Viimeaikainen toiminta

• M
    Minnix reacted to Pikkuviikuna's post in the thread Helmikuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Ihanaa saanko mäkin tänne liittyä 😍 plussa tuli ensimmäisestä ivf:stä parin vuoden yrityksen jälkeen. Sulattelen täällä et onko tää totta!
  • M
    Minnix kirjoitti ketjuun Raskausajan ruokavalio.
    Itse oon jättänyt kahvin melkein kokonaan pois tai vaan sillon tällön ja runsaalla maidolla. On siitä tutkimuksia, mutta jos rupee...
  • P
    pupudu reacted to Poppana86's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Tervetuloa @pupudu 🫶 kiva kun liityit seuraan piinailemaan 🙂 Oliko sinulla mitään oireita alkavasta keskenmenosta ? Tai loppuivatkin...
  • P
    Poppana86 kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
    Kiitos rohkaisusta @Minnix❤️🥹 , niin helpottavaa kuulla kokemuksia että se tosiaan voi nousta tälleen hitaamminkin. Tuntuu tosiaan että...
  • Enkelinsiipi
    Tilanne hieman eli, yöllä lähti sitten rytinällä tyhjenemään. Nyt vuoto rauhoittunut, joten eiköhän tämä ole nyt taputeltu. Ei kipuja...
  • P
    Poppana86 reacted to Minnix's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Siis tuo hcg nousee niin yksilöllisesti. Mä oon esim. Kuopuksessa tehny dpo 14 täysin puhtaan negan ei siis mitään roskishaamua ei...
  • Enkelinsiipi
    Enkelinsiipi reacted to Tiuhtiviuhti's post in the thread IVF/ICSI-HOIDOT 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Tänne on tullut valtavasti uusia viestejä, kiitos tsempeistä hoidon alkuun. Täällä tänään kolmas pistopäivä. Haittavaikutuksia ei ole...
  • N
    Meillä oli ensikäynti etänä Ovumialle, eli jos haluaa sitäkin vaihtoehtoa kokeilla niin etänä todennäköisesti onnistunee muillekin...
  • M
    Mörkki86 reacted to Minnix's post in the thread Yleinen keskustelu with Tykkään Tykkään.
    Siis tuo hcg nousee niin yksilöllisesti. Mä oon esim. Kuopuksessa tehny dpo 14 täysin puhtaan negan ei siis mitään roskishaamua ei...
  • Hyytti
    Apua! Tajusin että ensineuvolassa on vissiinkin edessä verikoe ja mulla on ihan kauhea piikkikammo, ja verikokeet on pahimpia kaikista😭...
  • M
    Minnix kirjoitti ketjuun Yleinen keskustelu.
Takaisin