----45+++++ kuumeiset

:greet025
Kiitos kaikille mahtavasta tuesta!!:Heartblue

Täytyy toivoa, että asiat todella nyt parantuu.

Tänään iski illalla ihan hurja vilutus, istuin ihan jääkalikkana saunasaa. Myös alkoi väsyttään ja nukahdin kotisohvalle. Lämmöt tipahti yhtäkkiä,eilen vielä hikoilutti:cat:
Myös pinna on lyhyt ja nälkä kova.
Alavatsalla pientä juilintaa.

Toivotaan Pernillalle kiertoon vielä plussaa!

Lambi, koska testaat?

M-M, harmi, että kierto jäi väliin!

Peppipupu, Tsemppiä kohti hoitoja!

Kaikille kovasti tsemppiä omiin tilanteisiin kaikille plussaa!!! :Heartblue:wav


Dpo7/8
 
Last edited by a moderator:
yhhyh kun jänniä nää viimeiset päivät kierrosta "raskaana" - täällä kans viluttanut..mutta voi kyllä johtua ihan vaan siitä että on kylmä, yritän vähän väliä kysyä muilta onko täällä oikeasti kylmä.. Me lämmitetään puulla ja jos ollut vähän nafti satsi poltettavana, niin se tuntuu heti lämpötilassa. Yritin siis innostaa teiniä kantamaan enempi puita, jos se helpottaisi viluun.
Herkistymistä ilmassa, itkeskelin 90days to marry ohjelmalle:hilarious:, sydämentykytyksiä sain myös navetassa, yksi pikkukuttu saanut isolta pukilta turpaan ja löysin sen kyljeltä makaamassa ja naama veressä:sad001..no, ei kuollut ainakaan eilen, katsotaan onko yön tehotoimet saaneet virkistymään. Ei oo yksinkertaisia nää lisääntymiset aina muillakaan:shifty:. meidän miehet ei onneksi paisko pitkin seiniä jos ei satu muna maistumaan.. Mutta joo, itsesyytöksiä poden noiden yhdistämisestä, pukki osaa olla karmea otus. Se raamatun lammas-vuohi vertaus on saanut ihan uusia syvyyksiä. Paha pukki. Varsinainen joulupukki..meille taitaa tulla vaan pelkkiä tonttuja jouluna tästä lähin.

En taida testata taaskaan ajoissa, yritän ainakin sinne kp26 mennä oloilla.
 
Lambi :) Maltoin myös olla testaamatta....dpo8 on liian aikainen.

Malttia!!!:smiley-bounce013

Mutta huomenna jo testaan aika todennäköisesti.
 
Lambi Mulle jäi lapsena varmaan elinikäiset traumat, kun kaksi pukkia jahtasi mua pitkin yhden maatilan pihaa ja ehdin juuri ja juuri karkuun hevoskarsinaan. Sain olla siellä hyvän tovin ennen kuin sarviniekat jätti mut rauhaan, siihen asti ne iski sarvillaan siihen oveen ja olin varma, että ne pääsee sisään ja tappaa mut. :nailbiting: Nehän on tehokkaampia kuin vahtikoirat! :grin
 
Lambi Mulle jäi lapsena varmaan elinikäiset traumat, kun kaksi pukkia jahtasi mua pitkin yhden maatilan pihaa ja ehdin juuri ja juuri karkuun hevoskarsinaan. Sain olla siellä hyvän tovin ennen kuin sarviniekat jätti mut rauhaan, siihen asti ne iski sarvillaan siihen oveen ja olin varma, että ne pääsee sisään ja tappaa mut. :nailbiting: Nehän on tehokkaampia kuin vahtikoirat! :grin
Hyi kauhee mikä trauma:nailbiting:! Mulla tässä vähän samansuuntaisia kehittyy itselle.. Pidän pukkia vanhassa navetassa, monen paksun oven takana - en uskaltaisi päästää laitumelle tollasta, pelkäisin kaikkien ohikulkijoiden puolesta! Ja tää pukki ei edes oo agressiivinen, ruuan perään vaan. Takoo aina isoa ovea kun lypsän toisella puolella ja kyllä mulla sydän hakkaa - se ajatus että tulee tosta justiinsa läpi.. odotan kovasti että saa hommansa tehtyä että voidaan päästää autuaammille laitumille tuokin:meh:.
En päästä lapsia samaan tilaan, tollanen helposti tappaisi pikkulapsen kiimahöyryissään. Varmaan aikuisenkin jos sille tuulelle sattuisi. Ukkeli aina nauraa mulle, että ota iisisti vaan, sehän on ihan kiltti:rolleyes:..niinpä.. helppo sanoa kun ei itse tarvitse niitä ruokia ja juomia sille kantaa..
Pikkukuttu oli vähän parempi jo, kävelee ja juo, syö kipeän oloisesti - suussa haavaumaa. Lisään kipulääkettä vielä tänään ja annnan vähän tlc, eiköhän tuo selviä:happy:!
 
