ja kutut ON kivoja:shy:! Oliko riittävän painokkaasti esitetty?

Ja WHAAAT? Kanoille koristeita?? Ihmisille voi laittaa koristeita tai vaikka barbeille, tai pehmonalleille, ei eläimille:rolleyes:..
Kanoja on hurjan paljon eri rotuisia, toinen toistaan kauniimpia kanoja, ne ei tarvitse värjäystä ollakseen hienoja! Miksi ihmeessä niitä pitäisi värjätä?
En tiedä ottaako laki tähän kantaa, ihan vaan näppituntumalta heitin:hilarious:..
 
Vastavirran akka juu sillä. Ilman pliis sulaa hulluutta. Tunkea itseensä myrkkyjä ilman edes teoreettista mahdollisuutta onnistua. Mutta alle 3 solua ei kannata edes tutkia. Mä en ole enää niin innostunut...

Peppipupu :) Mitä jos kokeilette inseminaatiota?

Meille on annettu sillä hoitomuodolla sama onnistumis--%, kuin IVF:llä...tai IVF on hitusen isompi, en löhde arvaileen, mutta 1%-luokkaa kuitenkin.

Sen vuoksi IVF nyt niin mietityttää, kun % on sama, ja inssi on kuitenkin kevyt hoitomuoto. Mua myös kauhistuttaa nuo myrkyt, enkä halauisi turhan takia sellaisia ottaa.

Tsemppiä tuumailuun!! :Heartblue Minusta te voitte onnistua vallan hyvin inssillä vielä iänkin puolesta!!:cheers

Tottakai klinikat tyrmää aina inssin ja suoraan IVF:ään suosittelee. Meillekin sanottiin, ettei inssistä ole mitään hyötyä 42-v. ensiraskautta yrittävänä, mutta ekasta kerrasta raskaana, että PAM!!:laughing002
 
Kanoja on hurjan paljon eri rotuisia, toinen toistaan kauniimpia kanoja, ne ei tarvitse värjäystä ollakseen hienoja! Miksi ihmeessä niitä pitäisi värjätä?
En tiedä ottaako laki tähän kantaa, ihan vaan näppituntumalta heitin:hilarious:..

Lambi :).Ajattelinkin jotain erilaista ja luovaa...mm. lasten leikkialuetta. Vielä todella hahmotusvaiheessa vasta ja sit, kun on päästy eroon nykyisestä orjatyöstä. Siksi kanat haluaisin värjätä tms... ja pääsylipun myös ajattelin.

Onhan kanoilla koristeita esim. Intiassa.
 
Pukit EI ole ihania, ne haisee pahemmalle kun mikään mitä olet koskaan haistanut(no, karju saattaisi mennä samaan kategoriaan, tai sonni?, ei niitäkään kukaan minnekään halua), ne ei pura energiaa muutakun siihen aitaan-joka antaa aina jostain myöten, ne on suoranaisia panokoneita, menee mistä vaan päästäkseen PUKILLE. Niitä ei voi pitää kukaan eikä missään. Rupukit voi olla kivoja:p! Ja kutut ON kivoja:shy:! Oliko riittävän painokkaasti esitetty?

Ja WHAAAT? Kanoille koristeita?? Ihmisille voi laittaa koristeita tai vaikka barbeille, tai pehmonalleille, ei eläimille:rolleyes:..
Kanoja on hurjan paljon eri rotuisia, toinen toistaan kauniimpia kanoja, ne ei tarvitse värjäystä ollakseen hienoja! Miksi ihmeessä niitä pitäisi värjätä?
En tiedä ottaako laki tähän kantaa, ihan vaan näppituntumalta heitin:hilarious:..

Lambi :) Miksi pidät pukkeja, jos et pidä niistä?

Panokoneita:laughing002 Siitäköhän sanontakin sitten tullut:laughing002

.
 
Lambi :) Miksi pidät pukkeja, jos et pidä niistä?

Panokoneita:laughing002 Siitäköhän sanontakin sitten tullut:laughing002

.
Just siks, yksi pukki painamassa kutut tiineeksi, sitten se syödään pois. Tulee tasan kaksi viikkoa olemaan mun markilla. Ja kun pikkupukkeja syntyy on ne tosi kivoja ekan vuoden, siinä kohtaa nekin viimeistään syödään, tai kastroidaan yleensä jo muutaman kk iässä jos lemmikiksi haluaa jättää. Muutenvaan ei aikuisia pukkeja voi pitää.
Ihannetilanteessa astumisenkin hoitaisi nuori pukki, joka on vielä kiva, mutta olin vähän liian vikkelä omani syömisessä ja kutut ei tiinehtyneet aiemmin syksyllä olleelle pikkupukille. Tämä oli hätäratkaisu kilien saamiseksi-ja eläinsuojelutyötä ottamalla iso pukki pois ihmisiä piinaamasta (se oli siis kiertänyt lemmikkikodeissa).
Joulupukki sana on alkanut vähän hiertämään..siinä on aika vähän jäljellä sanan alkuperää!
 
Lambi :).Ajattelinkin jotain erilaista ja luovaa...mm. lasten leikkialuetta. Vielä todella hahmotusvaiheessa vasta ja sit, kun on päästy eroon nykyisestä orjatyöstä. Siksi kanat haluaisin värjätä tms... ja pääsylipun myös ajattelin.

