Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suvetar, pahoittelut negasta! Mutta jospa se ovis olisikin tosiaan ollut myöhässä sullakin ja plussataan kaikki kolme, sabetti, sinä ja minä sitten parin viikon päästä! :wink

Mimmullekin jaksamisia! :Heartpink

Harmi Suvetar! Kyllä nyt todella plussat piileksii jossain. Olisiko sinun ole mahdollista ottaa äkkilähtöä miehesi luokse kenties?

Mimmu, koita jaksaa. Varmasti on rankkaa tuo. Voisiko olla vain tilapäinen häiriö tuo oviksen aikaistuminen? ehkä varmaan tosiaan hyvä mennä gynen vastaanotolle. Mikä tarkoitus on noilla clomeilla ? Mulla ei ole kokemuksia niistä eikä keltsuistakaan. (ellei se ole sitten sama asia) Mietin itekin josko tekisin ovulaatiotestin, en ole kyllä eläissäni semmoisia käyttäny. Ehkä marsiin minäkin apteekkiin.

No höh, Suvetar. Pahoittelut. :sad001 Mutta, jos ei plussaksi muutu, toivotaan sitten vähän sitä "häränpyllyä" niin, että pääsitte yrittämään jo ennen kesäkuuta...?

On. Tämän kierron suunnitelma olla miettimättä kiertopäiviä vesitty näin viikko ennen kierron loppua. Ja aloitetaan oireiden kuvittelu: eilen menkkajomojen lisäksi oli voimakkaita repiviä tuntemuksia. Kahdesti ylösnoustessa jouduin hetken kävelemään kumarassa kivun takia ja nukkumaan käydessäkin kyljenkääntö kävi kipeästi alavatsaan. Sitten on myös nenän limakalvot turvoksissa, pakko "niiskuttaa". Mietityttää onko oireet mahdollisia edes; ovulaatio ollut ke-pe (enemmän kallistun perjantaihin), voiko kiinnittyminen olla jo ma-ti? Ma-iltana alkoi menkkajomot... Kierron alussa kaivamani kuoppa ei ollut tarpeeksi syvä, kun nyt jo alkaa jalat olla maanpinnan yläpuolella.:sad001

Muokattu viimeksi:
Mun käsityksen mukaan Pauveli kiinnittyminen on jotain välissä dpo 5-9. Jos ovis on siis ollut ke niin tiistaina voisi olla jo kiinnittynyt.

Rosann, voi tokikin olla tilapäinen aikaistuminen mutta, koska sitä on myös ollut aikaisemmin niin pahoin pelkään ettei kyse ole vaan siitä. Mä nyt varasin gynelle ajan 2.3. (sopivasti meidän kihlajaispäivä) niin kerkeän kattomaan seuraavan kierron oviksen ja sitten onkin sopivasti aika. Kerkeisin sitten sitä seuraavaan kiertoon aloittamaan ne clomit.

Clomit kasvattaa munista, keltsut puolestaan limakalvoa.

Mäkin aloitan nyt tällä puolen höpinät ja seurailun. Kaks (tai kolme) keskenmennyttä viime vuonna takana, viimeisimmästä jälkitarkastus huomenna.

Tänään aamulla oli onnenhetket kun menkat alkoi! Olin jo kuvitellut niiden antavan odotuttaa itseään kuukausia, nyt heräsi toivo taas raskautumisesta, vaikka yritän olla ottamatta asiasta stressiä.

Nyt foolihappotabut ja greippimehu löysi taas tarkoituksen

Mykerölle tervetuloa juttelemaan! Todella kovia olet joutunut viime vuonna kokemaan, jospa sinullekin olisi tämä vuosi vähän onnekkaampi.

Pahoittelut negoista :(

Tänne ei mitään, oviksen odottelua...

Pahoittelut kaikille negan saaneille ja tädin vierailulle saaneille :(
Muutama testailee pian, peukut ylös että plussaa näyttäis. :)

On. Täällä eilen päätettiin nyt "virallisesti" että yritys alkaa mikäli jälkitarkastuksessa ei tuu mitää estettä.

Tervetuloa Mykerö. Ikävän monta huonoa kokemusta teillä jo. Olkoon tämä vuosi teille onnekas! :dummy: :dummy1:

Mykerö onnea tälle vuodelle! Olkoon edellistä parempi. :) hyvä ettei kierto ole venynyt, niin uusi yritys helpompaa :)
Pääsittekö kolmannen km jälkeen tutkimuksiin mikä voisi olla aiheuttajana?

Esikoinen tsemppiä tarkastukseen ja uuteen yritykseen! Toivottavasti saatte pian plussan ja raskaus menee hyvin loppuun asti♥

Mykerö tervetuloa joukkoomme. Toivottavasti tämä vuosi olisi parempi :Heartred

Täällä kp 4. Täti saisi luvan lähteä jo menemään. Ihan mieli maassa ja mikään ei kiinnosta. Ehkäpä se elämäkin taas kirkastuu kun menkat loppuu.

Kiitos kaikille, oon päättänyt et tää vuosi on parempi koko mun perheelle :)
Kilpparikokeen tais ottaa, mut nihkeitä ovat tutkimaan kovin kun on yks lapsi onnistuneesti ja suht helposti saatettu maailmaan. Huomenna on kyseltävä millon saa ruveta apuja huutamaan, jos ei meinaa onnistua.

Mykerölle tervetulotoivotukset myös minulta ja tsemppiä tulevaan!

