Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No HUI Mimmu. Hoitelehan miesparka kuntoon ja yritä olla itse sairastumatta. Noi influenssat nostaa kyllä ikävän korkean kuumeen herkästi :hungover:

:o no ei ihmekään että mies ei oo ihan kunnossa! Miehelle pikaista paranemista ja toivottavasti mimmu säästyy taudilta!
Anskunen, kyllä ymmärretään että pelottaa! Plussaa toivoo mutta silti pelkää aina että meneekö tälläkertaa kaikki hyvin.

Voi Mimmu, pikaista paranemista miehelle ja toivottavasti ei sinuun tartu. Influenssat on aika viheliäisiä. Enkä mitenkään pahoittanut mieltäni sanoistasi. Ihana kun te jaksatte toivoa ja uskoa mun puolesta :Heartred

Oireita ei pahemmin ole ollut tai oon ainakin osannut sysätä ne syrjään. Ei pahemmin ollut viimeksikään. Jos oikein haluan kuvitella niin sanoisin että tissit on vähän pinkeät. Mutta mä en nyt usko ennenkun nään ne kaks viivaa siinä testissä. Ehkä sitten annan itselleni luvan olla raskaana :)

jellona, mä ajattelin että jos mä nyt plussaan tässä ja kaikki menee alussa hyvin niin käyn psykologin juttusilla. Kuuluu onneksi meidän työterveyteen niin kannattaa se hyödyntää.

Tosin mä luulen että mitä pikemmin teen sen testin ja JOS se näyttää positiivista niin tarvii laittaa iso pyörä pyörimään. Mennä lääkärin juttusille voiko mitään tehdä mahdollisuuksien parantamiseksi.

Mutta kiitos tsemppaamisista, olette ihania :Heartred :Heartbigred :Heartred

Mimmun miehelle pikaista paranemista!

Anskunen mä pelkään juurikin kovasti noita tunteita mitä käyt nyt läpi. Se on oikeastaan ikävintä tässä, että raskaus mitä niin kovasti toivoo tekee yhtaikaa niin pelokkaaksi ja siitä ei osaa enää olla niin onnellinen. :( juurikin nuita tunteita käsittelee eve hietamiehen kirja puolinainen. Oli tosi raa'asti kirjoitettu, minkä ymmärtää kun kirjailija kokenut itse 9(!) Keskenmenoa. Kaikessa toivottomuudessaan kirja oli puhutteleva. Suosittelen.

Minä edelleen odottelen ovisplussaa, testitkin jo loppui ja ei löytynyt mistään pikkukaupoista lisää, joten aamulla ekana cittariin tai prismaan. Huomenna soitan myös terkalle kiloirauhas kokeiden tuloksia. :)
Mieli ottanut vähän takapakkia ja olen ollut todella väsynyt ja uupunut yrityksen ja kaiken suhteen viime menkoista asti. Siksi ollut enemmän taustalla. :(

Lukenut olen teidän jutut ja ollut hengessä mukana vaikkei ole ollut voimia vastailla.♥ olette kyllä oikeita esikuvia ja supernaisia jokainen!♥♥♥

Mä haluaisin myös noihin kilpirauhas kokeisiin.. oletteko menneet päivystyksen kautta vai pääsisköhän neuvolan kautta vaikkei raskaana olekkaan?

Susannne minä soitin terveyskeskukseen kun mulla ei ole työterveyshuoltoa. Oli tappista saada lähete niihin labroihin. :mad: en uskaltanut paljon vauvan yrityksestä mainostaa, vaikka Kylläpä ne varmaan tietää kun keskenmenosta oli puhetta. Lähinnä tätä väsymystä lähdetään tutkimaan ja toivoin että kilpparit myös otettaisiin.

sabetti, kiva kuulla sinusta :Heartred Mitä sulle kuuluu? Oonkin joskus kuullut tosta, täytyykin hankkia se käsiin jostain :)

Sabetille voimia väsymykseen ja matalaan mieleen. Halauksia! :Heartpink

Mimmun miehelle pikaista paranemista ja toivotaan nyt, ettei tartu Mimmuun ja lapseenkin!

