Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Mun raskaus-sovellus on kovin itsevarma. Päivän mietteenä luki siis että enää kuusi viikkoa synnytykseen. HAHAhaa, naurattaa ku mä oon kuitenki viimine ku huhuilee että onko ketää vielä linjoilla. (32+5)

Täysin samat viikot menossa ja oon kans satavarma et menee yli. Voidaan huhuilla sit toisillemme :D
 
Jep! Mä meinaan kyllä jakaantua viim laskettuna päivänä mutta sehän nyt on kuun vikoja päiviä... hiukan rassaavaa:wink
 
Mul menee kyl viikon yli lasketun, pääasia ettei menis käynnistykseen. Varmaan parin viikon päästä alkaa jo poksahtelee syyskuiset, ainaki kun seuraan tietyssä sosiaalisessa mediassa ryhmää elokuiset 2018, niin sieltä tosi monet on heinäkuisia jo.
 
Mul menee kyl viikon yli lasketun, pääasia ettei menis käynnistykseen. Varmaan parin viikon päästä alkaa jo poksahtelee syyskuiset, ainaki kun seuraan tietyssä sosiaalisessa mediassa ryhmää elokuiset 2018, niin sieltä tosi monet on heinäkuisia jo.

Eräässä ryhmässä myös niitä syyskuisia on poksahdellu jo ;D
 
Hyvää mieltä pakko tulla kylvämään! Kävin tänään kaupassa tekemässä viikon ruoka ostokset ja Ai että kun tuntuu hyvälle huomata että ihmiset ei oo täysiä idiootteja!
Yks herra nosti mulle kivennäisvesi siksarin (6x1,5l) kärryihin, toinen odotti minua hissillä kun yritin lyllertää sinne ja 3 ihanaa ihmistä tarjoutui nostelemaan mun ostoksia kärrystä autoon:Heartred ihanat:Heartred
Ulkona on himpun verran viileämpää kun tuulee:Heartred
Kattelin ens viikon säätietoja ja ne näytti jopa positiiviselta! Lämmöt näyttäisi tippuvan normaalin Suomen kesän lämpöihin eli 20-25 astetta joten kaipa tästä kesästä selviämiseen on vielä mahdollisuus:)
Mitäs muuta, lapset ei tappele kun viihtyyvät pihallakin ja mies on vapaalla.
Positiivista päivää kanssa odottajat:Heartred:)
 
Mekin intouduttiin maauimalaan esikoisen ja miehen kanssa kun sää oli vihdoin pilvinen. Pystyi jopa olemaan ulkona läkähtymättä eikä tarvinnut vuorata muksua päästä varpaisiin aurinkorasvalla. Ihanaa. Oli jopa hetken viileää kun märkänä seisoskelin ulkona tuulessa :grin
 
Tää tuuli on niin paras :Heartred meille saa kunnon läpivedon ku tuulee idästä. Pohjonenkin kävis ja kaikki siltä väliltä :D
 
Ei meillä vaan oo tietoakaan ilmojen viilenemisestä, mutta onneksi on tuo ilmalämpöpumppu, niin saa edes talon pidettyä viileänä. Tosin voi tulla vaan melkoinen sähkölasku.. ihana äippä, että kauppareissulla on löytynyt apukäsiä :Heartred
 
Takaisin
Top