Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mutta jeeeee! näyttäs siltä että vuoto lakkaa samantien kun tuli ne mitkälie klöntit pois, mekin päästää ehkä tällä viikolla tai ainakin ensviikolla yrittämään taas (vaikka ei meillä taukoa oo pidettykään kuin sillon kun on ollu vuotoa mutta nyt kun testi luultavasti muuttuu kokonaan negaks niin vois olla mahdollisuus siihen onnistumiseenkin <3 )

Pahoittelut suvii-i rankoista kokemuksistasi :sad001 Hyvä kuites, että tänne ryhmään löysit, täältä löytyy vertaistukea ja hyvä paikka purkaa kaikkia fiiliksiä, hyviä ja huonoja.

Äiti vaan, en osaa oikein muuta sanoa kuin että varmasti jää vaivaamaan tuo sukupuoliasia, harmi ettei siihen saanut selvyyttä :sad001 Toivottavasti nyt olisi kuitenkin viimeisimmässä vuodossa tullut kaikki loppukin ulos, ja kroppa alkaisi palautua ja uusi raskaus pääsisi pian alkamaan!

Anskusen tilanne jännittää...!! :nailbiting:

Mimmu ihana juttu tuo Espanjan reissu! Todella hyvä idea jotain muutakin odotettavaa hankkia kuin tämä yksi ja sama... :hilarious: Ai että itselläkin tekisi mieli varata matka jonnekin etelään, mutta kun on kesän/loppuvuoden työkuviot edelleen aika epäselvät niin eipä tässä oikein uskalla mitään mennä varaileen...

Omat fiilikset on koko touhuun aika väsyneet... Haluais vaan jotain muuta mietittävää. Kp 7/27

Pahoittelut suvii-i keskenmenoista ja tervetuloa joukkoon mahtavaan ♡

Anskunen ja minniliini todellaki vois plussata! :)

Äiti vaan tsemppiä paljon, ikävä tuo sukupuoli selkkaus :( toivottavasti elimistö nyt palautuis pikaisesti ja sit uuteen yritykseen :)

Mimmulle ja rosannille ovis tsempit ja toivotaan että sieltä plussa tulis sit parin viikon päästä r-testiin :)
Mimmun reissu kuulostaa kyllä kivalta :)

On. Näin mökkireissun kunniaks pärähti kp1, positiivista että eka kierto synnytyksen jälkeen ja oli 28pv ettei ainakaa pidentyny..
Sunnuntaina olis ollu meidän laskettu aika, fiilikset matalalla sen takia.. pari kuukautta sit vasta haudattiin meijä niin iso mutta kuitenkin niin pieni poika ja tänään synty sit rakkaalle ystävälle suunnitellulla sektiolla terve iso tyttövauva ja voi kuinka haluaisinki olla super onnellinen mutta tuottaa tällähetkellä suunnatonta ahdistusta ja itkua asian ajattelu :( inhottaa ittee oikein tämä olo, saa nähä millo pystyy mennä ekaa kertaa kattoo vauvaa..

Esikoiselle voimia rankkaan viikonloppuun kuin myös ystävän vauvan syntymän nostattamiin tunteisiin. Älä kuitenkaan soimaa itseäsi niistä. Olet menettänyt vasta oman pikkuisesi ja nuo tunteesi ystävän vauvaan liittyen ihan normaaleja. Toivottavasti ystäväkin ymmärtää sen. Kyllähän se pieni ihme nimittäin tuo mieleen niin konkreettisena oman menetyksen.

Anskuselle toivon kyllä niin kovasti plussaa!

Täällä kp 13, vielä näyttää ovistestit negaa. Toivoisin niin sitä ovista jo tuohon viikonvaihteeseen, ettei taas venähdä kierto sinne 35 päivään. Se tuntuu niin hirmu pitkältä. Miehen kanssa riidelty taas iltasella, sen jälkeen kyllä tehty sovintoakin. Silti täytyy myöntää, ettei tämä ole herkkua tai ollut hyväksi parisuhteelle, kun uusi raskaus ei niin vain keskenmenon jälkeen alkanutkaan. Mä kipuilen aika paljon tämän asian kanssa ja vedän miestäkin samaan synkkyyteen. Olen jotenkin niin solmussa pahan oloni kanssa, että äksyilen ja kiukkuilen ihan liikaa ja on välillä päiviäkin putkeen, etten jaksa oikein innostua mistään. Ja koko ajan tunnen syyllisyyttä siitä, kuinka kuormitan kaikella tällä paskalla olollani parisuhdetta.