Anskunen, ymmärrän pelkosi täysin. Mä ymmärrän myös "viivyttelyn" testin teossa. Nega on niin järjetön pettymys, mutta ainakin omalla kohdallani luulen, että vaikka positiivinen testi tuo varmasti onnen tunteen, niin tuo se myös mukanaan sen järjettömän pelon. Oli tulos niin tai näin, niin silti ahdistaa. Niin kauan kuin ei tiedä varmuudella olevansa raskaana, ei voi myöskään menettää omaa pientään. Plussan jälkeen, jos jotain tai siis oikeammin kai kaikki menee pieleen, on kyseessä keskenmeno. Ja se pelottaa niin järjettömän paljon. Ja se pelko on niin todellinen. Toivottavasti en ahdista ketään näillä puheilla, mutta näin mä tunnen. Ensin ajattelin, etten avaa suutani tästä ollenkaan, mutta kun Anskunen avasi itse keskustelun, niin päätin kirjoittaa omista tuntemuksistani plussaamisen suhteen. Ja silti, kaikesta huolimatta, sitä uutta raskautta toivoo enemmän kuin mitään. Ristiriitaista.

Musta on hyvä, että sekä Anskunen, että starling sanotte ihan suoraan miltä tuntuu. Mä kun jotenkin toivon, että täällä kaikki saavat puhua suunsa puhtaaksi, kun live-elämässä se voi olla tosi vaikeeta. Musta se on meille kaikille tärkeetä käsitellä kaikki tunteet läpi, koska me ollaan käyty läpi kohtuuttoman kovia.

Sen takia mä myös otin asian esiin kun täällä haluan puhua km-asioista niinkun ne on. Mä oon ollut aina todella huono puhumaan vaikeista asioista ja kirjoittaminen on mulle paljon helpompaa. Tää on samalla hyvin terapeuttista. Ja samalla täältä saaman vertaistuen määrä on sanoin korvaamatonta :)

Mulla on edelleen tunne että menkat alkaa. Sen vahvisti myös pieni väriero pikkuhousunsuojassa. Mutta onneks oon ollut tän asian suhteen hyvin pessimistinen niin en tipu ihan niin korkeelta :) ehkä tää kierto antoi vaan vihjeen siitä että valmistaudu raskauteen, kohta tärppää.

Kuinkas moni teistä katsoi sen Inhimillisen tekijän missä käsiteltiin toistuvia keskenmenoja?

Ja starling ja anskunen minusta on kans hyvä että kerroitte suoraan tunteistanne, toivottavasti se rohkaisee kaikkia muitakin kirjoittamaan ihan suoraan niin kuin asiat on. Kuten mimmukin sanoi, harvoin tosielämässä on sopivaa ympäristöä purkaa näitä fiiliksiä. Täällä on ihana ilmapiiri ja ihanat naiset, joita elämä on koulinut kovemmalla kädellä, mutta jotka on sen takia monin kerroin vahvempia, empaattisempia ja ymmärtäväisempiä ja vaikka mitä superia :Heartred

Katsoin sen Inhimillisen tekijän. Oli se uskomaton nainen joka oli kokenut 9 keskenmenoa ja vielä osa oli mennyt aika pitkälle. Mua jäi hieman mietityttämään se nainen, jolla oli ollut 3 keskenmenoa mutta olivat päättäneet sitten luopua yrityksestä kokonaan. Olisin toivonut, että hän olisi kertonut tarkemmin, että miksi. Mutta kyllähän sen toisaalta ymmärtää. Minua ei kumma kyllä ahdistanut tuo ohjelma, suosittelen sen katsomista.

