----45+++++ kuumeiset

No niin. Mun ikä 42 ja tuo amh 0.7 niin onnistumis% ivf on 1%. Nyt mietitään vähän. Tää oli kuitenkin shokki varsinkin miehelle. Ehdotin että oltais vkl erikseen miettimässä. Jos lähdetään hoitoon niin 3kk sisällä on pakko aloittaa. Muuten ei enää kannata. Hyvä ja asiallinen ja jopa hauska lääkäri. Ovumiasta ei pahaa sanottavaa.
 
Uudelle kierrokselle eli kp 1.

Tsemppiä kaikille! Eiköhän kohta ala tärpätä, kun on juhla- ja vapaapäiviäkin tulossa :Heartred
 
No niin. Mun ikä 42 ja tuo amh 0.7 niin onnistumis% ivf on 1%. Nyt mietitään vähän. Tää oli kuitenkin shokki varsinkin miehelle. Ehdotin että oltais vkl erikseen miettimässä. Jos lähdetään hoitoon niin 3kk sisällä on pakko aloittaa. Muuten ei enää kannata. Hyvä ja asiallinen ja jopa hauska lääkäri. Ovumiasta ei pahaa sanottavaa.
Peppipupu, eikun yrittämään! Prosentin mahdollisuus on kuitenkin mahdollisuus eikä mahdottomuus.
 
No niin. Mun ikä 42 ja tuo amh 0.7 niin onnistumis% ivf on 1%. Nyt mietitään vähän. Tää oli kuitenkin shokki varsinkin miehelle. Ehdotin että oltais vkl erikseen miettimässä. Jos lähdetään hoitoon niin 3kk sisällä on pakko aloittaa. Muuten ei enää kannata. Hyvä ja asiallinen ja jopa hauska lääkäri. Ovumiasta ei pahaa sanottavaa.

Peppipupu :) Tuon takia meillä tuumaus päällä, että kannattaako. Onnistumis-% on 0.8 ja IVF:n kanssa 1%.

Voi meitä tyttö parkoja:Heartblue
 
Vastavirran akka miehen tavara täysin priimaa. Tuo amh on se mikä merkkaa. Tulee hoidolla vähän munasoluja ja 42-43vuotiailla jo yli 70% soluista suoraa roskiskamaa. Siinä ei priimasimpat auta.
 
Kommenttina vielä näihin ivf-keskusteluihin sanoisin, että minusta tuntuu näin jälkikäteen hyvältä, että kokeilin vielä kerran ivf:ää viime vuoden keväällä, vaikka toivottua tulosta ei tullutkaan. Ainakin on tunne, että on yritetty ja tehty, mitä tehtävissä on.
 
Vastavirran akka juu sillä. Ilman pliis sulaa hulluutta. Tunkea itseensä myrkkyjä ilman edes teoreettista mahdollisuutta onnistua. Mutta alle 3 solua ei kannata edes tutkia. Mä en ole enää niin innostunut...
 
Alkiodiagnostiikkaa ei aina edes tarvita. Jos alkioita viljellään 5-6 päiväisiksi, niin näissä ikä- ja amh-lukemissa ei alkioita yleensä ole jäljellä kovin monta.
 
Takaisin
Top