Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko täällä ketään joka osais kertoa keskenmenon jälkeen tulevasta oviksesta? itsellä nyt torstaina lääkäri monta päivää kestäneiden kipuja takia oikealla...painaessa vaan tuntuu...että onkohan tämä ihme kipu tulevaa ovista? Raskaustesti nega (hyvä ) ja ovistestiin tuli värilliset viivat ei vielä yhtä vahvat...et voisko tämä olla merkki tulevasta oviksesta? onko se km jälkeen vieläkin hirveämpi kokemus kuin ennen km?

voi olla ovis itsellä ennen ku raskauduin viimeks oli ueamman päivän kipuja. nyt tosin ovista muistuttavat kivut johtuu kohdussa olevista myoomista jotka kasvaa ja kasvattaa kohdun kokoa ja aiheuttaa painetta kaikkialle alavatsaan/säteilykipua. hyvä että sulla lääkäri niin tutkii...

En tuohon oviskyselyyn osaa vastata mitään :/

Yritä täällä nyt sit rauhassa olla, laskuri ilmottaa et kahen päivän päästä voi näyttää positiivista, eikä mitään oireita vielä menkoista, yleensä on kyllä oireita ollu johonki suuntaan ja lähiaikoina alkanu se pikku tuhruttelu ennen varsinaista vuotoo.. Hmm :D No ehkä ne sieltä kuitenki tulee, tässä nähään tää mun "yritän olla ajattelematta asiaa" :D

Kääk :)
Äsken tuli testiin pinkki haamulainen...
kp31/28-31
Huomenna uutta testiä, aamulla heti kun herään...

Ihana kuula haamuviivasta :) onnia niille joilla on tärpännyt.

Täällä menossa clomi kierto. 14 päivä nyt ja ovis tikkuun tuli eilen hailakka viiva ja tänään kunnon viiva. Nyt ei kun yrittämään jälleen kerran. alavatta ainakin sen verta kipee ttä vois kuvitella ainakin et jotain elimistössä tapahtuu....

evo: Kääk, ihanaa! :) jospa kaikkien loppuvuosi ois menossa positiivisempaan suuntaan! :)
Niian: Onnittelut oviksen bongauksesta, ei muuta kun peitto heilumaan ;) Toivotaan kovasti tärppiä sinne! :)

Mulla ei vieläkään mitään menkka oireita O.o

Evo: Ihanaa, että siellä on saatu haamulainen. Onnea kovasti!

Niian: Onnittelut oviksesta, eikun hyödyntämään! ;)

Norelli: Toivotaan, että täti jää tulematta kokonaan! Koskas meinaat testata?

Täällä täti kurvasi kylään eilen. Eipä auta muu kuin ryhtyä yk 3:n. Voi, että kun tämä yrittäminen tuntuu yhtä tympeältä. Voi luoja miksi minun pitää kestää tämä kaikki? Onnistummeko koskaan uudelleen, vai jäämmekö me lapsettomiksi. Näihin tunnelmiin hyvää loppuviikkoa!

pikkutonttu: Harmittelut tädistä :( Kyllä me vielä onnistutaan kaikki joskus! Eiköhän mullekin tuo totuus iske parin päivän sisällä kun täti kurvaa kylään. Toivon tosiaan että se ei tule, mut niitä mahdollisuuksia onnistumiseen tästä kierrosta on hyyyvin vähän. Mietin malttamattomana että testaisinko jo aamulla (yksi testi on kaapissa odotellut muutaman kuukauden), mutta järki sanoo että pitäis oottaa vielä pari päivää. Aamulla sen näkee sitten miten teen :D
Jaksamista sulle sinne, voin kuvitella millanen mieli on! :/

Kiitos Norelli kauniista sanoistasi. Ne piristi oikeasti! Toivotaan kuitenkin, että täti pysyisi sinun kohdallasi poissa koska sinun kyllä kuuluisi myös saada uusi plussa! :) Täällä kyllä otti tädin saapuminen aika koville, olen itkenyt huonoa elämäämme jo useamman päivän, enkä edes tiedä miksi reagoin nyt tässä vaiheessa näin vahvasti. Onneksi mieheni on ollut tukena ja turvana. Oltiin viikonloppuna ristiäisissä, että kai se nosti tunteet pintaan, kun olisihan nyt omakin lapsi jo kastettu jos silloin viime uutena vuonna ei olisi mennyt kesken. :/ Kohta tulee uusi vuoden vaihde ja täällä minä vain edelleen kahlaan samassa suossa, vaikka niin toivoin että tästä vuodesta tulisi parempi ja paskat. Ehkä ensi vuodesta sitten, joohan?

evo: Jeee:)) ihanaa :))
norelli: toivotaan ettei ne ees ala! :)
niian:  ei muuta kun hyödyntämään ovista :) tsemppii :)
pikkutonttu: on sulla kyl kestämist.. voin kuvitella miten paha mieli sun on joka kerta kun täti tulee.. mut usko et kohta kaikki kääntyy hyvään suuntaan.ja sul on mies siellä siellä tukena, se on todella tärkeää!
Ite en oo ovista tikuttanu.. päätin nyt kokonaan (ainakin tässä kierrossa) olla tikuttamatta! nyt on ollu sellaiset vuorotkin töis molemmil ettei oikee pääse harjoittelemaan.. ois aika paha jos vaikka saiskin sen tikulle ja sit ei kuitenkaan pystyis hyödyntämään sitä :( noh.. 

