Neuvolat, ultrat ym.

Kaitsu mä soitan aina itse ja kyselen kun käyn verikokeessa. Ja mulla kilpparin vajaatoiminta et mittaillaan niitä arvoja.
 
Käytiin tänään ar-ultrassa ja siellä näkyi pikkuinen vipeltäjä, jonka sydän sykki vauhdikkaasti. Kova jumppailu oli käynnissä. :Heartred Tänään menkoista 8+6 ja ultran mukaan vastasi 9+0 eli eipä toi la sen perusteella juurikaan muutu. Pituutta oli hieman alle 2,3mm. Olo on onnellinen ja hämmästynyt. Siellä vatsassa siis todella on joku pikkuinen, joka kasvaa kovaa vauhtia. Ei tätä pysty oikein käsittämään. :) :p :)
 
Käytiin tänään ar-ultrassa ja siellä näkyi pikkuinen vipeltäjä, jonka sydän sykki vauhdikkaasti. Kova jumppailu oli käynnissä. :Heartred Tänään menkoista 8+6 ja ultran mukaan vastasi 9+0 eli eipä toi la sen perusteella juurikaan muutu. Pituutta oli hieman alle 2,3mm. Olo on onnellinen ja hämmästynyt. Siellä vatsassa siis todella on joku pikkuinen, joka kasvaa kovaa vauhtia. Ei tätä pysty oikein käsittämään. :) :p :)

Tarkoitit varmaan 23mm?
 
Kyllä toi näköjään antais varata sen rakenneultra ajan. Miksköhän sit sanottiin ette voi.
Mulle itseasiassa,nyt kun muistelen, sanottiin neuvolassa ettei luultavasti saa varattua. Kun systeemit vasta siirtymässä yms. Taisi jopa sanoa, että kokeilla voi myöhemmin. :D
Noh, aika varattu ja sillä mennään!
 
Mä en "saanu" Ekassa neuvolassa yhtään lappusta :hilarious: Sen verran vissiin konkari etteivät tuhlaa minuun paperia...

Mä sain miehelle täytettäväksi alkoholinkäyttö lappusen ja olisi se neuvolantäti sen ruokasuositus/kielto lappusen antanut mutta en huolinut.
 
Onnea Larra hyvistä ultrauutisista, siitä on hyvä jatkaa eteenpäin! :)

Mä en hoksannu edes ajatella, et ois varannu samalla rakenneultranki, se tuntuu vielä niiiin kaukaselta :grin Eiköhän sen ajan saa sitte np-ultrassa varattua niin ei tarvi enää soitella ja jonottaa sinne..
 
Mulle itseasiassa,nyt kun muistelen, sanottiin neuvolassa ettei luultavasti saa varattua. Kun systeemit vasta siirtymässä yms. Taisi jopa sanoa, että kokeilla voi myöhemmin. :D
Noh, aika varattu ja sillä mennään!

Joo voi olla että mullekin sanottiin ettei luultavasti saa varattua. En varannut vielä.
 
Tänä aamuna oli ensimmäinen neuvola ja ihanasti sekin jo konkretisoi raskautta, vaikkei ultrattu tai edes kuunneltu sydänääniä :) Meillä on aivan mahtava terveydenhoitaja, tosi innostunut, rento ja kannustava. Just sopivan rauhoittava tällaiselle ensimmäisen odottajalle :)

Nyt sitten samantien varasin ajan labraan ja ekan ultran. Sekin onnistui jo, vaikka th sanoikin että menisi 72h. Enhän mä niin kauan jaksanut odottaa :D
 
Nt-neuvolassa käyty. Viikkoja ultran mukaan 12+3 ja menkkojen mukaan 12+5. Näillä tiedoilla ei lähdetty muuttamaan laskettua aikaa, eli se on edelleen 1.12. Turvotusta oli 1,2mm eli sen suhteen kaikki hyvin. Muutoinki näytti kaikki olevan kunnossa. Aktiivinen kaveri siellä on. Vilkutteli ja potki kovasti. Oli suuri helpotus ja kaikki tuntuu paljon konkreettisemmalta nyt ♡
 
Mulla on maanantaina nt-ultra. Nyt pitäis olla menossa Rv 11+2. Mua jännittää ihan kauheesti, että mitä siellä paljastuu. En kehdannut varhaisultraa varaamaan, vaan kaksi kuukautta odottelin tätä aikaa. Nyt se on jo lähellä. Viimeksi oli tuulimuna, joka lähti itsestään pois Rv 7 mut nyt pelottaa että vasta ultrassa paljastuu et siellä ei joko oo mitään tai sit se on menny kesken. Toivo on kuitenkin kova, näin pitkälle on päästy.
 
Voin vaan kuvitella sen jännityksen jos eka ultra on vasta nt-ultra! En ois ikinä ite kestäny niin kamalia piinaviikkoja, varhaisultra oli pakko ja onneksi ekassa neuvolassakin ultrattiin.. Toivottavasti kaikki on hyvin ja valtava jännitys päättyy!
 
Meilläkin oli eka neuvola heti reissun jälkeen viikko sitten. Ihan jees käynti, paljo sitä perusjuttua. Lappuja ois saanu mukaan vaikka kuinka, mutta onneksi se kyseli mitä niistä tarvii ja tulosti sen mukaan. Ehdotti itse myös sydänäänten kuuntelua. Niitä ei sitten kyllä saanut kuulumaan vaikka kokeiltiin eri asennossakin. Mulla siis ar-ultrassa sanoi että on melko voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu ja tod.näk. tästä syystä ei kuulunut. En siis ota stressiä siitä vaan odotellaan nyt nt-ultraa. Varattiin sinne aika ja samalla myös eka neuvolalääkäri. Parin viikon päästä pääsee toivottavasti pikkuista näkemään.

Muoks. Niin ja se laskettu aika ois nyt kuitenki se 19.12. neuvolan mukaan, kun laskevat sen 28 päivän kierron mukaan. Ei kuulemma vaihdu nt-ultrassa jos ei yli viikolla muutu ja sehän ei muutu. :D Annan nyt olla vielä sen ar-ultran mukaan ja korjailen sit kunhan on käyny tuon ekan virallisen ultran.
 
Takaisin
Top