Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tiiä, kun en ole testannut. Perjantaina meen taas mittaukseen. Olo on, että ei ole vielä nollilla.

Niin tuskasta ollut tänään ton keltarauhasen kanssa! Tai siitä ton hiton kipuilun oletan johtuvan; pistää usein oikealle alavatsalle, myös ponnistaessa ja tärähtäessä sattuu. Ei varmaan oo umpparikaan, kun luulis jo muitakin oireita olevan. Toivottavasti tästä ei tosiaan tule jokaiseen kiertoon kuuluvaa oiretta. Uskon kyllä, että koholla oleva hcg on lisännyt keltarauhasen toimintaa. Huomenna verikokeeseen, olisin tyytyväinen jos hcg olis enää max 100. Vielä torstaina näytti selkeää viivaa, vaikkakin haaleampi kuin viikkoa aikaisemmin.

Timbe, laskussa näyttäisi olevan. Testaa viikon päästä uudelleen, eiköhän sen pitäisi silloin jo näyttää negaa, kun nyt enää tuollainen haalea viiva.

Pauveli, toivottavasti saat verikokeesta hyviä uutisia!

Joo, ei menny homma putkeen... Lääkäri oli pyytänyt pika hcg:n eli tulos luetaan pos. / neg.! Eikä ollut yhtään yllätys, että positiivisen tuloksen antoi. :cool:Terveydenhoitaja laitto uuden pyynnön. Huomenna yritän siis uudestaan. Haluan kuitenkin jonkin lukeman mihin verrata, jos jotain jälkiseuraamuksia tulee (en kyllä usko, että mitään enää tulis) tms.

Alavatsa kipuilut on sentään vähentyneet... :)

ImageUploadedByVau Foorumi1418067724.940669.jpg

Aika iloinen oon

Onnea mielinmäärin granger! Aivan ihania uutisia! :) nyt pienoiselle siunausta ja tarrasukkia matkaan, että pääsee 9 kk päästä äidin syliin ♡

Utelias vielä menikö monta kiertoa km jälkeen? :)

Kahdet menkat ehti olla tyhjennysvuodon jälkeen, eli kolmannesta kierrosta tuli tärppi. Sen isommin itse asiassa suunnittelematta tai kiertoa seuraamalla tai vitamiineja tms popsimalla.

Mut nyt pitää aloittaa foolihappo uusiksi!

Kovin suuresti tästä ei vielä varmaan uskalla huudella, kun viime torstaina tuli hieman verta (kp26/28) eikä mitään oireita ole kehissä. Viimeksi km:n sattuessa ne vähäisetkin oireet katosi kuvioista, joten odottavin mielin katse ensi vuoteen.

Aika nopeasti kuitenkin, vaikka tässä yritysvaiheessa jokainen kierto tuntuu niin pitkältä!

Tsemppiä odotukseen ja toivotaan parasta♡

Antaa toivoa itsellekin :)

Nyt kp 32. Tätä km jälkeistä kiertoa. Tuhruttanut lauantaista asti, sekin koko ajan vähenemään päin. Pikku housut suojaan asti ei tule. Normaalisti kierrot ollu 28-31 päivää. Onko teillä venyny tää eka kierto pitemmäksi kuin normaalit?

Ahdistaa tää odotus. Ei ole ollenkaan uskoa plussaamisesta. Mutta kun menkkoja ei kuulu, niin pelottaa sekin että toiveet herää ja sit pettyy kun ne menkat alkaa. :(

On tää henkisesti niin erilaista ja rankkaa kuin ennen km.

Tsemppiä Mimmu huomiseen, toivotaan laskeneet tulokset! :)

Pauvelilla olikin jo hyvät uutiset! Uuteen yritykseen onnea! :)

Ekoja menkkoja km jälkeen sai odottaa hiukan pidempään ku normaalisti, mut sit kierto palautu normaaliks.

Mulla oli myös jotain tiputtelua ekoissa kierroissa, kysyin siit jälkitarkastuksessa eikä lääkäri ollu huolissaan. Nyt ei oo enää tiputellu, mutta kyllä mä ehdin jo ajatella, että nyt mun kropassa on jotain vikana enkä varmaan tuu enää raskaaks. Kyl kaikkea tosiaan ajattelee ihan eri tavalla, ku ennen keskenmenoa.

Ja ajatus tulevasta raskaudesta. Pelottaa, et jos siitä ei osaa nauttia. Mies on kyllä luvannut vetää mut pinnalle ja pakottaa miettimään niitä hyviä juttuja. Neuvolaki lupaa, että sit ku taas oon raskaana ni voi käydä viikottain kuuntelemassa sydänäänet.

Mullekkin lääkäri sanoi että keskenmenon jälkeen menkat tulee noin kuuden viikon päästä ensimmäisestä vuoto päivästä/tyhjennyspäivästä..

Sabetti, voisko vaan olla niin niukat menkat? Jos vaikka ei ole limakalvoa niin paljoa mitä runsaammin vuodella...?Vaikka paljon tuntuvat sanovan, että ekat menkat km:n jälkeen tavallista runsaammat. Toivottavasti pian selkiytyis tilanne. Itse en vielä osaa sanoa miten km:n jälkeen käy, sitä saan ruveta jännäämään ensi viikosta lähtien. Nyt kp 23/28, ovulaation uskoisin olleen kp 15-16. Näytti saamassani lapussa lukevan, että ekat kuukautiset tulis 4-8(!) viikon kuluttua km:sta.

Takaisin