----45+++++ kuumeiset

Olenkohan outo, kun minusta anoppi on kiva ja eläimet on tosi mukavia jos ne eivät ole omia.

Yölento :) Et! Itsekin olen alkanut tulla anopin kanssa taas paremmin juttuun, kun lapsi on 2-v. Olin vähän ärsyyntynyt hänelle, kun lapsi oli ihan pieni.

Tosin pidän omista eläimistä. Meillä kotona ei tosin ole edes kissaa tai koiraa.

Et ole outo, mutta jos haluat olla outo, niin voit olla! :) Itse haluan olla outo/erilainen, enkä tavalliseksi muutu.
 
Last edited by a moderator:
Ei toimi tähän anoppiin. En koskaan kestitse häntä, paitsi silloin kun on kutsuttu. Eli kaksi kertaa vuoteen. Se kävelee ovesta sisään kutsumatta. Olen ruvennut pitämään ovea lukossa. Olen häätänyt pois. Ollut puhumatta puoli vuotta. En mene kylään. Ja silti se vaan tuppaa tänne. Minun pitää päivittäin käydä hänen naapurissa. Se kyylää ikkunasta ja koittaa varastaa lapsen autosta. Se haukkuu minut noin neljä kertaa vuodessa. Se kyttää isomman koulumatkan varrella. Ja en ole pahis. Hän tapaa lapsia vähintään kerran viikossa. Onko tervettä tämä.

Hehe, hauska anoppi sulla!:banghead: :joyful:

Haluaako omia lapset...

No en häätäisi pois, jos ovesta tulee...lähtisin itse takaovesta livohkaan...Menisin silti joskus hänelle kylään ja kyselisin kuulumisia:laughing002
 
Et. On ihanania anoppejakin.

Vastavirran akka :) On on ja on...

Ihan ihanaksi en omaani kutsuisi, vaikka sitä 30v. katsellut ja pystytään juttelemaan monesta asiasta kivasti yhdessä :)

Mutta se mikä ihanaa, on välimatka riittävän pitkä:p Kotiini en päästäisi ketään silti huushollaan, vaikka asuisi 1000km päässä.
 
Kyllä ei ole hauska. Haluaa omia. Kutsui itseään äidiksi esikolle. En tahtoisi nähdä häntä lähes joka päivä. Usein häivynkin. Minun puolesta seurustelkoot lapsensa ja poikien kanssa.

Vastavirran akka :) Tuo omiminen aiheuttaa sinussa reaktion, jonka vuoksi et siedä anoppia.
Koita sietää ja ole itse se, SE pukki! Vain sinä olet lapsesi Äiti!

Mä iskisin lujaa, jos anoppi alkaisi omia mun omaa lasta! Hän on saanut pitää jo omansa, joka on kai sinun lapsesi isäkin...

Nyt, nyt, nyt.... pidä puolesi!:cheers
 
Meinaatkos aamusta testata? Huomenna meillä kynnetään.

Vastavirran akka :)
Kyllä testaan...jos uskallan! Joskus aamu 06, kun on töihin lähtö.
Äitiysloman kaipuu on suuri ja halutaan toinen! :) Tosi aikaista on vaan dpo08/09.

Ja sit luulempa, ettei suun avaaminen töissä tosiasiassa vaikuttanut yhtään mihinkään, vaikka rohkea teko olikin...en vaan usko! Vaikka on tuo ihan pieni lapsi, niin ketään ei kiinnosta työkuorma/taakka, ei edes koko puljun esimiestä. Naureskelee tosiasiassa, ei muuta. Enkä usko hyökkäävän käytöksen muuttuvan tuotepäälliköltä.

Plussaa kaikille!!!:blob3:blob6:blob3:blob7:blob6
 
Last edited by a moderator:
Uskaltaa uskaltaa. Sama vaiva täällä. Laittakaa nyt Lambin kanssa plussat tiskiin.

Jäin vain miettimään, että mitenkä meinaavat järjestää äitiyslomasi. No se ei ole sinun ongelma se. On tuo ikävä tilanne.

Vastavirran akka :) Niinpä, jos äitiyslonalle saakka enää pääsee...

Se ois autuus ja taivas repeis:grin!!

On se erikoista, ettei ole ketään, eikä voi edes osa-aikaista avuksi ottaa:scratch
Maapallo on siis tyhjä.

Ihmettelen kyllä tätä työnantajan välinpitämättömyyttä. Tiedän, ettei toisen osaston esinies ehdi ihan kaikissa töissä auttamaan, kun jään osittaiselle hoitovapaalle.

Oispa aamulla plussa:singing:!!!
 
Takaisin
Top