Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitäs tänne kuuluu ?? :) Nyt alkaa taas vuoden hedelmällisin aika, kun valon määrä lisääntyy.. nyt saisi kaikille meille plussat tulla! <33 Täällä nyt jännäillään!
Tänään olisi menkkojen alkamispäivä.. ei ainakaan vielä menkkaoireitakaan.. toivottavasti pysyis nyt pois!! :) eikä vaan olis myöhässä.. Pientä oireilua on kyllä ollut, mutta tiedä sitten johtuuko jostain muusta.. No, päivä kerrallaan :)

Moikka vaan! Täälä alkaa ens viikolla oviksen tikutus ja sit en enää ressaa jos bongaan oviksen niin tiedän et keho toimii oikein. Onko isabell menkkoja näkynyt? Se olis meiän ryhmästä jo toinen plussanu jos sulla täti pysyy poissa :) koska ajattelit testiä tehä?

Isabell pidän sulle peukut ja varpaat pystyssä että sulla ei alkais ja saisit plussan. <3 Tule sitten ihmeessa kertomaan miten kävi kun olet testin tehnyt. :)

j.n toivotaan että sullakin nyt tästä kierrosta tärppäis kun käytät tikkuja, niin tiedät h-hetken tarkalleen. :) Mistä tilasit tikkuja ja minkä merkkisiä? 

Täällä ei ole vielä tätiä kuulunut vaikka olisi pitänyt alkaa jo 7.3 ... jotenkin meni vaan toivo kun tein nega testin jo silloin kuin piti alkaa... Oireita ei kyllä ole ollut kumpaankaan suuntaan että alkais mutta ei kyllä mitään raskaus oireitakaan ole ollut... No odottelen vielä maltilla tämän viikon, jos ei ala niin teen sitten uuden testin! :)

Plussa tuulia meille kaikille! <3

mul alkoi vuotamaan 4.3 viitas raskaus viikkoja 5+4 ei näkyny muuta kuin ruskuais pussi tää on toinen kesken meno ootan et ens kuus tulis yhet menkat ni sit sen jälkee taas päästää yrittämään jos kolmannella kerralla tärppäis raskaus onnistuis meil on yks tyttö mikä täyttää 20.3 2v

j.n ja Camis - Täällä ei menkkoja vieläkään näy :) voisi tosiaan pysyäkkin poissa! En kyllä ajatellut vielä testata.. jotenkin sitä pelkää sitä mahdollista negan tuottamaa pettymystä enemmän ku tädin odottelua.. Odottelen vielä ja jos ei tosiaan näy ja oireet vahvistuu ni sitten teen testin :) voi kun olis <3 ..

Camis sullakin jännät paikat! Oikein paljon plussatuulia <3

j.n Onnea oviksen bongailuun :) jospa se johtaa toivottuun tulokseen <3

tulevaäiti - Tervetuloa! Ja pahoittelut keskenmenoista :( toivotaan että seuraavalla kerralla kaikki menee hyvin!! :)

Isabell - Täällä jännään sun puolesta että josko saisit plussaa testiin! <3 Onko sulla ollut minkämoisia oireita? :)

tulevaäiti - Tervetuloa mukaan! :) Täältä myös pahoittelut keskenmenosta ja tsemppiä uuteen yritykseen! :)

Täälläkin odottelu jatkuu aina vaan, nyt on viikon myöhässä. Tänä aamuna tein taas raskaustestin, putipuhdas nega tuli... en vaan ymmärrä miksi ei ole alkanut kun on ollu aivan säännöllinen 31 pvä kierto ja melkeen kellon tarka tyhjennyksen jälkeen. Ihmettelen tätä suuresti, mutta ei voi muuta kun odotella alkavaksi, nyt alkaa kyllä jo toivo hiipua tältä kierrolta kokonaan, olis kiva kun alkaisi niin pääsisi uuteen yrityskiertoon! :)

Mutta, kyllä odottavan aika on pitkä, jokaisessa asiassa. ;) Toivotaan että kaikki saa toivotun plussan lähiaikoina! <3

Mulla oli siis km 25.1. ja ekat menkat sen jälkeen oli just, vuoto alko 3.3 ja kesti viisi päivää. Siinä välissä oli kyllä jo yrittämistä, mutta eilinen testi näytti negaa. Kotiin palaan kahden viikon kuluttu ja voi siis olla, että ovulaatio ehtii mennä tältä kierrolta ohi. Tietysti voi olla, ettei kierto ole normaali vielä ja ehdittäisiin yrittämään jo seuraavaan ovikseen uudestaan. Jos ei niin seuraavalta kierrolta sitten testaillaan ovista tikuilla jne. Harmittaa kovasti, ettei tärpännyt jo, mutta onneksi ollaan nuoria ja aikaa on! :)