Voimia Anskuselle! Oli tulos kumpi vaan me olemme täällä sinun tukena.
Toivottavasti Mimmun mies paranee pian ja että et itse sairastu ( tai lapsi!) Otin itse tänä vuonna influenssarokotuksen, kun sitä töissä tarjottiin. Silloin luulin vielä olevani raskaanakin…

Paha olo. En tiedä mistä johtuu, ainakaan en voi olla raskaana vielä. Mutta oon syöny huonosti monta päivää, kun mitään ei tee mieli. Mutta nyt mun pitää lähteä sinne kylpylään!

Mulla on rästiohjelmien listalla kärkipäässä se Inhimillinen tekijä.

Rosannille kohenevaa vointia!

Jouduin eilen lataamaan kovat kortit pöytään ja kertomaan miehellekin ovisplussasta, kun hän vain meinasi käydä nukkumaan heti, kun olin töistä kotiin tullut. Jännitti pirusti, miten hän asian ottaa. Mies kuitenkin vain naureskeli hyväntuulisena, vaikka sanoi kyllä olevansa vähän järkyttynyt, kuinka se testi voi niin yllättäen antaa positiivisen tuloksen, hän olisi tarvinnut vähän enemmän valmistautumisaikaa.

ihan oli viitearvoissa kilpirauhasarvot sekä laaja verenkuva. punasolujen määrä oli vain hieman koholla. Nyt sitten uudestaan vielä jotkut verikokeet ja pissanäytteet labraan. Hyviä uutisia kuitenkin nämä. nyt vain koittaa lulottaa oman kehon toimintaan :bored: Ja saapahan jotain mielenrauhaa, kun on tutkittu kuitenkin :rolleyes:

Eiköhän tämä kaikki ole kuitenkin vain stressistä jouhtuvaa, onhan tässä tapahtunut kaikenlaista, ja vaikka ei haluaisi myöntääkkään, niin kyllä tämä vauvan yritys oon aika stressaavaa. huoh:oops:

Mua turhauttaa tällä hetkellä todella paljon. Mä en edes tarkalleen ottaen osaa sanoa että mikä. Ärsyttää kun jotain ihme tuhrua nyt tulee. Siis niin olematon määrä ettei mitään rajaa ja se tässä ärsyttääkin. Mä odotan edelleen että menkat alkaa. Uskon, että se on merkki siitä, MUTTA sitten samaan aikaan se vaihtoehto ärsyttää, kun mun menkat ei koskaan, ei koskaan ole ollut näin myöhässä. Ja sitten se vaihtoehto että teenkin testin ja se näyttää plussaa, mikä tarkottaa sitä että se enteilis heti alkuun keskenmenoa. Toki tähänkin voi vedota sillä että se on raskaudessa normaalia.

VOI kaikkimaailmankirosanattähän! :mad: on tää vaikeeta. Mä en oikeesti tiedä mitä teen. Hitto vie.

Mutta, koska mä yleensä haluan löytää asioista aina valoisan ja positiivisen puolen niin laitoin tänään työt seis siks aikaa että soitin itselleni ajan lapsettomuuspolille kuulemaan tuloksista :) hyvä minä!

sabetti, kyllä se aina pientä mielenrauhaa tuo kun saa tietoon että ei pitäisi olla mitään esteitä :) tää on stressaavaa puuhaa. Tsemppiä sulle :Heartred

Rosann, toivottavasti sinne ei mitään vatsapöpöä ole tulossa. Nyt taitaa olla aika paljon liikenteessä kaiken maailman vatsatauteja. Mikä on maailman inhottavin tauti kyllä :wtf:

starling, toivottavasti saisitte hyödynnettyä oviksen!

Mitäs kuuluu Suvettarelle? :)

Ja vieläkös elaffy lukee tätä ketjua, miten siellä jaksellaan? :)

Ja Dikulle kanssa paljon positiivisia ajatuksia, olet mielessä :Heartred

Takaisin