Torstaissa mennään, ihanaa, kohta taas viikonloppu!

Onpahan täällä tapahtunut jo paljon parin päivän aikana.

sarah81, itse en oo ovista koskaan tikutellut, kun huomaan sen kropasta selkeästi. Nyt kmn jälkeen on ovis ollut vielä selkeämpi, ja todellakin kivuliaampi! Kivut osuu nimenomaan oikealle..Pahimmalta tuntuu "peiton alla" ja oviksen aikoihin joutuukin vähän valikoimaan, että miten päin sitä oikein ollaan :D

norelli, sanopa muuta! Sitä pitäisi varmaan keksiä hullunlailla jotain tekemistä itselleen, ettei vaan yksinkertaisesti olis aikaa ajatella ja stressata asiaa. Nyt kertakaikkisesti puhallellaan kunnon vastatuulia tädille, että tajuaa pysyä poissa!:) Koita malttaa ja kuunnella "järkeä" (jep, easier said than done :D ) ja odottaa siihen kierron loppuun, testi ei kuitenkaan heti välttämättä näytä plussaa, vaikka niin olisikin:) Lycka till! emoticon

Niian, tärppituulia oikein kovasti!:) 

evolle jo tässä vaiheessa varovaiset onnen hehkutukset!:) Ihanaa! Odotetaan päivitystä tämän päivän testauksista!;)

Jaksuja pikkutontulle! Ei varmasti ole helppoa sinulla:'( Pettymyksen ja surun määrä on varmasti joka kerta valtava. Yhdyn täysin Angiella sanoihin siitä, että miehesi tuki on kyllä niin tärkeää, ihana juttu! Vaikka sinulla onkin todella kurja fiilis, ja varmasti teillä molemmilla, niin koittakaa pyyteettömästi nauttia toisistanne ja toistenne tuesta:) And then, When you least expect.. eikö?:) Kyllä me vielä kaikki saadaan se pikkuinen nyytti syliimme ja rinnalle tuhisemaan! :')

Nyt ihmettelen kovasti, että mitä omassa kropassa taas tapahtuu, kun kierto on sen säännöllisen 28 ollut melkein 4 vuotta (hormooniton ehk.), ovispvä osuisi tututusti lauantaille ja aina viimeistään torstaina on ollut jotain tuntoja.. No, nyt niitä ei ole, ei mihinkään suuntaan.Sinällänsä ihan samapa tuo, kun vielä ei ole lupaa jatkaa tullut, mutta jatkoa ajatellen sitä haluaisi nyt pikkuhiljaa päästä taas "omaan kehoonsa kiinni".. Ehkä taas joku poikkeuksien poikkeus...  "2 päivää ovikseen" ja niiiin haluaisimme yrittää jo..

Moi,
aamulla testasin Davidin liuskatestillä kuten eilenkin ja ihan samanlainen haamu tuli, ei yhtään vahvempi... Digitesti kertoi kuitenkin että raskaana 1-2 viikkoa. Pitää testata vaikka ylihuomenna tuolla Davidilla uudestaan..oudon haalea se viiva nimittäin on. No, pitää yrittää nyt olla murehtimatta liikaa. . .

evo, varovaiset onnittelut plussasta :) Toivottavasti se viiva lähtee siitä tummentumaan. Jos menkkojen pitäis vasta tänään alkaa, niin ehkä siinä ei vielä tarvi olla niin kovin tummaa viivaa. Ja onhan nää niin yksilöllisiä juttuja.

owen, ymmärrän tunteen, ettet haluaisi tuota ovista missata..

Angiella, joo se potuttaa ihan älyttömästi jos jää ovis hyödyntämättä. Toivottavasti teillä sattuis kumminkin tärppäämään tuollaisella rennommalla asenteella.

norellille toivotaan plussaa ja tädittömyyttä!

pikkutonttu, pahoittelut tädistä :( Kyllä se vielä joskus jää pois.

Niian, tärppituulia sinne :)

sarah81, mitäpä lääkäri sanoi? Kyllä mulla on ainakin ollut mitä ihmeellisimpiä oireita ja myös mahakipuja nyt keskenmenon jälkeen. Just tällä kierroksella oli ovista edeltävällä viikolla ihan ihme mahakipuilua. En tiiä sit mitä oli. Sit ne menivät kuitenkin ohi. Jos ei oo mitään kovia kipuja, niin ei varmaankaan tarvitse huolestua. (Oon kyllä ihan kyllästynyt siihen kun pitää koko ajan pelätä kaikkea :/ kun tulee noita kummallisuuksia.)