Tervetuloa Tuleva äiti ja pahoitteluni keskenmenosta :(
Isabell: täälä ollaan kans sormet ja varpaat pystyssä isabellalle :) tilasin testerit.fi:stä enkä tiiä merkkiä kun ei noissa lue mitään.
Camis: tiedän ton tunteen itellä venähti viime kierto ja olin kyllä niin pettynyt ja turhaututnut.
Serah: toivotaan että sullakin tärppäisi pian :)

Täälä tikutttelin ovista ekaa kertaa elämässäni tänään ja tuli sieltä jo ihan hyvä viiva ei kuitenkaan ihan yhtä vahva kun kontrolli. Osaako kukaan neuvoa et testaanko uudestaan heti huomenna,kuinka nopeasti toi lh voi nousta et voisko jo huomenna olla hupussaan vaan kannattaako odottaa pari päivää seuraavaan testaukseen?
Oon vähän mahdoton ehkä ja tilasin mammaksi.fi:stä liukkaria joka pitäs olla siittiöille turvallista,25e makso. Tää vauvakuume tekee vissiin ihan sekopäiseksi :D

Paljon paljon kevään tuomaa plussatuulta kaikille :)

Serah - Kyllä se yritys vielä palkitaan, positiivisin mielin eteenpäin. :)

j.n - itse kun olen käyttänyt ovistestejä niin olen joka päivä suunnilleen samaan aikaan pissannut tikkuun. Jotkut tekevät testin myös aamuin illoin, mutta itselläni on toiminut hyvin kerran päivässä. Itselläni tuli toinen viiva lähes joka kerta, mutta vain lh ollessa huipussaan tuli kaksi yhtä paksua viivaa, muuten toinen viiva oli haaleampi. Itselläni tuli kahtena päivänä peräkkäin yhtä paksut viivat. :) Suosittelen käyttämään testiä joka päivä kunnes huomaat testeistä että lh nousu meni ohi jo. :) 
Kyllä vauvakuume saa ihmisen hulluuden partaalle, itsekin olen ottanut huomioon nuo liukastevoiteet - ettei siitiöt vaan mene pilalle. :D Huomaan tekeväni kyllä samaa ruokien, särkylääkkeiden ym kanssa. :) 

