Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ällövaroitus: Aika vähän on kyllä tota vuotoa vasta tullut. Ihan pikkuisen vaan siteeseen asti. Mutta maha on kyllä sen verran kipee nyt taas särkylääkkeistä huolimatta, että on se kumma jos ei ala pikkuhiljaa valumaan... ja toisaalta vessapaperista löysin kyllä pieniä klönttejäkin, jes :D

Viipsukka, onnea uudesta siviilisäädystä ja kumpa tulisikin se ihana häälahja..

mimsu, kiitos tarinastasi... pahoittelut kahdesta keskenmenosta :( On varmasti enemmän kuin tuplaraskasta :( Toivottavasti sitten ensi kerralla menee loppuun asti kaikki hyvin.

vuononvaltiatar, kiitos osanotoista... nyt näköjään kävi näin. Mutta onneks alan jo tottua tähän ajatukseen, ku siitä ekasta ultrastakin on jo pari viikkoa...kolme viikkoa ehdin olla enemmän tai vähemmän siinä uskossa, että oon onnellisesti raskaana. Tällä erää on jostain tullut sellainen luottamus siihen, että ehkä se uusi plussa tuleekin aika nopeesti. Joka tapauksessa nyt ainakin tiedän, että se on ihan mahdollista. Olisi ihana, jos sinäkin saisit jo tosi tosi pian sen plussan :)

elenna kumpa pääsisit vähän vähemmällä vuotamisella siellä... mikään ei ole kurjempaa kun vuotaa monta viikkoa ja sitten jäädä jännittämään, jääkö silti oireita päälle ja sitten täytyy tutkia lisää... niitä aina välillä lukee ja tuntuu niin kauheelta. Mutta toivotaan, että pääsette pian uuteen odotukseen <3

Paljon onnea vuononvaltiatar :) Kyllä tuossa InstAlertissa näkyy ihan selvä vaalea viiva ja Davidissakin on haamu. Kyllä sinä nyt raskaana olet :) Ihana juttu ja oli todellakin jo aikakin! Paljon onnea matkalle! <3

Omanapailut:
Aika vähän sitä vuotoa kyllä tuli :( Harmittaa. Siis vain sen yhden kerran meni siteeseen asti ihan vähäsen. Muuten kaikki jäi vessapaperiin. Enää tulee vähän tuhrua vessapaperiin. Eihän mulla siellä paljon tavaraa pitänyt ollakaan, mutta ymmärsin kuitenkin että normaalien kuukautisten tyyppinen vuoto olisi odotettavissa. Maha oli kyllä kipeä koko illan enemmän tai vähemmän. Miksiköhän edes keskenmeno ei voi onnistua :( Pitää varmaan maanantaina soitella sinne naistenpolille ja kysyä tästä. Toivottavasti antaisivat vaikka uudet lääkkeet tai tekisivät jotain. Tänään on varmaan turha enää soittaa... Vai voikohan se vuoto alkaa jotenkin jälkikäteen....en tiiä, mutta huonolta kyllä nyt vaikuttaa. Kuinkahan kauan noiden cytotecien ees pitäisi aiheuttaa sitä supistelua...ehkäpä mulle määrättiin liian pieni annos, 4 kpl.

Tänään 12 viikkoa kestänyt raskaus :)

viimeviikolla jouduin kuitenkin päivystykseen kovan vatsakivun vuoksi, joka jatkui koko yön.
ultrassa katottiin et siel on normaalisti kasvanut sikiö joka liikkuukin ja kaikki oli niinku pitää.
vatsakivun syyt oli muualla kai sitten :) lääkärit ei osanneet sanoa mistä johtui.

eli 12 viikkoa takana ni ei ainaka kesken mene.koitan ottaa varovasti lääkkeitä yms.ja liikkua ja syödä terveellisesti niinvoi olla et kyllä tää tästä :)

helpottavaa kun ei ainakaan keskenmenoa voi tulla.käyn kuitenkin täällä lukemassa teidän kuulumisia ja välillä kertomassa omiani :)
pahoinvointikin helpottanut nyt muuten.mutta sain tilalle ummetusta :(

Tsemppiä jatkoon hallansuru :)

