Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Itse ehkä vähän vieraksun mieskätilöä salissa ainakin näin etukäteen ajateltuna tuntus hiukka epämiellyttävältä,mutta tosi tilanteessa sillä ei ehkä ois niin merkitystä ku kivut päällä. Toivon silti että ois nainen,en ees tiedä onko meidän sairaalaaaa miehiä kätilöinä.
 
Mulla oli esikoisen synnytyksessä nuori mieslääkäri, joka puhkaisi kalvot. Eipä paljoa siinä vaiheessa haitannut kuka sitä toosaa ronkki :D
 
Kävin 22vuotiaana kolonoskopiassa, jossa siis työnnetään perseeseen kamera, niin se lääkäri oli just ehkä kolmekymppinen mies. Ai että se oli noloa, vaikka miten ois hänen työ niin silti ai kauhee :hilarious:
 
Kävin 22vuotiaana kolonoskopiassa, jossa siis työnnetään perseeseen kamera, niin se lääkäri oli just ehkä kolmekymppinen mies. Ai että se oli noloa, vaikka miten ois hänen työ niin silti ai kauhee :hilarious:
Äähhh onhan toi aika kamala tilanne :bored::yuck:
 
Tänään hommasin lanoliinin nänni voiteenki jo valmiiksi. Tällä kertaa ei tarvi miehen lähteä metsästää.Mulla alkaa nyt tulee vähän sellai olo et tekis mieli ruveta vaa ostelee ihan kaikkea :grin yritän kuitenki jotenki pysyä näissä tarvittavissa ku tosissaa kaikki melkeen on jo vamiiksi.
 
Hyi helvetti, omien lastenlasten synnytykset o_O karmiva ajatuskin et joko oma tytär tai miniä. Hyyyyiiiiii. Maailman luonnollisin asia, mut silti.

Vai siis omat lapsenlapset siis olleet synnyttämässä... Hmmm no silti ällöä :hilarious:

Mulla on kerran ollu ihan saakrlin komea nuorimies tekemässä ihan normi gynetutkimusta. Se oli jo jotenkin outoa :grin
 
Hyi helvetti, omien lastenlasten synnytykset o_O karmiva ajatuskin et joko oma tytär tai miniä. Hyyyyiiiiii. Maailman luonnollisin asia, mut silti.

Vai siis omat lapsenlapset siis olleet synnyttämässä... Hmmm no silti ällöä :hilarious:

Mulla on kerran ollu ihan saakrlin komea nuorimies tekemässä ihan normi gynetutkimusta. Se oli jo jotenkin outoa :grin

Joo siis omien lastenlasten syntymät olis varmaan ollut selkeämmin sanottu :D Eli jep, miniöiden ja omien tyttärien synnytykset hoitanut.
 
Äitiyspolilla on mieslääkäri, joka on tehnyt kontrolleissa sisätutkimuksen nyt kahdesti. Asiallinen ja tehokas kyllä, ei siinä, ei pahemmin varoittele, että nyt kokeilee :D en silti miestä synnytykseen lääkäriksi haluaisi välttämättä, mutta en nyt alkaisi vastaankaan siinä kohden laittamaan.
 
^joo ihan ehdoton. Muistais vaan pakata synnärillekin mukaan. Vaikka sieltäkin saa, mutta jos ei siinä huomaa pyytää.
 
Mua ajatuksena hirvittäisi, jos mun oma isä tai appiukko olisi ronkkimassa mun alapäätä. Synnytyksessä preferoin ehdottomasti naiskätilöitä ja -lääkäreitä, mutta tottahan se on, että synnytyksen ollessa käynnissä sillä ei ole mitään väliä, vaikka Niinistö olisi auttamassa vauvaa ulos :hilarious:
 
Mua ajatuksena hirvittäisi, jos mun oma isä tai appiukko olisi ronkkimassa mun alapäätä. Synnytyksessä preferoin ehdottomasti naiskätilöitä ja -lääkäreitä, mutta tottahan se on, että synnytyksen ollessa käynnissä sillä ei ole mitään väliä, vaikka Niinistö olisi auttamassa vauvaa ulos :hilarious:

Ai kamalaa kun tuli mieleen semmonen kuvajainen kun et Donald Trump kätilön vermeet päällä avustamassa synnytyksessä:eek: Ai kauheeta! :D
Sori, väsyttää:wink
 
Äippä x5:n kauhukuvan kohdalla saattaisin harkita haarojeni sulkemista :hilarious:
 
Mun raskaus-sovellus on kovin itsevarma. Päivän mietteenä luki siis että enää kuusi viikkoa synnytykseen. HAHAhaa, naurattaa ku mä oon kuitenki viimine ku huhuilee että onko ketää vielä linjoilla. (32+5)
 
Takaisin
Top