Mulla kävi niin että sain keskenmenon rv 7 joulukuussa -11 ja ilmeisesti oli ollut vielä kaiken lisäksi kohdun ulkopuolinen raskaus...Menetys oli minulle kova koska vuosin yli viikon päivät ja kivut oli aivan kauheat ja oli niin onnellininen siitä että saan vauvan ja samoin mieheni. Kävin kaikissa tarkistuksissa ja kaikki rupes näyttämään hyvältä ja asia ajateltiin haudata vähäksi aikaa koska raskaus tuli vähän puskista ja olin jo aloittamassa pilleritä uudestaan ja jostain syystä niiden hakeminen vain viivästy ja meilläon aivan normaalia seksi-elämää ja ehkä unohu koska ajateltiin että eihän se voi uudestaan heti tärpätä. Ihmettilin noin 1,5 kuukauden päästä km:sta että miksi mun menkat ei ala ja alavatsassa on koko ajan kauheita vihlasuja ja muutenkin kipeä...En ajatellut asiaa yhtään sen enempää koska tiesin sen että aina kun olen ollu kipeä ja syönyt jonkun lääkekuurin tai muuten vaan kauhea stressi menkkani menee ihan sekasin,ei mitään raskauden oireita ollu paitsi muutamana aamuna oksensin vaikka edellisessä tuli kaikki mahdolliset alkuraskauden vaivat mitä vain ikinä voi olla ja sen  takia ajattelin että kuuluu siihen flunssa tautiin missä olin silloin...No päätin sitten kuitenkin 24.2 tehdä raskaustestin koska ajattelin maanantaina soittaa lekuriin niistä vatsa kivuista ja kuitenkin kysyvät siellä et onko mahdollista että olisin raskaana... Menin vessaan testin kanssa ja pieni paniikki oli päällä että mitäs sitten jos olenkin raskaana niin mitäs sitten tehdään.No tein testin ja katoin sitä varovasti ja näin sivu silmällä että siihen tuli heti kaks viivaa ja olin ihan sokissa,en tiennyt  olisiko pitänyt itkeä vai nauraa.Tein testin uudestaan sunnuntaina ennen kuin kerroin miehelleni asiasta.En oikeen osannut iloita asiasta koska pelkäsin että sama käy kuitenkin uudestaan ja soitin ma neuvolaan paniikissa ja kerroin koko asian ja pakotin saamaan neuvola ajan koska halusin saada varmistuksen siitä että onko siellä ketään ja sainkin heti saman viikon perjantaille ajan,puhelimessa neuvolantäti laski että se voi olla maksimissaan viikoilla 6 ja tämä olisin vain tarkastus et onko siellä ketään ja varoitteli minua varosti että siellä ei välttämättä sitten vielä näy mitään että ei saa pelästyä.Odotin perjantaita kuin kuuta nousevaa ja onneksi aika oli aamulla että pääsin sinne heti.Olin jo päättänyt mielessäni että ei siellä ketään ole ja sitten tuli aika mennä pöydälle makaamaan ja ruvettaisiin ultraamaan.Yht äkkiä neuvola täti melkein kiljais "että täällähän on vähän isompi kaveri kuin odotin" pelästyin itsekkin että mitä se oikeen tarkoitti.Sitten sain tiedon että olin jo ultran mukaan viikoilla 9+6 ja menkkojen eli km:n mukaan rv 10+4 elikkä se on heti uudestaan km:n jälkeen tarttuni kiinni...En meinannut uskoa asiaa todeksi,kun lähdin neuvolasta kotiin koska minulle oli varattu vain lyhyt ja sain sitten jo kaikea aineistoa ja uusia neuvola aikoja ja sain lähteä jo kotiin ja menin autoon istumaan ja aloin itkeä hullun lailla ja tuijotin vain sen pienen palleron kuvaa joka justiinsa oli otettu siitä oliosta joka makaa mun masussa,soitin miehelleni ja itkin vain ja hän luuli että ei siellä ketään ole mutta sitten sain itkulta sanottua että sinusta tulee isä ja musta äiti ja mieheni ihan hiljaseksi.Ja tässä sitä nyt ollaan masu näkyy jo ja olen rv 12+2 ja np-ultrassakin jo käyty ja eilen justiinsa oli neuvola käynti ja masuasukki kasvaa hyvin ja nopeasti.Meinaa vieläkin välillä olla vaikea uskoa että olen raskaana koska eihän mulla oikeen mitään oireita edes ole mutta kun kuulin sen sydän äänet ultrassa niin oli pakko uskoa että siellä se on <3 Eli siis kyllä se on mahdollista tulla heti raskaaksi km:n jälkeen, minä olen elävä todiste siitä tai siis mun mahaasukki on <3

elikkä stemppiä kaikille menetyksen kokeneille <3

Täällä kans aamulla malttamattomana kuitenkin testasin, ja pettymys tuli kun puhdasta negaa näytti :( No en kerenny ku koirien kanssa ulkoilla, ku menkat alkoiki.. kivuttomina.
Ottaa päähän, miten oma keho voikaan näin huijata! Mulla oli oikein oireitakin ja ajattelin raskauden olevan mahdollinen.. Huoh, mitenköhän tässä saa ajan kulumaan..
Tuntuu et nää vauva-asiat pyörii liikaakin mielessä :(

Tällähetkellä vaan vituttaa.. no kai se into uuteen kiertoon tuolta vielä löytyy.. kai tää sen pari päivää verottaa :))
^^ sori tilitys!

j.n - Tää vauvakuume saa mutkin sekopäiseks :) Ei sitä ennen osannut ajatella, millasta vauvakuume oikeesti on.. ennenku se iski päälle ja kunnolla!

Camis - Pahoittelut negasta :( niin turhauttavaa! Tulis nyt kaikille meille ne plussat <3

norppali - Ihana onnistumisen tarina sulla <3 kiitos! Ja nyt oikeen ihanaa odotusaikaa ja tarrasukkia paljon matkalle :)

Norppali - voi että, ihana lukea että jollekkin on käynyt noin ihanasti kuin sinulle! Paljon onnea ja mukavaa odotusta! Paljon liimapintaa pikkuselle matkaajalle! <3

Isabell - Pahoitteluni tädin tulosta. :( Nyt varmasti ärsyttää ja vituttaa, mutta kyllä se siitä! <3 Tiedän niin tunteen.