Onhan kanoilla koristeita esim. Intiassa.
Veikkaan ettei suomessa ainakaan saisi tuulta alleen kanoja keinotekoisesti koristelemalla, eläinsuojelijat saattaisi olla nopeasti äänessä, meillä on hyvin erilainen katsomus eläimiin kun Intiassa. Se jossain harrastettu värjättyjen tipujen kauppa lasten leluiksi/koristeeksi on vähintään kyseenalaista..eläin kun ei ole lapsen lelu, ja tipu on kovin herkkä es kylmälle ja väärälle ruokinnalle.
Mutta kannatttaa tutustua kanarotuihin ja niiden hoitoon, niissä on jo niin paljon variaatiota, että eri rotujen esittäminen yleisölle olisi jo kovin mielenkiintoista.

kp18 taitaa olla, dpo vois olla sen ab 8..
 
Veikkaan ettei suomessa ainakaan saisi tuulta alleen kanoja keinotekoisesti koristelemalla, eläinsuojelijat saattaisi olla nopeasti äänessä, meillä on hyvin erilainen katsomus eläimiin kun Intiassa. Se jossain harrastettu värjättyjen tipujen kauppa lasten leluiksi/koristeeksi on vähintään kyseenalaista..eläin kun ei ole lapsen lelu, ja tipu on kovin herkkä es kylmälle ja väärälle ruokinnalle.
Mutta kannatttaa tutustua kanarotuihin ja niiden hoitoon, niissä on jo niin paljon variaatiota, että eri rotujen esittäminen yleisölle olisi jo kovin mielenkiintoista.

kp18 taitaa olla, dpo vois olla sen ab 8..

Lambi :) Kiitos näkemyksistä! :)
Ehkä kysyn vielä jotain lisää jos kehtaan, jossain vaiheessa ja sallinet.

Toivotaan plussaa sinne tähän kiertoon, kohta pääset testaamaankin!! :cheers
 
Peppipupu :) Mitä jos kokeilette inseminaatiota?

Meille on annettu sillä hoitomuodolla sama onnistumis--%, kuin IVF:llä...tai IVF on hitusen isompi, en löhde arvaileen, mutta 1%-luokkaa kuitenkin.

Sen vuoksi IVF nyt niin mietityttää, kun % on sama, ja inssi on kuitenkin kevyt hoitomuoto. Mua myös kauhistuttaa nuo myrkyt, enkä halauisi turhan takia sellaisia ottaa.

Tsemppiä tuumailuun!! :Heartblue Minusta te voitte onnistua vallan hyvin inssillä vielä iänkin puolesta!!:cheers

Tottakai klinikat tyrmää aina inssin ja suoraan IVF:ään suosittelee. Meillekin sanottiin, ettei inssistä ole mitään hyötyä 42-v. ensiraskautta yrittävänä, mutta ekasta kerrasta raskaana, että PAM!!:laughing002
Minä kyllä ajattelen niin, että kun simpat on kunnossa, niin inssistä ei ole kuin rahanmenoa. Ivf alkiodiagnostiikalla antaa mahdollisuuden useamman munasolun testaamiseen kuin muut hoitomuodot, eli se priima voidaan löytää. Oma valintani tuossa iässä oli luomuyritys terveillä elämäntavoilla ilman lääkkeitä ja stressiä. Tosin en käynyt missään tutkimuksissa aluksi enkä tiennyt prosentteja. En tikuttanut ovista enkä laskenut päiviä kuukautisista. Joku saattaisi olla sitä mieltä ettei sellainen yritystä olekaan, mutta kyllä sekin toimi.
 
Täällä kp3. Onneksi primolutit pitää vuodon ihan pienenä.
Mä itse epäilen että en ovuloinut viime kuussa. Lämmöt eivät nousseet ollenkaan. Ehkä tässä kuussa sitten.
Plussatuulia kaikille :-)
 
Saattoi olla, että tein eilen ovistestin, mutta negahan sieltä tuli. MItään hormonitoimintaan liittyvää oiretta en huomaa, vain seksiunet viime yönä. Eli kai tässä pitäisi alkaa parisuhdettakin hoitamaan. Vähän on karhee tunnelma taas kotona, kun ollaan ihan loppu remonttiin ja rikkinäisiin autoihin tmv. epäromanttista.
 
Tähti malta pari päivää! Ja ei me inssiin. Jos jotain niin säästetään kaikki panokset kunnon ivfään. Sillä ehdottomasti paras prossa. Täällä on parisuhde nyt kovin omituisessa tilassa. Tiesin että mies on todella vauvakuumeinen mutta en nyt ihan tällaista ajatellut. Noinko vertaa nyt päässään pitäiskö erota. Jos siihen tulokseen tulee olis parisuhde kaatunut joka tapauksessa. Haluan kuitenkin että mun kanssa ollaan ihan mun itseni takia. Itsellä ei suurta draamaa kunhan odottelen mitä tuo tuumaa. Yleensä kovin puhelias mies on nyt tuppisuu. Mä pärjään joka tapauksessa. Olen jo asennoitunut pahimpaan.
 
Peppipupu, tsemppiä vaikeaan tilanteeseen! Minulle lasten saaminen oli aikanaan niin tärkeää, että varmaan olisin parisuhteesta lähtenyt, jos lapsia ei siinä parisuhteessa olisi voinut saada.

Toisaalta jos teillä on miehellä lasten saaminen niin tärkeää ja rahalla ei väliä, voisitteko harkita luovutusmunasoluja? Niillähän raskaus onnistuu vielä vanhanakin.
 
Takaisin
Top