Eipä ollu oviskaan myöhässä: menkat alkoi tänään. Totta kai, heti kun päänuppikin tajus lopullisesti, että ei kantsi elätellä toiveita raskaudesta..
Melko ihmeelliset saa olla tulevat kierrot, jotta ukon lomat sattuisi ovisaikoihin. Ehkä semmoinenkin ihme voi tapahtua :rolleyes:

Rosann, valitettavasti en voi matkustaa miehen luokse, hän on rauhanturvatehtävissä.

Kiitos kaikille tsemppaavista viesteistä :) nyt nukkumaan, edelliset yöt on olleet ihan kamalan huonoja, jospa nyt nukkuisin sikeästi kun ei tarvi enää jännittää mitään.

Pahoittelut tädeistä. Olkoon tämä kierto tuloksellisenpi :)

Työkaveri kyseli eilen meidän tulevaisuudesta vauvan suhteen. Yllätyin itsekin kuinka rauhallisesti ilman kyyneleitä kykenin puhumaan asiasta. Sanoin että tällä hetkellä päällimmäisenä ajatuksena on kuitenkin turhautuminen ja ajatus luovuttamisesta.

Möh, Timbe. Pahoittelut :depressed: Onko teillä miehen tilanne muuttunut suuntaan tai toiseen?

Mulla olo helpotti kummasti, kun mies tuli kotiin. Ei enään ahdista :) Nyt vaan pohdin, että aloitanko keltsut vaikka raskaus ei mahdollinen olekaan. Vähän kahden vaiheella. Toisaalta se voisi tasoittaa kiertoa (ehkä auttaa ovikseenkin) mutta periaatteessa mitään tarvettahan sille ei nyt olisi. En tiedä.

Toinen mitä en tiedä, tai oikeammin en tajua, että ovikseen saakka oli tosi kuivaa ja nyt sitten kaksi päivää oviksen jälkeen tulee vaiks mitä. Kun eiks valkkarin ja limojen pitäis tehdä juuri paikat liukkaaksi oviksen aikaa, ei suinkaan sen jälkeen. Ihmeellinen biologia :meh:

Pahoitteluni Timbe. Voi Mimmu, toivottavasti teilläkin tärppäis pian.

Kävin kurkkimassa apteekissa noita ovistestejä. Aika hintavia ovat. Ajattelin, että kokeilen ensi kierrossa, jos tämä yritys menee harakoille. Mulla tod.näk ovis 13 pvä kumminkin. Onko teille joskus sanottu et pupuilua ei sais olla joka päivä vaan joka toinen? Kun mietin tässä että kannataisko pupuilla mahd.usein vain jättää päiviä väliin. Miehen saa helposti kellistettyä, ja onhan tämä vauvahaave eniten hänen tällä kertaa.

Rosann, kannattaa tilata netistä, sieltä saa halvemmalla. Esim. sellasia paketteja, joissa on sekä liuskatestejä että digitaalisia. Oon tilannu Raskauskeiju-sivustolta ja on tullu nopeasti, jopa seuraavana päivänä. Muitakin sivustoja on.

Jostain oon lukenut, että parempi olisi pupuilla vaan joka toinen päivä, jossakin taas sanottiin, että tiheä rakastelu vaan kiihdyttää simppojen tuotantoa. Tiedä häntä sitten?

Mykerölle tervetuloa! Pahoillani olen siitä, että sinäkin ketjun kohderyhmään kuulut. Teillä on ollut rankka viime vuosi. :sad001

Timbelle ja Suvettarelle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Toivottavasti Suvettarella nyt kuitenkin osuisi yhteen ovis ja miehen lomat, ettei kesään asti tarvitsisi odottaa.

Anskunen, kyllä te ihan varmasti vielä saatte oman pienen syliin asti!! Nyt ei saa luovuttaa!

Rosann, mä olen tilannut ovistestit netistä. Tulee halvemmaksi kuin ostaa apteekista. Apteekin hinnoista järkytyin, kun kävin ensin sieltä kurkkimassa. Meillä mennään tiheimmillään sillä joka toinen päivä -taktiikalla.

Mies tuli eilen kotiin kertoen, että töissä alkaa yt-neuvottelut. Sydän pomppasi kurkkuun. Tietysti ensisijaisesti miehen työpaikan vuoksi, mutta myös tämän vauvayrityksen vuoksi. Minähän olin kuumeillut jo reilun vuoden vauvaa aktiivisesti ennen kuin yritys aloitettiin ja silloin mies perusteli omalla työtilanteellaan, ettei halua vauvaa niin epävarmaan tilanteeseen tehdä. Uskalsin kuitenkin varovasti kysellä, kuinka vauvayrityksen käy, jos tulee lähtö. Mies oli ihana ja vastasi, ettei kuinkaan ja kyllähän hän nyt 9 kuukaudessa uuden työpaikan löytää. Keskenmeno muutti miehenkin ajatusmaailmaa lasten "hankkimisesta".

Mulle on sanottu, että seksiä joka toinen päivä, joka kolmas päivä niin hyvää tulee. Kaiketi jos simpoissa on jotain häikkää niin ei suositella joka päivä mutta en tiedä onko siitä muuten mitenkään haittaa.

Mä en osta apteekista enkä kempparista noita testejä vaan tilaan ne netistä, kun saa niin paljon halvemmalla. Viimeksi tilasin amazonilta 25 kpl, maksoivat muistaakseni 10 eksua.

Mykerölle tosiaan tervetuloa, jos on päässyt unohtumaan sanoa.

Takaisin