Soitin kumminkin polille ja sain uudet lääkkeet, joten huomenna uusi yritys. Ehkä se vuoto irtoo siitä sitten. Ja jos ei, niin päädyn varmaan kaavintaan ensi viikolla. Pääasia, että sain taas neuvoja ja apua. Huh helpotus.

oikein paljon kiitos onnitteluista elenna :) Harmi, ettei ekalla lääkesatsilla homma lähtenyt käyntiin kunnolla. Kumpa lisälääkkeet auttavat! :)

hallansuru tsemppejä, hyvin varmasti menee loppuu saakka! :)

Huomenta ihanaiset! <3

(.) Kyllä se digitesti vahvisti raskaanaolon :) Tulos oli "Raskaana 1-2 viikoa", jotenka hcg nousee tässä raskaudessa hitaammin taikka sitten hedelmoittyminen on saattanut tapahtua oletettua myöhemmässä vaiheessa. Mutta täällä nyt uskalletaan olla enemmän iloinen <3 Voi olla varmuudeksi ostan vielä yhden digin, jonka teen vaikka ensi viikon puolella... varmistaen, että se hcg sieltä nousee :)

Kiitos kaikille tuesta näinä kuukausina, kun täällä olen kirjoitellut. Kaikille suuret tsempit, että seuraisitte pian tuonne odottajien puolelle! <3 Jään tänne varmasti lukemaan tein kuulumisia ja kommentoimaankin, jollei haittaa :)

Ihanaa vuononvaltiatar :) Oikein paljon tarrasukkia matkalle! Ethän käy sitten ihan liian aikaisin ultrassa, jos sulla on nuo viikotkin vähän epävarmat, että paljonko niitä on. Toivottavasti se hcg nousee siitä ja kaikki menee hyvin loppuun asti <3

vuononvaltiatar, unohdin sanoa, että tietysti saat tulla tänne kommentoimaan niin usein kuin jaksat :) Se olisi ihan mukavaa...muutenhan sua tulee ikävä :) Nyt vaan unohdat kaikki huolet ja murheet ja nautit raskaudesta :)

Mä otin äsken sen toisen annoksen cytoteceja. Josko näillä irtois se kunnon vuoto. Ainakin maha tuli taas heti kipeeks...kyllä ne ainakin yrittää tehä jotain...

vuononvaltiatar ihania uutisia sinulla! :) toivon kovasti onnea sinulle :)

meillä oli eilen 1 vuotis hääpäivä :) <3 sain oikein ison tumman punaisen ruusun ja käytiin ihanassa ravintolassa syömässä, sain maailman parasta grillattua tofua siellä :) illalla tein mansikkakakun meille ja kuohariakin juotiin(alkoholitonta toki) :)

raskaus jatkuu edelleen ongelmitta, mutta onko vatsan vihlonta normaalia?tietääkö joku? semmoisia äkkinäisiä vihlaisuja molemin puolin...

liikuntaa uskallan taas enempi harrastaa :) jumppaa kotona nauhojen kans.

nyt on asiat sinänsä ihan hyvin siis!halusin kertoa kuulumisia ja lukea muiden kuulumisia joita oli aika vähän tullut :O käykääs kertomassa ihmeessä mitä kuuluu :)

elenna hih hih emoticon Ja tänään tein uuden InstAlertin testin päiväpissasta ja olihan tuo kakkosviiva vahvistunut melkein tuplasti emoticon Elikkä nyt ainakin raskaus etenee normaalisti :) Lasken sen varaan, että ovis olisi tapahtunut sen 4-5pv myöhemmin, joten se täytyy muistaa ottaa huomioon :) Ja onneksi on tuo meidän Raskaaksi ryhmän odottajaketju, niin viimeistään siellä saamme höpötellä enemmänkin toivottavasti pian <3 Kumpa nuo cytotecit auttavat tällä kertaa :)

hallansuru kiitis <3 Onnea hääpäivän kunniaksi!! :) Kyllä nuo repäisykivut kuulunevat asiaan... noita kohdun kasvukipuja vissiinkin :)

Meillä kävi nyt niin, että päädyn kaavintaan huomenna. Aamulla pitää mennä osastolle odottelemaan, koska ne ehtivät hoitaa mut. Ja aamulla pitää ottaa taas 4 cytotecia. Se vähän pelottaa...epäilen, et ne aiheuttaa joka kerta hieman kovemmat mahakivut. Mut aattelin, et otan ne vasta sairaalan pihassa vaikka. Nukutuksessakaan en oo ennen ollut, mutta ei kai siinä mitään pelättävää ole. Enkä ole ainoa tällä viikolla kaavittava, eivätköhän ne asiansa osaa.

