Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos sarah81 :) tais olla dpo 16 ku sain testin. nyt 4+4 menos. oireit vessas juoksu ympäri vuorokauden vatsa sekas, rintoi aristaa välil ja etoo jonki verra lähes joka päivä lisäks nälkä useammi. alhamdulillah ei ole tullu enneunia joten josko tällä kertaa menis hyvin. pe kontrolli ja inshallah eka ultra.

maltahan viel muutama päivä ja tee sit testi uudestaa :) itellä oli 3pvä myöhäs ku plussa tuli.

Helöy,
tänne kuuluu negaa..
Eli ovis on bongattu, hyödynnetty ja huomenn pitäis olla tätipäivä. Tein silti jo tänään digitestin, jossa oli "ei raskaana". Senhän pitää olla aika tarkka ja luulen kerta se 1 pv ennen ei näyttäny plussaa niin ... :( voihan pipari sentään..
Ei mul tässä kierrossa ollu yhtään raskausoireita.. pari kertaa oikee vihlos tuol alamahas kun kävin lenkil, muttei muuta.
Eli tällästä tänne. :(

Mites teille muille kuuluu?

Voihan harmitus Angiella! :(

Täällä vuodetaan ja ihan kunnolla! Eilen oli ihan törkeet kivutkii..
Muutenkin eilen oli aika masis päivä, sain tietää että hyvä ystävä on raskaana ja se otti aika koville, töissä piti lähtee ihan vessaan tirauttamaan kyynel.. Oikeesti, miks kaikki muut paitsi minä!? Ja huvittavaa tässä on se että ei olla ihan vähään aikaa pidetty yhteyksiä ni nyt heti pyytelee kahville ja muuta. Nyt kun se on ehkä vaikeinta ikinä!(tietää mun tilanteen kyllä) Toki oon onnellinen hänen puolesta, mut nyt ei vaan jaksa ajatella muuta kun omaa napaa! :( Että tälläsia fiiliksiä täällä tänään :/

Voihan nega :(. Tiedän tunteen, niin kun kaikki täällä... 

Mulla kanssa ottaa koville, kun kuulen jonkun tutun olevan raskaana =I. Tai kun ees nään jonkun joka on...
Ei pitäis jossitella, mutta jos eka raskaus olis mennyt suunnitelmien mukaan, niin olisin jo äippälomalla. Laskettuaika oli 21.12. Ei näitä pitäis ajatella, mutta väkisin ne ajatukset vaan jostain tulee... ja itku niitten mukana.

Tänään kp1 ja perjantaina saa aloittaa clomifenin. Ens viikon perjantaina gynelle tsekkaan miltä näyttää... Alko oikein hyvään saumaan, kun saan miehen kotiin ens viikolla ja sitten se oviskin taas lähestyy ;).

tää on niin tätä, siis ne fiilikset ..
Ajattelin tänään yrittää rentoutua..mahdollisuuksieni mukaan :) asian suhteen. Sit ajattelin et olis kivaa viettää yhteistä aikaa miekkosen kaa.. jos kävis vaik elokuvis ja sit syömäs ja sit jotaa romanttiikkaakin:))(jos sais lapsen hoitoon) mut alkoi oikee ääneen naurattamaan kun tajusin katsovani kalenterii et koskas oviksen pitäis olla ens kierros et ois sitä "yhteistä aikaa" juuri silloin.. eli kas kas siitä "olla miettimättä" :)))))

Tuo jossittelu on kyllä just pahinta! Täällä olis jo nelikuinen nyytti JOS asiat ei ois menny niin päin honkia! : / Kyllä on itketty eilen ja tänään, ei oo tosikaan!
Kyllä me täältä vielä noustaan, joskus!

huomenta ja hyvää itsenäisyyspäivää ihanat!!! :) mitäpä tänne kuuluu? siis ei hyvää päivää, tääl taitaa itsenäisyyspäivä mennä muuttohommissa koska appiukko eilen päätti heittää jokaisen talossa olevan ulos, no muut jää mut me joudutaa lähtee hiukka lyhyel varoajalla. lisäks tulin kipeeks illalla ja nyt iha hirvee olo ku nokka tukos, päätä särkee, leuat kipeet, korvat lukos ja nukkumisestahan ei tullut mitään sen takia. lisäks nyt ku oon kipee ni esikoinen päätti ruveta varsinaiseks kokeilee rajoja ja äidin kärsivällisyyttä, onneks mies on kotona kans.

