Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Serah; aika samaa meinasin kirjoitella kuin Camis... mutta kannattaa testailla jos vaan siltä tuntuu :) Ja jos sinulta löytyy ovistestejäkin, voisi sitä miettiä testaavan :)

Camis; Kumpa jotain oireita ees ilmenisi tässä loppukierrossa itselleni... viime kierrossa ei tullut oireen oiretta oviksen jälkeen... huoh :) Tsemppiä!

Päiviä, leidit! Täällä mennään jo kierrossa numero 14 viimekeväisen keskenmenon jälkeen. Kp 11 ja ovulaatio lienee odotettavissa huomenna. Meinataan kyllä pupuilla mutta nyt ei ainakaan oteta mitään stressiä asiasta, koska tärppi tietäisi laskettua aikaa joulupäivänä ja tenava itse saattaisi olla sitä mieltä ettei synttärit jouluna ole ollenkaan kiva juttu... Minulle ja siipalle kyllä kelpaisi joululahjaksi kauan kaivattu esikoinen!

Mielet on välillä olleet lievästi sanottuna maassa kun kuukaudet on kuluneet, lääkärit todenneet ettei meissä ole mitään vikaa eikä kuitenkaan olla saatu uutta vauvaa alulle kaikesta ajoitetusta pupuilusta huolimatta. Ei vaan mene jakeluun miksi tämä kestää ja kestää. Viimeksi kuitenkin saatiin plussa kahdeksannesta yrityskierrosta eli noin puolen vuoden yrityksen jälkeen. Nyt on takana melkein vuosi tätä toista yritystä ja biologinen kello tikittää armottomasti 35-vuotispäivän lähestyessä. Olen yrittänyt ajatella positiivisesti ja ajoittain onnistunut siinä yllättävänkin mukavasti mutta tänään on näköjään taas huonompi päivä.

Anteeksi törkeä omanapailu. Plussatuulia meille kaikille! + + + + + + + + + +

Vuononvaltiatar - Nii, oireettomuus on aika piinaavaa... itsellänikään ei tullut minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan edellisessä kierrossa. Mulla ainakin venyi edellinen kierto todella pitkäksi vaikka oviksen tikuttelin ihan oikeeseen aikaan kierrossa. Raskustesti näytti kuitenkin aina vaan negatiivista... ja sieltähän se täti sitten tulikin kylään kaksi viikkoa myöhässä, minkäänlaisia oireita ei menkkojen alkamisesta kuitenkaan tullut. Yleensä tulee rinnat kipeiksi muutamaa päivää aikaisemmin ja alavatsaa rupee aina koskemaan edellisenä päivänä. Mutta, joku mikä lie sotki kiertoani... Mutta, josko se nyt tässä kierrossa olisi oireellisempi, toivossa ainakin on hyvä elää. :) Pidetään peukkuja!

Catriona - Pahoittelut viimekeväisestä keskenmenosta! :( Te olette jo aika kauan saaneet yritellä pienokaista, toivoa ja pettyä aina vaan uudestaan. Toivotaan että tämä kevät toisi parempia plussatuulia elämään. :) Ei siinä kyllä muu auta kuin positiivisin mielin vaan jatkaa eteenpäin, kyllä toivottavasti työ tuottaa tulosta ennemmin tai myöhemmin.:)

Mukavaa viikkoa kaikille ja paljon plussatuulia!

Camis; on niin kummaa, miksi tuo kierto voi pitkittyä... nimenomaa tuon luteaalivaiheen kannalta.... luulisi tosiaan, että herkemmin ovis voi myöhästellä... Mutta toivotaan tämän kierron sujuvan paremmin! ;-)

Catriona; kauheeta, kuinka monta yrityskertaa teilläkin on jo mennyt... :( Ei muuta kuin armottomasti vaan ovistouhuihin ;-)

Heippa kaikille! :)
Oon hetken jo lueskellut teidän keskusteluja täällä ja nyt jos rohkenisin ite mukaan.
Keskenmenon sain vuodenvaihteen aikoihin ja laskettu aika olisi ollut elokuun loppupuolella, eli ei onneksi sen pidemmälle kerennyt edetä (jos siitä menetyksestä voi mitään positiivista hakea).. Päätettiin avokin kanssa pitää muutama kuukausi taukoa yrittämisessä, etten romahda täysin jos olisikin heti tärpännyt ja käynyt samalla tavalla, oon kauhee jossittelija :)

Nyt on ollut yritystä ihan tarkotuksella ja toivotaan tässä nyt vaan parasta. =)

Plussastuulia ja tarrasukkia kaikille tasapuolisesti!! :)

norelli; pahoittelut keskenmenosta! <3 On vaikeaa aikaa... :( Mutta hienoa, että uskallatte palata yrittämisen pariin jälleen! :) Jaksamisia!

Vuononvaltiatar - Näin on, nyt jännätään innolla sitten tätä kiertoa. :) Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. 

norelli - Tervetuloa joukkoon, mukava kun tulit meijän kanssa kirjottelemaan! :) Pahoittelut keskenmenosta! :( Kiva että olette alkaneet taas yrittämään, toivottavasti se palkitaan pian! Tsemppiä! <3

Heips,
Tungempa nyt sitten minäkin itseni myös tälle palstalle.
Eli tällä hetkellä menossa yk28 kp21/26-28.
Endometrioosi todettiin 12/2011, ensimmäinen plussa päättyi tuulimunaraskauteen 2/2012.

