Viimeaikainen toiminta

• M
    Minnix reacted to Mörkki86's post in the thread Yleinen keskustelu with Ihana Ihana.
    @Poppana86 Mulla pitäisi olla dpo 18 eli 4+4, jos todennäköisestä ovulaatiosta lasketaan. Laitan tuohon kuvan viivojen kehityksestä dpo...
  • M
    Minnix reacted to Mörkki86's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mä oon täällä viime päivät tutkinut läpi kaikki lähiaikojen laskettujenaikojenryhmät ja vertaillut viivoja, kun oon tuskaillut noita...
  • M
    Mörkki86 kirjoitti ketjuun Raskausajan ruokavalio.
    Mä itse asiassa lopetin kahvin juonnin jo, kun aloin esikoista odottamaan. Mutta onhan niitä tutkimuksia myös "roskaruoan" ja sokerin...
  • M
    Minnix reacted to Poppana86's post in the thread Yleinen keskustelu with Optimistinen Optimistinen.
    @Savannah sinulla näyttää hyvin samalta testi kuin täällä. ja itse tulen tosiaan ainakin vähän sinua jäljessä raskauden keston kanssa...
  • M
    Minnix reacted to pupudu's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    Moikka kaikki, olen tässä varmaan parisen viikkoa seuraillut teidän keskustelua ja uskaltauduin nyt viimein itsekin laittamaan viestiä...
  • M
    Minnix reacted to Savannah's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Poppana86 näin se täytyy luottaa et koira tottuu 😄 itsehän olen jo suunnitellut miten koirille saisi kotiin tilan johon vetäytyä...
  • M
    Minnix reacted to Poppana86's post in the thread Yleinen keskustelu with Optimistinen Optimistinen.
    Joo tosiaan tuntuu pitkältä odottaa sitä ultraa. Toisaalta pelkään sitä. Ilmeisesti hcg nousee tosiaan hyvin yksilöllisesti, ja...
  • M
    Minnix reacted to Syyskukka's post in the thread Yleinen keskustelu with Optimistinen Optimistinen.
    @Poppana86 Onpa raastava tilanne, kun on yhtä lailla toivoa ja huolta ❤️‍🩹 Alkuraskaus on niin herkkää ja epävarmaa aikaa... millä...
  • S
    Suskikitten reacted to Round2❤️'s post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Aurinko88 Juu hitaasti putoo, enkä mä usko, että tää normaalia onkaan. Mä ihmettelin jo sillon kauan sitten sitä, ettei testit...
Takaisin