Gatusa tuttu tuolta toisesta ketjusta mutta muillekin hei
Keskenmenoni varmistui tasan kaksi viikkoa sitten, aamulla töihin, totesin myös pientä vuotoa ja kipuja. Soitin hoitajalleni joka otti sisään kuunnellakseen sydänäänet jotta minun ei tarvitsisi stressata, ei ääniä vko11+0. Meillä on paikkakunnalla hieman heikkotilanne ultraavien lääkäreiden kanssa mutta hoitaja löysi kuin löysikin minulle henkilön joka osaa ultrata, siellä se sitten varmistui lopulta kun toinenkin ultraaja säntäsi paikalle. Minut lähetettiin kotiin mutta yrittäjähän ei aina kotiin pääsekään noin vain eli työpäivän pungersin itku kurkussa loppuun ja sitten kotiin odottamaan kaiken päättymistä, kipua ja vuotoa pari päivää mutta mitään suurempaa ei tullut, kivut kovenivat päivä päivältä. Sunnuntai aamupäivänä alkoi kunnon supistukset, jalat lakosi alta eikä mikään kipulääke tehonnut ja lopulta oli soitettava ambulanssi, jouduin sairaalaan ja sain suoraan suoneen kivunlievitystä. Kun kivut saatiin hallintaan minut lähetettiin ambulanssilla isompaan sairaalaan parin sadan kilometrin päähän. Onneksi tässä vaiheessa olin saanut jo käsiteltyä keskenmenon, samat fiilikset kuin Eriikalla, ensin shokki, sitten itkua jne. Tutkimuksia liuta ja verikokeita ottivat minusta yömyöhään asti, tehtiin lääkkeellinen tyhjennys lopulta, yhtä kovat supistukset alkoivat taas mutta onnekseni yöhoitaja lääkitsi aina pyydettäessä. Kipuni olivat kuulemma siksi niin kovat koska yksinkertaisesti paikat eivät auenneet yhtään jotta raskausmateriaali tulisi ulos. Seuraavana päivänä minut ultrattiin taas ja avitettiin materiaalin poistumisessa, sain luvan lähteä kotiin ja jatkaa yrittämistä heti kun vuoto loppuu. 5 viikon päästä verikokeisiin katsomaan joko on negatiivinen vai uusi positiivinen.
Me olimme juuri rohkaistuneet ja kertoneen tuleville isovanhemmille, ilouutinen piti tietenkin sitten perua muutaman päivän päästä. Oma mies on tietenkin ollut se korvaamattomin tuki ja turva, tämä koettelemus myös vahvisti meidän suhdetta vähän erillätavalla ja rakkaus mieheen tuntuu vain kasvaneen parin viikon aikana.
Kokemuksen jälkeen olen hyvin huojentunut siitä että aikoinaan aloitin matkan itseeni, aitoon itseeni ja "työrupeaman" avulla sain hyvin tämänkin asian pohdittua ja hyväksyttyä, tottakai se mieleen palaa mutta olen sinut asian kanssa.
"Voit antaa surun lintujen lentää pääsi yli, mutta voit estää niitä pesimästä hiuksiisi

"
Joten uusi yritys meneillään, vuodon jälkeen pariin otteeseen on peittoja jo heiluteltu, toiveena tietenkin raskautua mahdollisimman pian mutta turhia stressaamatta, koska sehän tulee kun on oikea aika. Nautin kovasti raskausajasta ja kieltämättä ikävä on sitä tunnetta. Hetken mielijohteesta tilasin myös ovulaatiotestejä joten selkkaan niidenkin kanssa. Esikoinen toiveissa joulukuusta 2013 eli raskauduin suht nopeasti kun jätimme ehkäisyn pois. Kuumeilen myös raskaaksi 2014 topicissa