Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Täällä ei näytä lämmöt laskevan tulevallakaan viikolla. Toivottavasti kuitenkin ennen synnytystä! Kauhulla oon lueskellu noita lehtiotsikoita, kuinka kuumaa ja kosteeta sairaaloissakin nyt on - mitkä kauheet pöpöt sieltä leviääkään :hungover:
 
Kerkiääpä nämä pitkän aikavälin ennusteet muuttumaan noin miljoona kertaa... pakko vaan ottaa positiivisuus sieltä mistä saa negatiivisuuden ja väsymyksen keskellä! Vaikka sit 5 asteen lämmön laskusta...
 
Oikeasti tuo paksu pilvirypäs parina päivänä on auttanut. Aamupäivät ollut ihan parhautta, kun on ollut pilvistä ja tuullut. Iltapäivisin sää on sitten kirkastunut ja lämmöt olleet taas aika tujuja. Helpottaisi, kun tietäisi milloin sää alkaisi viiletä edes vähän. Parikin astetta vähemmän tekee jo ihmeitä!
 
Mä katoin forecaa niin ihan tuskallisen kuumaa ainaki seuraava viikko. Huomenna ja tiistaina ei pitäis olla pilven häivääkään. Melkeen itkettää jo:wideyed:
 
Ahven, mä tein saman havainnon :confused: jossain luki, että ehkä ensi viikon jälkeen helpottaisi... meillä on ensi viikolla ystävän häät ja kauhulla mietin kaikkia miesparkoja, jotka joutuu olemaan puvuissa. Naisten on kuitenkin helpompi säädellä pukeutumista.
 
Imme, toivottavasti siellä ei tarvi puvun takkia olla päällä? Onks kireet häät vai rennommat?
 
Ei meillä vaan oo tietoakaan ilmojen viilenemisestä, mutta onneksi on tuo ilmalämpöpumppu, niin saa edes talon pidettyä viileänä. Tosin voi tulla vaan melkoinen sähkölasku.. ihana äippä, että kauppareissulla on löytynyt apukäsiä :Heartred
Meillä mies seurailee netissä tuota sähkönkulutusta eikä kuulemma mitään älytöntä piikkiä oo tullu vaikka viilennys onkin pistetty pumpusta päälle. Totesi kyllä myös, että kaiken rahan arvoista, jos vähä enemmän joutuisi parissa kuukaudessa maksamaan, kunhan raskaana oleva saa yönsä nukuttua :Heartred
 
Joo-o ensi viikko on pirun kuuma vielä...Huoh :sad001 uskon että sitten helpottaa... pakkohan se on!
Liisi ihana mies sulla :Heartred
 
Ahven, onneksi kyseessä on rennot häät ja puvuntakki lienee käytössä vain kirkossa ja mahdollisesti ehkä häiden virallisessa osuudessa. Itse mietin laitanko sukkahousuja, vaikka etikettiin ne toki kuuluvatkin ja ehkä auttaisivat turvotuksen kanssa. Silti olisi mukavampi olla paljain säärin.
 
Imme jaksuja häihin! On ne tuskaa naisillekin näillä keleillä...
Toivottavasti miehet sais olla ilman takkeja, viimeistään seremonian jälkeen... en kyllä usko että sulhanenkaan puvun takki ja kraka kaulassa pystyy olemaan kovin kauaa:wink etiketti eikös niin sano että sulhasen vaatetuksesta pitäis ottaa mallia...
Ainakin joskus näin muistelisin jostain kuulleeni tms:) minä inhoan suunnattomasti ”pönötys” juhlia (miehen sisko miehensä kanssa näitä järjestää) ja en oikein osaa niissä olla luontevasti:/ saati sit pukeutua/tälläytyä... oon tämmönen punk tyyppi niin ei vaan pysty kykenemään hienoihin leninkeihin ja korkkareihin, maiharit on se mun juttu:D
Paitsi näillä keleillä, meen ilman kenkiä tai flipottimien kaa:wink
 
Kerkesitkin imme väliin:D pistä pitkä helle mekko joista ei näy onko sulla sukkiksia vai ei:wink ja hyvä että rennommat juhlat tiedossa:)
 
Ei tarvi laittaa sukkiksia. En usko et moni nuori ees tietää että se kuuluis etikettiin. Sheivatut, rasvatut ja ruskeet sääret paljon parempi ja viileempi vaihtoehto. Näin itse tekisin:grin
 
Mä en oo koskaan tainnut kesähäissä käyttää sukkahousuja..

Voi ei, jos 6.8. viilenee. Miestä vituttaa sit, kun vihdoin pääsee lomalle. En jaksa sit kuunnella sitä marmatusta.

Mä käytön tytöllä pitkää Uv-uikkaria, niin ei tarvi rasvata. Se ei tykkää rasvauksesta.

Tänään oli aamulla pilvessä ja tuuli, niin likka ei suostunut ulos ollenkaan. Ei tykkää tuulesta yhtään.
 
Meillä alko tänään arki. Mitenköhän selvitään taaperon kanssa kaksistaan, kun mies on ollu käytännössä juhannuksesta asti lomalla?? :D oon yrittäny buukata kalenterin täyteen menoja, ettei tarvis olla kaksistaan vaan kotona ja koittaa selvitä helteistä. Onneks ne taitaa oikeesti helpottaa ens viikonloppuna:)
 
Yökukunta jatkuu. Heräsin kolmelta enkä näköjään saanut unta enää sen jälkeen. 4.50 päätin aikani kuluksi leipoa sämpylöitä. Mieskin saa ennen töihin menoa tuoretta sämpylää :) esikoinenkin on ehkä hieman paremmalla tuulella, kun saa jotain muuta kuin sitä perus ruisleipää aamulla :grin
 
Yökukunta jatkuu. Heräsin kolmelta enkä näköjään saanut unta enää sen jälkeen. 4.50 päätin aikani kuluksi leipoa sämpylöitä. Mieskin saa ennen töihin menoa tuoretta sämpylää :) esikoinenkin on ehkä hieman paremmalla tuulella, kun saa jotain muuta kuin sitä perus ruisleipää aamulla :grin

Ohhoh, Imme! Oletpa ollut reippaana heti aamun pikkutunneista saakka. :) Tuoreet sämpylät, oi nam! Täällä esikoinen heräsi taas klo 5.15 ja itseäni olisi kyllä nukuttanut. Koko yö oli hänellä tosi katkonainen. Mikähän kumma se nyt valvottaa.
 
On ollu reipasta! Aamuyöllä pystyy leipomaan varmaan silläkin, että ei oo niin kuuma :D
 
Takaisin
Top