Oon kyllä niin väsynyt tähän juttuun, vaikka keskenmenon oonkin jo hyväksynyt...on hyvä, että se on sitten huomenna päätöksessä. Jälkivuoto ei kuulemma kestä kauaa. Huono puoli on se, että seuraaviin kuukautisiin asti pitää kuulemma käyttää ehkäisyä :( Että limakalvot ehtii parantua. :( Mutta tuleepahan sitten samalla päällekin lomaa tästä kaikesta...ehkä se voi olla hyväkin.... Eli yrittämään ei vielä päästä pitkään aikaan...ehkä mun pitäisi pysytellä taustalla täällä foorumillakin, mutta katsotaan nyt.

vuononvaltiatar, oon kyllä niin iloinen sinun puolesta :) Olitte niin kauan jo odotelleet ja nyt se sitten tärppäsi :) Mä luulen, että seurailen sitä Raskaaksi 2012:sta plussanneet-ketjua jo nyt. Pysyn sit mukana teidän uutisissa. Muistakaahan kirjoitella sinne, se on oikeesti hyvä ketju :) Muutoin mun olisi varmaan nyt hyvä ottaa vähän etäisyyttä tähän foorumiinkin, mut en varmaan osaa...

hallansuru, onnea hääpäivästä :) Oon ymmärtänyt, että jos ei tule jotain tosi kovia mahakipuja, niin ei tarvitsisi huolestua raskaudenkaan aikana... Kävin muuten katselemassa sinun blogia :) Se on kiva tapa purkaa ajatuksia. Jäävät samalla itsellekin helposti selattaviksi, toisin kuin nää foorumiviestit esimerkiksi.

Muillekin kaikille tsemppiä! Luin jossain vaiheessa tän koko ketjun läpi, vaikken vanhimpiin viesteihin sitten enää kommentoinut. Kiva, että täällä on jo monta uudelleen plussannutta :)

elenna kyllä tuo kaavinta oli itselleni ainakin ihan positiivinen muisto jos ei nyt sitä kamalaa asiaa siinä tietty ajattele. Ammattitaitoista sakkia oli ainakin tuolla TYKSissä ja mukavia. Antoivat hyvän jälkiohjeistuksen niin sai suht luottavaisin mielin sieltä lähteä ihmettelemään jälkivuotoa. Se on kyllä ihan kiva, ettei odotettavissa ole varmaankaan niagaravuotoja tyyliin kahdelle viikolle, on siten nopeammin hommakin ohi. Paljon tsemppejä huomiselle! <3 <3

Moi pitkästä aikaa!

Oon joskus aikoja sitten kirjottanut omasta keskenmenostani tuonne ketjun alkutienoille, mutta tässä vielä siitä lyhyesti. Eli sain myöhäisen keskenmenon rv 18, n. 8 kuukautta sitten ja syy oli napanuorassa ettei ravinto kulkeutunut pikkuiselle kunnolla. Yritystä on ollut siitä asti kunnes n. kuukausi sitten ajateltiin ettei enää varsinaisesti yritetä vauvaa vaan keskitytään tuleviin mahdollisiin opintoihin jne....
Mutta tämän hetken tilanteesta nyt...
Eli kuukautiset on myöhässä nyt yhdeksättä päivää! viime kuukautiset keskenmenosta asti ovat olleet säännölliset, ehkä parilla päivällä saattanut heittää, mutta kuitenkin! Onhan toki niitä monia syitä miksi menkat myöhästyy tai ei tule ollenkaan, ja kun mitään raskausoireitakaan ei ole (vaikkei niitä aina tulekkaan) :D.
Raskaustesti oli kuitenkin nega kun tein sen kolme päivää menkkojen myöhästymisen jälkeen. Nyt tällä viikolla aion tehdä uuden.

Vitsit miten omituista olisi jos nyt olisi tärpännyt kun petipuuhatkin ollut suhkot vähäisiä ja päätetty ettei yritetä enää (vaikka sitä moni sanonut että tärppää ku lopettaa ressaaminen=yrittämisen), mutta mikä jännintä, jos nyt olisikin tärpännyt niin se olisi sama laskettu aika kuin viime raskaudessa, eli 21.3 :o
Mutta noh, en tässä kuitenkaan liikoja toivo, ettei tipu niin korkeelta jos ne menkat sieltä ilmaantuukin.

