Raskaaksi 2018

ce5ac476d5a40875529147303f830e0d


Täällä apteekin omalla tämmönen tulos :) se taitaa olla nyt sitten rv4+1 :Heartred

IHANAA. Siis niin jännittävää että sä plussaat kun on tässä elellyt samaa vaihetta! Onnea! Ja sittenhän se tuli kun sitä vähiten edes odotti.

Itse odottelen terkkarin testin tulosta. En usko siinä näkyvän yhtään mitään. Tiputtelu jatkuu ja lämmöt vaan nousee. Epäilen tulehdusta jossain.
 
Nyt mä aloin Bellamama miettii että teitkö sä eilen PC:n jossa ei näkynyt juuri mitään vai muistanko väärin? En jostain syystä nyt päässyt selaamaan appilla vanhoja sivuja.
 
15cd7eb65da2e2b2206c9d12473f563c
Lämpökäyrä näyttää tältä. Tänään todella oksettava olo. Mutta viis päivää kestänyt vaaleanpunainen tiputtelu muuttui nyt ruskeaksi vuodoksi. Tarvitsee pikkuhousunsuojaa jo. Toivo menetetty. Menkat piti alkaa vasta sunnuntaina. Mulla normaalistikkin 12päivän luteaali niin kiva jos se onkin enää 8päivää.
 
Laura666 kyllä, juuri silloin kun mahdollisuudet oli huonot ja sitä vähiten odotti se plussa tuli :D ja tein pc missä ei näkynyt juuri mitään. Hain apteekin testin ja tein aamusta 5h pidätyksellä tuon. Miehelle en ole vielä kertonut, pitää varmaan tänään pohjustaa asiaa ja huomenna testata hänen kanssaan kun digit tulevat postissa :D

Lämpökäyrä näyttää hyvältä mutta ompa kurja nuo vuodot. :sad001 kerrohan testitulos sitten! Kumpa olisi jotain muuta.
 
Laura666 kyllä, juuri silloin kun mahdollisuudet oli huonot ja sitä vähiten odotti se plussa tuli :D ja tein pc missä ei näkynyt juuri mitään. Hain apteekin testin ja tein aamusta 5h pidätyksellä tuon. Miehelle en ole vielä kertonut, pitää varmaan tänään pohjustaa asiaa ja huomenna testata hänen kanssaan kun digit tulevat postissa :D

Lämpökäyrä näyttää hyvältä mutta ompa kurja nuo vuodot. :sad001 kerrohan testitulos sitten! Kumpa olisi jotain muuta.

Toivotaan että mies ottaa uutisen ilolla vastaan! Voihan se shokki olla ensalkuun mutta kai ne miehet on aina vähän hitaasti lämpeneviä. :)

Joo lämpökäyrä on niiin ihanteellinen mitä olen muiden plussanneiden käyriä netissä katsonut. Mutta tää on tosi outoa. Kp26 on aikaisintaan ollut pientä ruskeaa tuhrua kun kp27 illasta alkaa menkat. Nyt tätä kumminkin jatkunut kp20-24 ja tänään vasta muuttuen samanlaiseksi mitä menkkojen lopussa yleensä on. Tosi outoa. Mitään menkkaoireita ei ole. Päin vastoin. Nälkä on aivan järjetön koko ajan kun yleensä menkkoja edeltää se että ei ruoka maistu ja turvottaa. Ahdistavaa. Kaipa se hoitsu kohta soittaa negatuloksen. Olisipa ottaneet verestä mutta ei.
 
364621ba65805222b5409a55094fa521
Tän aamun oma pc näyttää tältä. Kyllä mä itse siinä nään punaista ja kuvissa se näkyy heikommin. En vaan usko että toi enää mihinkään vahvistuisi. :sad001
 
Tässä tämä eilisen ovulaatiotesti, nyt pystyy jo liikkumaankin normaalisti. Pientä nipistely kipua enään munasarjassa. Eilen luulin kuolevani! Ei ois kyllä millään eilen pystynyt seksiä harrastamaan. Tänään varmaan on jo myöhäistä, mutta touhutaan silti!
Testissä näkyy selvästi ovulaatiohuippu!

3cb3428e496092e7cf587dcc887fd3f8


Ja tässä tämän päivän ovulaatiotesti!

2c965d42188f0824a1ae64eac553f95e
 
Tässä tämä eilisen ovulaatiotesti, nyt pystyy jo liikkumaankin normaalisti. Pientä nipistely kipua enään munasarjassa. Eilen luulin kuolevani! Ei ois kyllä millään eilen pystynyt seksiä harrastamaan. Tänään varmaan on jo myöhäistä, mutta touhutaan silti!
Testissä näkyy selvästi ovulaatiohuippu!

3cb3428e496092e7cf587dcc887fd3f8


Ja tässä tämän päivän ovulaatiotesti!

2c965d42188f0824a1ae64eac553f95e

No nyt tehokäyttöön! Vau mitkä viivat :)
 
Hienot plussat tulleet tänne! Muakin kiinnostaa sitten tietää Bella miten miehesi reagoi tähän :) Saattaa olla että hän ihmettelee miten se on edes mahdollista haha! :wink
 
Mulla nyt ku tuli plussaa ovistestiin nii näyttäää pysyvän lh korkeella. Joskin näin on mulla aina, vaan ovis on varmaan jo mennyt?
Ylempi tän päivänen.
 

Liitteet

  • _20181011_144640.JPG
    _20181011_144640.JPG
    1,002.2 KB · Katsottu: 146
Mulla nyt ku tuli plussaa ovistestiin nii näyttäää pysyvän lh korkeella. Joskin näin on mulla aina, vaan ovis on varmaan jo mennyt?
Ylempi tän päivänen.

Itse testaisin kunnes lähtee haalenemaan selkeästi, joillain noi viivat tummuu ihan todella tummiksi kun se huippu on. :)
 
Takaisin
Top