Taas luulen tuntevani vaikka mitä oireita mutta vielä viikko testaukseen:)

Terve! 

tulevaäiti - Positiivisin mielin taas uuteen yrityskiertoon! :)

miuku - Tervetuloa mukaan! Pahoittelut tuulimunasta! Olette tekin saaneet pitkään yrittää... endometrioosi varmasti kyllä hankaloittaa asiaa. Itsellänikin epäiltiin edoa ja kystat kun vaan kasvoi aina kotrolliin niin tähystettiin se pois 9/2011. 

Omaa napaa - Täällä on nyt ovikset ollut ja menny, viikonloppuna pitäis kuukautisten alkaa... On ollut pientä kuukautiskipumaista kipua alavatsalla ja rinnat on arat. Näin täytyy toivoa että ei alkaisikaan...

Plussatuulia! <3

Täällä kp 27/28-30. Hieman alavatsatuntemuksia ollut oikeestaan ehkä päivittäin oviksen jälkeen... Ei auta muu kuin vaan toivoa, mutta valmistautua kuitenkin pettymykseen... :)

miuku9; Tsemppiä sinne!! :)

Camis; voi kumpa nuo oireet kertoisivat masuasukista <3

vuononvaltiatar - Jännät päivät sielläkin menossa, millon meinaat testailla? Toivotaan parasta, pidän sulle peukut pystyssä! <3 

Täällä aina vaan rinnat kipeet, mutta niin ne on aina ennen kuin pitäisi alkaa, niin en voi mitenkään sen varassa toivoa. Vatsassa aina vaan outoja tuntemuksia, esim. kun nousee vaikka tuolilta nopeesti niin tuntuu painon tunnetta ja alaselkää vihlasee jos tekee nopean liikkeen sivulle... Jotenkin en uskalla edes toivoa (salaa kuitenkin vähän) ettei pettyisi niin kovin jos (toivottavasti ei) alkaa menkat. Tai sitten mieli tekee vaan kepposia ja kuvittelen mahdollisia oireita kun niin kovasti toivoo raskautumista.

Täällä kp 24/26-28.
Luulen että täällä vaan tätiä odotellaan:/
Vatsakipu muuttuu enemmän ja enemmän PMS-oireiseksi. Noh, aika näyttää. Huomenna tai perjantaina testailen jos enää on aihetta.

Camis; Täällä ehkä vähän kanssa sellaista menkkamaista jomottelua alavatsalla. Sinällään mulla ei mitään selkeitä PMS oireita musta ole ollut ennen menkkoja. Lähinnä tämän tyyppistä oireilua on ollut joinain kiertoina ajalla n. vko ennen menkkojen alkua... Huoh. En oikeen tiiä tuosta testailusta... Huomenna aikaisintaan tulisi menkkojen alkaa, mutta voinee ne myös alkaa to-pe välisenä aikanakin ollen silti normaalia.. Ehkä testaan vasta lauantaiaamuna jos maltan sinne asti odottaa?!? :) Tsemppiä sinne!

miuku9; Harmi, että siellä oireet kääntyneet enempi PMS:an puolelle :( Jännätään kuitenkin vielä loppuun asti tein puolesta!! :)

miuku9 - Harmi sun puolesta jos on kääntyneet oireet enemmän kuukautisoireiksi. :( Jännään kuitenkin vielä täällä sun puolesta. <3

Vuononvaltiatar - Täällä jännään sun kanssa samoja päiviä mitä testi tulee näyttämään, mikä toivottavasti on aihetta tehdä! :) Mulla pitäisi alkaa 15.4 eli sunnuntaina. Rinnat on aina vaan todella kipeet, nännejä koskettaessa, mutta sivulta kun painaa rinnat yhteen ei kipua tunnu. Alavatsalla ei enää juuri ole ollut kipuja, pieniä jomotuksia vaan muutamaan kertaan... Toivotaan parasta!

Plussatuulia meille kaikille! <3

Camis; me niin saamme jännäillä samaan aikaa ;-) Kumpa molemmilla tärppäisi!

Täällä on kp 30 saapunut eikä menkat vielä alkaneet. Kauhean selviä nuo mun vatsatuntemukset eivät ole kahden viime päivän ajan olleet, kun menin syömään kahtena päivänä ruisleipää töissä kokouksessa... lopetin ruisleivän syömisen viime syksyllä, kun vaivasi vatsaa heti kun oli päivänkin syömättä. Nykyään on ollut sellaista, että aina ruisleipää syödessä parin tunnin perästä vatsa turpoaa ja vaivaa melkein päivän epämääräisesti... tosi kivaa... joten vaikeaa oli erottaa niistä kivuista tietty nyt sitten varmojen muita tuntemuksia.... Mutta tänään aamulla tunsin pientä särkyä/vihlontaa navan seudulla?  Yleensä kuitenkin tuntemuksia esiintyy sitten alavatsalla/munisten seudulla....

Huomenna aamulla testaan kohtaloni.... jännittää... olettaen siis, ettei menkat sitä ennen ala!

Vuononvaltiatar - Voi että, se tunne on mahtava ennen kun tekee testin... jos vaan sais jännitys jäädä ettei tulis pettymys. Jännään sun kanssa sun testiä huomenna, tuu ihmeessa sit heti ilmottelemaan mitä testi kertoo! Tsemppiä, toivotaan että kannat pikkusta toukkaa mukana matkassa. <3

Ite meinaan testailla maanantai - tiistai aamuna jos ei menkkoja kuuluu siihen menessä. Jotenkin tuntuu että nyt ehkä olis napannut, mut tiedä sitä sitte, tekeekö mieli kepposia. 

Takaisin