Neuvolat, ultrat ym.

Millä viikoilla rakenneultra yleensä tehdään? Sain tänään ajan sinne ja tuntuu että hirmu myöhäiseksi menee, mutta en toki ees oo varma mitkä ois ne normaalit viikot :O
 
Mulla on 21+0 rakenneultra. Se varattiin nt-ultrassa ja tuolle päivälle kun tuli 21+0 niin sitä ehdotti. Olisikohan vaihteluväli täällä 20+0-21+6 en ihan satavarma. Voi olla et menee tuonkin yli.
 
Mikä rv sulla Eveliina sillon on?

Mulla ajoittunut rakenneultra aina rv 20-21 välille.
Tässä raskaudessa en aikaa oo vielä saanut.
 
Mäki sain rakenneultran rv 21+1 (nt-ultran mukaan olisi viikot 21+5, jos olisi muutettu la). Jos yrittää järkeillä, niin luulisi, että nuo rakenteet olisi tarkistettavissa vähän myöhemminkin kyllä...?
 
Millä viikoilla rakenneultra yleensä tehdään? Sain tänään ajan sinne ja tuntuu että hirmu myöhäiseksi menee, mutta en toki ees oo varma mitkä ois ne normaalit viikot :O

Rakenneultra on 20-22 vkoa. Tuntuu, että monessa paikassa sitä tarjotaan juuri 21 viikolle :)
 
No huh! Sitten se on ihan sopivalla viikolla Miten oon saanu sellasen käsityksen et se ois jo 18-20 viikoilla yleensä.

Oma aikani on siis vkolla 20+2, eli puhekielessä 21 viikolla
 
Hurjaa miten moni tietää jo rakenneultrankin ajan! Varmaan itekki saan sen keskiviikkona np-ultrassa käydessä.. Kohta saaki joku tehdä oman ketjunsa näille rakenneultrajutuille :)
 
Mä jouduin soittamaan ja varaamaan ajan, joten sain sen rakenneultra-ajan samalla. Ja hyvä niin, kun se tuli just siihen rakoon kun ollaan palaamassa lomalta töihin. Otin tietty työpäivälle ettei tartte miettiä lapsenvahtia, vaan napero on päikyssä. Ei saatais ketään lapsenvahdiksi.
 
Mulla np-ultra vasta 19.6. ja huh kun jännittää! Ei olla käyty varhaisultrassa eikä ekassa neuvolassakaan kuunneltu sydänääniä. En enää malttaisi odottaa! :excited001

Kysymys Bulevardin uudella äitiyspolilla käyneille: ootteko menneet julkisilla vai omalla autolla? Saako sieltä ihan järkevästi paikan autolle?
 
Mulla np-ultra vasta 19.6. ja huh kun jännittää! Ei olla käyty varhaisultrassa eikä ekassa neuvolassakaan kuunneltu sydänääniä. En enää malttaisi odottaa! :excited001

Kysymys Bulevardin uudella äitiyspolilla käyneille: ootteko menneet julkisilla vai omalla autolla? Saako sieltä ihan järkevästi paikan autolle?
Muakin kiinnostaa tää parkkitilannen :D
Me mennään 20.6!
 
Mennään huomenna aamulla bulevardille, mutta mennään pyörällä. Veikkaan että voi olla aika hankala löytää paikkaa, tai sit pitää jättää sinne jonnekin mikälie torille päin?
 
Mulla np-ultra vasta 19.6. ja huh kun jännittää! Ei olla käyty varhaisultrassa eikä ekassa neuvolassakaan kuunneltu sydänääniä. En enää malttaisi odottaa! :excited001

Kysymys Bulevardin uudella äitiyspolilla käyneille: ootteko menneet julkisilla vai omalla autolla? Saako sieltä ihan järkevästi paikan autolle?

Täällä ihan sama fiilis, viikko pitäisi vielä kärvistellä ennen ekaa ultra ja toivottavasti ensimmäistä ”havaintoa” pienestä...

Veikkaan myös, että ihan siinä klinikan lähellä tuskin on hyvin parkkitilaa. Me mennään varmaan julkisilla, mutta onhan tossa suht lähellä esim. Kampin parkkihalli jos haluaa tulla autolla ja ottaa varman päälle paikan löytymisen suhteen.
 
Tuntuu hassulta et nyt on vaan viikko väliä ultrilla, ku keskiviikkona oli np-ultra ja ens keskiviikkona toinen neuvola, missä aina kurkkaavat ultrallakin.

Pitäis jaksaa täytellä keskiviikoks noita hieman typeriltäki tuntuvia kyselyitä, monta sivua sitä päihdekyselyä ja toinen mokoma arjen voimavaroista.. En tiiä miten saan miehen niitä täyttämään, se ei ikinä innostu neuvolan lappusista :grin
 
Harmi, ettei meidän neuvoloissa ultrata.. no, kuunnellaan kuitenkin sydänääniä.. meillä kans neuvola maanantaina ja tänää aamupalan yhteydessä kaivoin esiin nuo meidän laput ja sit täyteltii:love2
 
Ens viikolla neuvola ja sokerinrasitus. Nyt uskoisin että neuvolassa kuunnellaan sydänäänet. Rasitustestiä en odota innoissani sillä aina tulen niin huonovointiseksi ja veikkaan että nyt narahdaa radi päälle:mad:
 
Kysymys Bulevardin uudella äitiyspolilla käyneille: ootteko menneet julkisilla vai omalla autolla? Saako sieltä ihan järkevästi paikan autolle?

Mentiin sittenkin autolla kun mies lähti suoraan ultrasta töihin: ainakin aamulla n. kasilta löytyi suht hyvin kadun varrelta vielä parkkipaikkoja Bulevardin polin läheltä. HUS:n sivuilla mainittu Aleksanterin teatterin luona näytti täydeltä. Mutta siis paikka todennäköisesti löytyy jostain lähistöltä jos hetken etsiskelee :)
 
Meidän neuvolassa ei myöskään ultrata mikä on tosi harmi. :sad001 En tiedä kuunnellaanko sydän aaniakaan, viimeksi ei ainakaan. Hyvä kun äidiksi syntynyt kirjoitteli niistä lapuista! Pitääki tulostella ens viikolle ja täytellä.
 
Mulla oli tänään nt-ultra. Siellä kaikki kunnossa. Oli niin ihanaa nähdä pikku tyyppi siellä liikkumassa. Niskaturvotus 1,1 että ok.

Kävin verikokeissa ja nipt tai vastaava niin kuulemma kertoo meille sukupuolenkin ens viikolla. Tuntuu niin hurjalta. Tyyppi 5,5 cm ja sukupuoli tutkitaan verestä.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top