Pakko tulla tänne jakamaan, tänään siis kp31, tänään tai huomenna olis vasta menkkoja ooteltu mutta digi kertoo jo nyt että "raskaana 2-3 viikkoa"... Lauantaina sain digiin sen 1-2 viikkoa eli ainakin nousee hormonit ihan eri tavalla kuin tuossa viime kuun yrityksessä. Mahtavaa!!! Menispä tää hyvin!

Moikka kaikki!

Ajattelin nyt liittyä mukaan tähänkin ketjuun, kun maleksi täällä foorumeilla myötiinsä...

Mulla on takana kaksikin keskenmenoa tältä vuodelta, yks huhtikuussa viikoilla 11+jotain ja toinen raskaus oli tuulimuna, joka bongattiin 8-9 viikkojen taitteessa elokun loppupuolella ylimääräisessä ultrassa ja lääkkeellinen tyhjennys tapahtui syyskuun alussa.

Tällä viikolla odottelen kuukautisia, en nimittäin usko, että tästä kierrosta tulin raskaaksi. Jos epäilykseni vahvistuvat, niin toivon ensi vuodesta positiivisempaa tällä saralla.

Toivotaan ensi vuodesta positiivisempaa meille kaikille :).
Tällä saralla siis ainakin, muuten tääkin vuosi on ollut ainakin omalla kohdalla ihan jees...

Hei kaikki!

Pitkästä aikaa... tosin olen kyllä käynyt säännöllisesti lukemassa teidän kuulumisia.
Siispä ihan hirrrrveeen paljon onnitteluja kaikille plussanneille ja niitä tarrasukkia!! <3

Omat kuulumiset on sitä samaa eli ovis kyllä bongattu ja yritetty hyödyntääkin. Sitten ilmaantuu kaikenlaisia "raskausoireita" ja kuitenkin se täti sieltä tulla tupsahtaa.. aina vaan.
Tämä kierto nyt siinä vaiheessa, että perjantaina pitäis tädin tulla.. ja taas rinnat on "raskaat", alavatsaa juimii ja ajoittain huimailee.. oireita riittää! Saapa nähdä, aina sitä silti jaksaa vähän innostua tässä vaiheessa, vaikka parempi olis olla ihan niinku ei oliskaan...

Tsempit kaikille ja jaksamista!!

Itsepä pysyn sitten tällä listalla, nyt nuita keskenmeno mikälie on takana sitten kaksi....
Eilen oli ultra ja siellä ei näkynyt niin yhtään mitään. Otettiin verikoe ja katsotaan mtiä lähdetään tekemään... ei auttanut tarrasukat tällä kertaa

niian: olen niin pahoillani, tiedän tuon tunteen koska itsellä oli tänää sairaalakäynti ja siel ultra. lääkäri määräs viikon päähän kontrollin jossa katsotaa näkyykö jotai lisää koska 50-50 onko menny kesken vai onko varhaisemmas vaihees mitä pitäis eli piinaviikko. eka reaktio lääkäril kuitenki oli että menny kesken mut haluu viel varmistaa ens viikolla et mikä tilanne mikäli vuoto ei ala ennen sitä. eli raskaana kunnes toisin todistetaan. mulla näkyi jotai mutta ei kunnol elämää, yritti kuunnella jos näkyis sydänääni mut ei näkyny mitää joten varsinaist painajaist eletää täällä.

ja lisäks mies joka eka oli innoissaan ei kestäkää maalla elämistä ja eipä sitä maatilkkua tullu, ollaan taas siellä mistä lähdettii lauantaina... eli saatu sanoja ei tekoja.

kiitos jmh. piinaviikko alko nyt taas. kyl veti hiukka miestäki hiljaseks ku lääkäri totes et ei voi sanoo mitää varmaks, näyttää huonolt mut kontrolli ens viikolla. eli saas nähä onko tässä sit se 4km reilu vuotee vai kääntyykö parhainpäin eli tapahtuuko ihme että pikkunen näkyy ens viikol mikäli vuoto ei ala. on täs kyl nyt paruttu aikas paljo ja esikoinen joka ennusti mulle jo ennen testiä raskauden tajus ennen sanoja et nyt ei kaikki taida olla iha kunnos ni piti rauhotella häntäki et kyl kaikki voi olla hyvin, ens viikol näkee sit. mies totes et nyt kyl hän rupee vaatimaa kunnon tutkimuksia et miks näin käy aina.

Voimia kovasti sinnekin Gatusa *hali* mä odottelen siä lekurin soittoa mitä ne verikokeet sanoo. Sitä vuotoa tässä kanssa odotellaan, saa nähdä kauanko saa odottaa. Raskausoireet alkaa nyt sitten tulla ja paheta kun todettu että mitään siellä ei ollut :(

Takaisin