Olin joskus lapsena leirillä, ja siellä oli vuohia, joita sai hoitaa ja taluttaa ympäri leirisaarta. Minä olin aina rapsuttelemassa niitä, ja oli todella huvittavaa, kun ne monesti antoivat minun tulla rapsuttamaan ja puskivat kaikki muut pois. Nopeasti siis valikoivat kaverinsa!
 
Hei ovistestaajat.
Millaisia kokemuksia teillä on pc ovistesteistä. Viimeinkin löysin niitä ja nyt koitan. Toimiiko teillä niin, että jo ajoissa tuo toinen viiva on suhteellisen tumma? Aina olen testannut noilla rfsu liuskoilla. Ja niistä en ole pystynyt seuraamaan viivan vahvuutta. On vaan näyttäneet jotain ja sitten sen plussan puskista. Ei siis mitään logiikkaa niissä mulla. Onko pc näissäkin parempi?
Ja sitä plussaa jokaiselle.

Oon testaillut PC:n ovistesteillä ja mulla tulee kyllä selkeästi vahvempi testiviiva kun on O-plussa! Tsemppiä!
 
Olin joskus lapsena leirillä, ja siellä oli vuohia, joita sai hoitaa ja taluttaa ympäri leirisaarta. Minä olin aina rapsuttelemassa niitä, ja oli todella huvittavaa, kun ne monesti antoivat minun tulla rapsuttamaan ja puskivat kaikki muut pois. Nopeasti siis valikoivat kaverinsa!
Vuohi oppii salamannopeasti kaiken! niinkun oven avaamisen ja seinän heikon kohdan..
On kyllä palkitsevaa olla eläimelle se luottoihminen:happy:!

Kissoja meillä ollut lapsuudessa kerrostalossa muutamia, nyt ei mitään saumaa, sen verran monta kissa-allergikkoa talossa. Naapuruston kissat käy kyllä pyytämässä hiiret meidän eläinsuojista, kiva tarjota niillekin sopivaa tehtävää:grin! Yks tosin söi mun kaninpoikasia joitakin vuosia sitten, se oli pikkasen hiillostavaa.

Hienoa. Toivottavasti mullakin. Nyt ei ole vielä plussa, mutta aika tumma jo. Kiitos.
no niin, kovaa jyystöä sitten kehiin vaan:shy:!
 
Lambi Mulle jäi lapsena varmaan elinikäiset traumat, kun kaksi pukkia jahtasi mua pitkin yhden maatilan pihaa ja ehdin juuri ja juuri karkuun hevoskarsinaan. Sain olla siellä hyvän tovin ennen kuin sarviniekat jätti mut rauhaan, siihen asti ne iski sarvillaan siihen oveen ja olin varma, että ne pääsee sisään ja tappaa mut. :nailbiting: Nehän on tehokkaampia kuin vahtikoirat! :grin

Towanda :) Miten jouduit tuohon tilanteeseen?
 
Alan kyllä nyt tosissaan kiinnostua noista vuohista. Luottoihminen sitäpä sitä. Eläinten kanssa on niin helppoa tulla toimeen. Ja sitten ne on jokainen niin omia yksilöitään. Meillä naapuri sanoo, että paras lemmikki on naapurin kissa. Tai viisi kissaa.

No voi puput sentään. Tuo ei ollut nyt mukavaa ollenkaan. Kyllä pitäis hiiret välipaloina piisata.

Jyystöä jyystöä tietenkin. Ja mikä mahtavinta eilen loppui tuhru. Jee.

Vastavirran akka :).Saitko jo ovisplussan?

Pukit ois ihania, mutta pitäis olla vuoristoinen tarha niille, niin saisivat kiipeillä kyllikseen ja purkaa energiaa.

Itse haaveilen kanoista ja tiedä sitten mitä "laki" sanoo, että saako niitä esim. värjätä tai laittaa jotain koristeita niihin?:rolleyes:
 
:greet025 älkää sit hämmästelkö, jos tänään on kirjotusvirheitä...oon valvonut yön, kun lapsi oli yöllä kipeä ja itki...

Sit rättiväsyneenä töihin ja siellä piti selvittää kiireellisiä ulkomaisia tehdastoinituksia ja järjestää yllätyskahvitukset 6:delle Ranskalaiiselle asiakkaalle, jotka olivat yllätys tehdasvierailulla Loviisassa, josta jatkettiin Raumalle.

Se mikä pahinta, mun työpöytä ei kestä tätä paperimäärää, ja uutta tulee, niin, että alkaa omaa näköä heittää, joten kirjoitusvirheitä on ihan varmasti:happy3

Ainakin huomenna testaan r-testin, jos ois toiveita päästä äitiyslonalle ja ulos hetkeksi tästä järkystä rumbasta:smiley-angelic003
 
Takaisin
Top