Vuononvaltiatar: Ihanaa!! Onnea paljon plussasta! Ihan huippua!!

Muille kovat tsempit ja jaksamista odottamiseen. Voin vaan kuvitella miten ärsyttävältä se tuntuu. Sekä tietysti toivon todella, että teillä kaikilla tärppää asap, kun taas pääsette puuhiin :)

Omaa napaa: No mä tein sen plussatestin :) Oon aika happy, mutta pessimisti ei pety -asenteella. Pitäisi odotella ensi kuun puoleen väliin, niin pääsen neuvolaan ultraan. Silloin pitäis vissiin olla viikolla 9. En ole tälläkään hetkellä varma millä viikolla olen, kun haluan odottaa siihen asti, että tiedän siellä kohdussa oikeesti jonkun olevan. Laskettuaika ois 24.3. eli vähän perästä tullaan Vuononvaltiatar :)

kiva tietää jos noi vatsakivut on ihan normaalei :) sit siitä ei minun tartte olla huolissani :)

Riiks, toivottavasti sinula olisi oikeesti jopa tärpännyt :) mutta että noin myöhäisessä vaiheessa voi mennä raskaus kesken? :O luulin että se on melkein mahdotonta jo siinä vaiheessa, mutta ei sit vissiin olekaan.harvinaista kai kumminkin.toivon sinulle onnea että nyt olisi tärpännyt :)

ja kiitos hääpäivä onnitteluista kaikille :)

ja joku mainitsi blogini? en ole siellä paljon kirjoitellut sillä jokainen päivä ollut aika samanlainen nyt niin ei ole mitään mainittavaa :) mutta aattelin pian käydä siellä jotain kirjottamassa.kannattaa sitä välillä silmäillä jos ollenka kiinnostaa :) hih.

Riiks ohhoh... kumpa olisikin nyt teillä tärpännyt! :) Vaikka juuri noissa "luovuttamiskierroissahan" niitä plussiakin tehdään :D Ei muuta kuin testailemaan uudelleen. Itse olen viimeiset puoli vuotta luottanut r-testinä etusijaisesti davidin erittäin herkkään, johon en tähän päivään mennessä ollut saanut haamulaisia. Nyt kp 37 tuli tosi haalea haamu ja toisen merkkisellä testillä tuoli samasta pissasta tuplasti vahvempi viiva... Joten riippuen testistäkin, kannattanee olla vaikka kahtakin eri testiä :)

Cissi84 eikä, onnea!! :) Tervetuloa tuonne maaliskuisiin! <3

hallansuru noita blogeja on kyllä ihan kiva lueskella, joten ehkä silloin tällöin piipahdan sinunkin blogiasi kurkkimassa :)

Tulihan se silloin itsellekkin yllätyksenä että noinkin myöhään voi tulla vielä keskenmeno, sitä kun tuli luotettua siihen 12vkon rajaan. Asiaan sitten paremmin perehtyen niin ei nuo myöhäiset keskenmenotkaan tunnu kovin harvinaisia olevan, tai ainakaan niin harvinaisia mitä olis luullut.
Toivottavasti plussa ny tulis! 
Tsemppiä teille muillekki <3

Terve tänne kaikille taas aikoihin. 

Täällä on tapahtunut ihania asioita! Paljon onnea vuononvaltiatar ja Cissi84 plussista, paljon tarrasukkia matkalaisille! <3

Täällä ollaan aloiteltu kauan odotettu kesäloma ja ressailtu. :) Eilen piti menkkojen alkaa, mutta ollut jo muutamana päivänä hieman kipeä alavatsa, ei koko ajan, enemmänkin aina sillon tällön pientä kipua joka menee nopeasti ohi. :) Rinnat ei kipeät, nännit hieman arat... Niimpä päätin tänään aamulla tehdä tuon r-testin ja plussahan sieltä tuli. <3 Jotenkin on vielä hyvin epätodellinen olo, mutta täytyy tehdä vielä laatikosta tuo digitaalinen testi tässä päivän aikana. :)

Takaisin