Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Vieläkö täällä muita piinailee vai joko kaikilla tuli plussa tai uusi kierto? :) Mulla oireettomuus jatkuu, ei oo ku rintojen arkuutta. Tänään on dpo9 joten ensi viikolla voisi kai testailla...
Minä myös piinailen! Ajattelin odottaa varmuudella ens viikon alkuun ennenkö testaan :) Jos maltan!
 
Minä myös piinailen! Ajattelin odottaa varmuudella ens viikon alkuun ennenkö testaan :) Jos maltan!
Mikä dpo sulla nyt? Meillä Varpu3:n kanssa dpo 11? Onko jo näin paljon? En ikinä testaa ennen kun menkat myöhässä mutta nyt tekis mieli pissata tikkuun.

Edit. Sain testiin haamun, täytyy hakea digi että näkee sen tekstin muodossa. Mulla oli jotenkin semmonen fiilis että jotain tapahtuu! Oon niin hämilläni ja onnellinen. :Heartred
656C8E8D-CB53-47CA-AADD-CF72692BBA25.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Ihan selvä haamu Suubi!!! :) Hyvin sun erilainen olo piti paikkansa vaikka ei muita oireita kauheasti ollutkaan :happy:

Mikä dpo sulla menossa haaveissavauva? :) Mulla alkoi tänään dpo12 ja ei vieläkään juuri mitään oireita. Rinnat on arat ja väsyttänyt muutaman päivän tosi paljon mutta se nyt voi johtua mistä tahansa. Ja nälkä oli eilen kyllä ihan mahdoton ja yölläkin heräsin nälkään ja pissahätään, mutta tätä voi sattua kyllä ilman raskauttakin:joyful:
 
Mikä dpo sulla nyt? Meillä Varpu3:n kanssa dpo 11? Onko jo näin paljon? En ikinä testaa ennen kun menkat myöhässä mutta nyt tekis mieli pissata tikkuun.

Edit. Sain testiin haamun, täytyy hakea digi että näkee sen tekstin muodossa. Mulla oli jotenkin semmonen fiilis että jotain tapahtuu! Oon niin hämilläni ja onnellinen. :Heartred
View attachment 70389

Mulla on dpo 13. (Jos pitää kierto paikkaansa) ja kp 27/29. Mulla epäsäännöllinen kierto... Onnea haamusta :cool05
 
Voi kurja haaveissavauvva :sad001 tsemppiä menkkoihin ja hyviä plussatuulia tähän kiertoon!

Mulla on kai dpo14 mutta nyt aloin miettiä että onhan ovis saattanut olla pari päivää myöhemminkin kun oli vähän epäselvä ovisplussa.. Silloin nyt olisi vasta dpo 12. Rinnat on arat edelleen ja edelliset kaksi päivää myös nännit oli kosketusarat, nyt ei enää niinkään. Väsymystä on ollut edelleen paitsi ei ehkä tänään ihan niin paljon kuin muina päivinä. Pientä palelua, mutta vielä normaalin rajoissa. Oon herännyt aika aikaisin saamatta uudelleen unta mut se on mulle tyypillistä loppukierrossa:sad001 Saas nähdä mitä tästä tulee, aika epäileväinen olo että vois plussaa tulla.
 
Voi kurja haaveissavauvva :sad001 tsemppiä menkkoihin ja hyviä plussatuulia tähän kiertoon!

Mulla on kai dpo14 mutta nyt aloin miettiä että onhan ovis saattanut olla pari päivää myöhemminkin kun oli vähän epäselvä ovisplussa.. Silloin nyt olisi vasta dpo 12. Rinnat on arat edelleen ja edelliset kaksi päivää myös nännit oli kosketusarat, nyt ei enää niinkään. Väsymystä on ollut edelleen paitsi ei ehkä tänään ihan niin paljon kuin muina päivinä. Pientä palelua, mutta vielä normaalin rajoissa. Oon herännyt aika aikaisin saamatta uudelleen unta mut se on mulle tyypillistä loppukierrossa:sad001 Saas nähdä mitä tästä tulee, aika epäileväinen olo että vois plussaa tulla.
Millon sä Varpu3 meinaat testata?

Pahoittelut menkoista haaveissavauvva86.
 
Millon sä Varpu3 meinaat testata?

Pahoittelut menkoista haaveissavauvva86.

Varmaan huomenna testaan jos menkat ei ala sitä ennen. Huomenna mahdollinen plussa varmaan näkyisi jo vaikka ovis ois ollu myöhemminkin ku olis senkin laskukaavan mukaan jo dpo13. Pieni toivo vielä elää mutta toisaalta negaolo... Ei pissata, janota tai oo flunssainen fiilis tai hirveitä menkkakipuja kuten monilla tuntuu olevan ennen plussaa...:meh:
 
Varmaan huomenna testaan jos menkat ei ala sitä ennen. Huomenna mahdollinen plussa varmaan näkyisi jo vaikka ovis ois ollu myöhemminkin ku olis senkin laskukaavan mukaan jo dpo13. Pieni toivo vielä elää mutta toisaalta negaolo... Ei pissata, janota tai oo flunssainen fiilis tai hirveitä menkkakipuja kuten monilla tuntuu olevan ennen plussaa...:meh:
Pidän peukkuja!
Toivottavasti seuraat maaliskuisiin!
 
Pidän peukkuja!
Toivottavasti seuraat maaliskuisiin!

Taidanpa seurata :love7

https://aijaa.com/f7QHvm

Tänään siis dpo15 ja tikkuun tuli niin vähän pissaa että en olis uskonut siihen voivan tulla mitään viivoja:joyful: Oireita ei oo just nyt muuta ku rintojen arkuus. Tällä viikolla on poikkeuksellisen paljon väsyttänyt ja ekaa kertaa ikinä rintojen lisäksi on aristanut myös nännejä, mutta ei just nyt enää juurikaan. Nälkä on ollut aamuisin ja aamupäivisin tavallista kovempi ja yhtenä iltana oli nenä ihan tukossa. Ja se pieni veripisara tuli dpo5. Mutta ei oo pissattanut, janottanut, hirveästi palellut eikä ollu mitään metallinmakua suussa tai makuaistin muutoksia. Menkkakipujakin ollut tosi vähän, toissapäivänä ihan pari minuuttia ja sitten viime yönä hetken aikaa. Eli plussata voi tämmösilläkin oireilla :)
 
Takaisin
Top