Täällä ei vieläkään täti ole tullut vaikka jo odottelen niin pääsis uuteen yrityskiertoon koska peli on kyllä jo menetetty tältä kierrolta kun aina vaan negaa näyttää kp 38/31 ... kyllä nyt jo näyttäisi positiivista jos olisi tärpännyt... joku muu nyt häiritsee kiertoa kun ei menkkoja näy.

Ihanaa tämä on ollutkin,kun rupeaa olotila helpottamaan ja tuntuu taas että elämä voittaa <3

Toivon sinulle isabell onnistumista ja äläkä lannistu koska kyllä se sieltä tulee vaikka kuinka kliseeltä kuullostaa <3

Moikka vaan kaikille :)
Camis: mikäs tilanne sulla?
Mä en ymmärrä noita ovistestejä yhtään. oon kuluttanu niitä kohta jo toistakymmentä yrittäessäni bongata ovista ja sainkin pari päivää sitten aikas vahvan viivan mutta se ei oolut vahvempi eikä ihan tasavahvakaan kontrollin kanssa ja nyt jo tullut kaks päivää ihan haaleeta. nyt en tiiä pitäskö se tulkita oviksesksi vai ei :(
No hyödynnetty ainaski on oli sit ovis tai ei.

Moikka kaikille!

j.n - Voi harmi kun ei ole oikein toimineet. Kannattaa jatkaa bongailua niillä tikuilla jos olet epävarma... ovis voi olla vasta tulossa ja sen takia ei ole näyttänyt vielä kunnon viivaa. Tsemppiä tikutteluun! :)

Täti tuli vihdoin ja viimein 15.3 tännekkin kyläilemään. Olo oli itseasiassa aika helpottunut koska olin jo niitä odotellutkin kun raskaustestit näyttivät aina vaan negaa... Mielummin halusin alkaa uuteen yrityskiertoon kun odotella alkavaksi. :) Nyt odotellaan ovis aikoja ja toivotaan parasta! :)

Plussatuulia! <3

Terve kaikille! :)

Ajattelin tännekin tulla vähän kuumeileen :) Kirjoittelen tuolla Raskaaksi 2012 -ketjussa... Jos vaan mukaan sopii :)

Molemmat mieheni kanssa olemme vuosimallia -87. Vahingossa raskauduttiin 9/2010, joka päätyi 11/2010 keskenmenoon rv 11+3.

7/2011 aloitimme yrittään esikoista ja vielä ei ole tärpännyt. Yk 9 menossa. Asuimme töiden puolesta mieheni kanssa eri paikassa Suomea joulukuuhun asti. Ostimme tuolloin talon ja saimme työpaikkamme lähemmäksi toisiaan. Joulukuuhun asti näimme vaan viikonloppuisin, joten todennäköisyys raskautumiseen oli melkoisen pieni. Nyt menossa kolmas kierto yhdessä jälleen täysin asuen, joten ei tässä kauaa olla vielä raskautta yritetty :)

Terve!
Mitäs tänne kaikille kuuluu? :)

Tervetuloa mukaan vuononvaltiatar - Pahoittelut keskenmenosta. :( Kiva että olette päässeet samankaton alle ja yrittämään kunnolla raskautumista! Toivotaan parasta että pian tärppäisi! :)

Camis; kiitos tervetulotoivotuksesta :) Kirjoititkin tuolla ylempänä menkkojen alkamisesta... teilläkin on nyt jännityspäivät pikku hiljaa edessä :)

Mulla menkat oli ekan kerran keskenmenon jälkeen 3.-8.3. Ja keskenmeno oli siis 25.1. Ja nyt ei seuraavia menkkoja ookkaan kuulunut. Raskaana tuskin oon, koska tänään oli eka kerta seksiä menkkojen jälkeen. Mut kaipa sitä näiden kummallisten kipujen takia huomenna testatakki... vai?

Vuononvaltiatar - Jeps, meillä on juuri näinä päivinä ovulaatio, niin muutaman viikon päästä päästään testailemaan... mikäli aihetta testailuun on. :)

Serah - Nii, ainahan sitä kannattaa testailla jos siltä tuntuu. Mutta jos sulla nyt on kummallisia kipuja ja tiedät ettet voi vielä olla raskaana (jos yritystä ei ole ollut edellisten menkkojen jälkeen kuin vasta nyt) niin jos sulla onkin vasta ovis ja sen takia menkatkaan ei ole alkaneet? Keskenmeno on saattanut sotkea/pidentää kiertoa ja kummalliset kivut voisivatkin olla vasta ovulaatio? Tee testi ja tuu sitten kertomaan miten kävi! :)

Plussatuulia meille kaikille! <3

Takaisin