Hohhoijaa...on kyllä niin marraskuu-fiilikset :/ Ulkona on kurjan näköistä ja elämäkin tuntuu vähän ankeelta. Mut jospa selviäisin tästä syksystä niin sitten olisi joululoma (ja jos se loma ei menis tällä kertaa poskelleen minkään keskenmenon takia). Sitä ennen on vaan vielä pitkät ja väsyttävän kiireiset 6 viikkoa edessä. Mutta eiköhän se tästä!

Tsemppiä teidän muidenkin syksyihin!

3viikkoa lääkenällisestä ja tänään alkoi hirveä vuoto? oisko nää jo sit menkat?
ovistesti kyllä näytteli että ovis ois tulossa?

Miten teillä muilla kuinka pian alkoi menkat?

sarah81, mulla oli vähän eri tilanne kun olin kaavinnassa, mutta kolmen viikon päästä siitä tuli menkkamaiset kivut ja vähän vuotoa. Siitä lähti uusi kierto. Jos vuoto on pahanhajuista ja/tai on kestämättömät kivut, niin kannattaa mennä lääkäriin, mutta jos ei niin ei kai tuo kuulosta erikoiselta. Seuraavat kuukautiset alkaa varmaan ihan yksilöllisesti. Ovistesti voi myös loppukierrolla näytellä omiaan...ja se voi reagoida myös raskaushormoniin, jos sitä sattui olemaan vielä jäljellä. Aika monilla kuulemma seuraavat kuukautiset on normaalia runsaammat. Silloin kuulemma lähtee loput "epäpuhtaudet" kropasta pois...

No jäipä se ovis hyödyntämättä sitten. Kauhee riita ukon kanssa illalla. Jos tämä yrittäminen ja toivominen ottaa omille hermoille, niin kyllä se nähtävästi mietittyttää tuota ukkoakin.

Tuntuu menevän liian kliiniseksi, lapsien saaminen muka maailman luonnollisin asia, pah sanon minä!

Mukavaa viikonloppua kuitenkin kaikille :)

Niian: niin totta!:D meilläkin monesti riita tullut kun on "pakko" pupuilla.. Ei ole helppoa lapsen teko ollenkaan!:O Mutta siis itse liityn tänne taas mukaan.. :) Aamulla lääkäri totesi varhaisen keskenmenon.. Tavallaan nyt on olo jotenkin paljon rauhallisempi kun viimeksi tuulimunan kanssa.. Ehkä sitä jo oli jotenkin asennoitunut, että jotain saattaa mennä vikaan.. :/

ÄH...
Testasin kahdella eri testillä ja molempiin tuli tooooosi haalea viiva, paljon haaleampi kuin aiemmin. Voi kurjuus. Digitesti odottaa kaapissa mutta en taida sitä tehdä vielä. Ehkä sit huomenna jos ei vuoto ala ennen. Kyllä ottaa päähän ja lujaa.

Niian: Harmi et jäi hyödyntämättä, mutta entiihän sitä vielä, sovinnon merkeissä vaikka! ;) Ja oon täysin samaa mieltä, ton luonnollisuuden kanssa!
Mamis88: Pahoittelut :(
evo: toivottavasti sulla nyt viivat menis vahvempaan suuntaan, voin uskoo miten raivostuttavaa saadaa vaan haaleita, mutta pidetään nyt peukkuja että sieltä se kunnon viiva tulee! :)

Täti tuli tänään kylään tänne. Noh olihan tätä odotettu eikä yllättänyt juurikaan. Silti vähän harmittaa. Mutta, tänään aion lähtee työporukan kanssa syömään ja saatan illalla vähän lähtee bailaamaan, oon sen ehkä ansainnut! :)

onnittelut plussanneille ja toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa ja kehittyy kunnolla :)
on: sairaalassa käyty, no turha reissu ku ei ollukaa tuloksia vaik piti tänää saada ne, no maanantaina mies menee yksin kysymää tulokset. anestesialääkäri joka on jeesannu just näis asiois ni on vissii kiinnostun eikä vois vähempää kunnioittaa mun miestä... sanoi et laita vaimos kävelee bussille ja hän voi mennä yksin, sä voit yrittää mennä tienaamaa rahaa teille (lekurilla ei mitää tekemist ja saa lähtä sairaalast sillo ku haluaa) aatteliko olla tälle naiselle joku ritari valkosen ratsun selässä...voi elämä, se meinaan aina on tuollai, kattelee ja jopa kerran ehdotti miehen heivaamist, kyseli et minkäs ikänen mä olinkaa jne... vähä liian läpinäkyvää. ja on tarjoutun jo alus auttaa mua missä vain...nii joo ja lääkäri ite on naimisis ja valitteli kuinka vaimo soittaa kokoajan ja kinuaa et pitää ostaa sitä ja tätä ja tota...ei saa työrauhaa edes...
saa nähä pääsenkö leikkauksee ens viikol vai mitä ne ideoi...
ja näköjää ovulaatio oli ja meni koska näemmä ovis on ainoa aika ku en vuoda, eilen ei tullu verta mut tänää iltapäiväl alkoi taas hiljallee valumaan...

Takaisin