Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Juu ei ollut niin kuuma ja talon sai vielä aamuviileillä näppärästi viilennettyä :) toki sitten alkoi nukuttaa puoli seitsemän :D ehdin torkkua reilun tunnin sitten ennen kuin esikoinen heräsi.
 
Hauska energia piikki aamuyöllä imme :happy:
Kyllä yöt on muuttunu niin levottomiksi itelläkin:bored: varmaa suuri syy siihen on kyllä tää kuumuus itsellä ei tarvitse onneksi vessassa ravata kun yhen tai kaksi kertaa ,se onkin ollu aika ihmeellistä kun nuista kahesta edellisestä sai ravata ihan kokoajan pissillä yöllä .
 
Mä onneks nukun vielä ihan hyvin. Pari kertaa yöllä käyn vessassa mutta sillonkin oon ihan puoliunessa, että nukahdan heti uudestaan. Ja kellosta ei mitään tietoa siihen aikaan :D eniten yöllä vaivaa jäykät ja kipeät nivelet, mikä hankaloittaa vessassa käyntiä...
 
Mä näin painajaista että mun lapsivedet meni ruokakaupassa:wacky:

Tää on oikeasti mun ihan todellinen huolenaihe! Olisi oikeasti tosi kamala, jos kaikki vedet rysähtäisi jossain vilkkaalla paikalla :eek:
 
Tää on oikeasti mun ihan todellinen huolenaihe! Olisi oikeasti tosi kamala, jos kaikki vedet rysähtäisi jossain vilkkaalla paikalla :eek:
Sit vaan kassaneidille et hei anteeksi, mun lapsivedet on tuolla lattialla :oops::grin
 
Tänään käyty synnärillä liikehälytyksen vuoksi ja painoarvio 2,5 kiloa ja rv 34+4. Tytöllä kaikki hyvin, kaulaakin jäljellä 4 senttiä. Opetuksena että nestettä pitää muistaa juoda sekä syödä, koska vauvatkin kuulemma laiskistuu pitkään jatkuneilla helteillä. Sain myös ohjeeksi että näillä keleillä liikelaskennan yhteydessä 3 lasia sokerista nestettä ja 2 lasia esim vichya.
 
Tänään käyty synnärillä liikehälytyksen vuoksi ja painoarvio 2,5 kiloa ja rv 34+4. Tytöllä kaikki hyvin, kaulaakin jäljellä 4 senttiä. Opetuksena että nestettä pitää muistaa juoda sekä syödä, koska vauvatkin kuulemma laiskistuu pitkään jatkuneilla helteillä. Sain myös ohjeeksi että näillä keleillä liikelaskennan yhteydessä 3 lasia sokerista nestettä ja 2 lasia esim vichya.

Meillä on ollu muutama päivä sellasta vilskettä mahassa, että ei paljon helteet paina :D

Mutta hyvä, että siellä teillä kaikki hyvin!
 
Mä aloin tänään miettii että kun mulla on se lääkärineuvola vasta 37+2, niin voinko mä käydä uimassa järvessä vielä viikon. Tai mitä jos mulla onkin paikat auennut ja sitä ei nyt tiedä koska toi lääkäri noin myöhään. Uskaltaisitteko mennä?
 
Ahven uskaltaisin mennä kunhan ei oo levää tai mitään muutakaan ylimääräistä:wink minua ei enää rannoille saa! Ei pysty, ei kykene:D
 
Oispa muuten hauska kuulla mistä porukan nimimerkit tulee. Täällä on muutama sellanen mitä oon miettinyt, omaretta ja jaama ekaksi tulee mieleen, et mistä porukka näitä nimiä keksii:rolleyes:
 
Äippis, kai ne sun vesikirput edes oppi uimaan ?:grin

Ainakin ne sai diplomit ja uimamerkit:) hyvältä heidän polskiminen näytti ja opettajan mukaan alkeet hallitsevat hyvin:wink pitää rueta etsimään toista uimakoulua jatko koulutukseen...
 
Oispa muuten hauska kuulla mistä porukan nimimerkit tulee. Täällä on muutama sellanen mitä oon miettinyt, omaretta ja jaama ekaksi tulee mieleen, et mistä porukka näitä nimiä keksii:rolleyes:

Hei mä olen miettinyt samaa! Ja nimenomaa ahven myös sun nimimerkistä :grin
 
Hei mä olen miettinyt samaa! Ja nimenomaa ahven myös sun nimimerkistä :grin
Aijaa :grin ihan vaan kuule kalastelin tossa pari vuotta sitten ja mun virveliin hyppäs sellanen julmetun kokonen kala, hauen koko mutta ahvenen naama. Sit aloin vaan huutaa et "vittu mä sain ison kalan". Sit se ahven jotenki vakiintu mun juttuihin.:wideyed::grin
 
Muokattu viimeksi:
Oispa muuten hauska kuulla mistä porukan nimimerkit tulee. Täällä on muutama sellanen mitä oon miettinyt, omaretta ja jaama ekaksi tulee mieleen, et mistä porukka näitä nimiä keksii:rolleyes:

Meinasin joskus aloittaa ihan oman ketjun tästä, mutten sitten muistanutkaan :) Pitäskö? Aloittakaa joku!
 
Takaisin
Top