Olin eilen kylässä koko päivän, enkä ehtinyt edes viestejä katsomaan. Tervetuloa Suvii-i, ikävää, että sulla on ollut kaksi pettymystä peräkkäin. Toivotaan, että kolmas kerta toden sanoo ja saatte kaivatun kakkosen perheeseen!
Harmillista äiti vaan, ettei sukupuolta saatu selville. Tosiaan miksei vauvasta katsottu kromosomeja? Millä viikolla vauva syntyi?
Juu, Mimmun kanssa me mummokerholaiset plussaamme tästä kierrosta, hyvä että ovis malttoi odottaa

Mietin itse vielä tota kilpirauhasasiaa, mun äidillä on jompaan kumpaan suuntaan sitä, täytyy tarkistaa kumpaa se oli, että kannattaisko pyytää testit itekin varmuuden vuoksi. On kiva, kun äidin kanssa voi puhua melkein kaikesta, nytkin hän on tietoinen et jatketaan yritystä ja on ihan kannustava. Jopa mietin, että pyydän äidin kautta yhteystiedot hänen ystävä gynegologilleen, jos en saa omalta lisää teroluteja alkuraskauteen.
Ihanaa Pauveli että raskaus on alkanut hyvin!
Minniliini: Raskaus keskeytyi 7+1, mutta todettiin vasta 13+1. Näin jälkikäteen en ymmärrä, miksi en tajunnut asiaa aikasemmin. Missään kohtaa mulla ei ollut sellaista väsymystä mitä poikia odottaessa, eli sen oireen mulle ilmeisesti kuuluu tulla.