Tsemppiä Esikoiselle. Ei se kyllä herkkua ole ystävän pientä mennä katsomaan. Itsekin kävin kuluneella viikolla ystäväni pientä katsomassa ja kämmäsin kyllä kovasti omia fiiliksiä.. kieltämättä vähän kirpaisi. Me on alettu yrittämään ennen heitä, enkä mä ole tällä hetkellä edes raskaana ja ystävällä nyytti jo sylissä:sad001. Toisaalta taas oli ihana pitää vauvaa sylissä ja nuuhkin kovasti sitä vauvantuoksua jospa mun hormonit heräisi ja kehittäisi hyvän ympäristön seuraavalle raskaudelle :grin. Vauvakuume senkun entisestään nousi.

Starlingille kovasti valoa ja aurinkoa päiviin ja inhottaviin ajatuksiin. Normaaleja fiiliksiähän nuo on ja kyllä sieltä kohta taas noustaan :smiley-angelic003.

Huomenia Ihanaiset :)
Suvii-i; Pahoitteluni kokemastasi ja tervetuloa.
Esikoinen; Tsemppiä ja voimia rankkaan viikonloppuun :hug013
Äiti vaan; Todella ikävää,että sukupuoli asia jäi vaivaamaan.Toivottavasti vuoto loppuisi ja pääsisitte yrittämään.
Anskunen; Testiä? :thumleft
Starling; Voimia kovasti :Heartred
Minniliini; Kuulostaa lupaavilta oireilta :wink
Mimmu; Kivan kuuloinen matka luvassa :)
).( Pysynyt taustalla kiukuttelemassa. Ärsyttää,suorastaan vituttaa koko keho ellei oo välivuotoa niin ovis kokonaan hukassa.Plaah,plaah :meh:

Olin eilen kylässä koko päivän, enkä ehtinyt edes viestejä katsomaan. Tervetuloa Suvii-i, ikävää, että sulla on ollut kaksi pettymystä peräkkäin. Toivotaan, että kolmas kerta toden sanoo ja saatte kaivatun kakkosen perheeseen!

Harmillista äiti vaan, ettei sukupuolta saatu selville. Tosiaan miksei vauvasta katsottu kromosomeja? Millä viikolla vauva syntyi?

Juu, Mimmun kanssa me mummokerholaiset plussaamme tästä kierrosta, hyvä että ovis malttoi odottaa:wink Mietin itse vielä tota kilpirauhasasiaa, mun äidillä on jompaan kumpaan suuntaan sitä, täytyy tarkistaa kumpaa se oli, että kannattaisko pyytää testit itekin varmuuden vuoksi. On kiva, kun äidin kanssa voi puhua melkein kaikesta, nytkin hän on tietoinen et jatketaan yritystä ja on ihan kannustava. Jopa mietin, että pyydän äidin kautta yhteystiedot hänen ystävä gynegologilleen, jos en saa omalta lisää teroluteja alkuraskauteen.

Ihanaa Pauveli että raskaus on alkanut hyvin!

Minniliini: Raskaus keskeytyi 7+1, mutta todettiin vasta 13+1. Näin jälkikäteen en ymmärrä, miksi en tajunnut asiaa aikasemmin. Missään kohtaa mulla ei ollut sellaista väsymystä mitä poikia odottaessa, eli sen oireen mulle ilmeisesti kuuluu tulla.

Anskusen testiä täälläkin odotellaan! Voi kun se olisi positiivinen!!!

Dikulle myös voimia vitutukseen ja pahaan mieleen. Toivottavasti välivuodot loppuisivat ja se oviskin löytäisi teille pian!!

Rosann, vauva syntyi 16 viikolla.täytyypä kysäistä kun soittelevat nuista tuloksista mitä vielä en saanut että kun kerran oli epäselvä patologin mukaan että kumpi on, miks ei varmistettu.ja eikös kromosomeista kuitenkin tutkita onko sikiöllä jotain poikkeavaa, eli sillonhan ne on tutkittu...kun osasivat kuitenkin kertoa että vauva oli terve. Mä en ole kyllä ollut oikeen tyytyväinen tän keskenmenon hoitoon tuola sairaalassa.tuntuu olevan semmonen hälläväliä meininki.eihän se tietenkää niille mikää menetys ole ja viikkoja niin vähän ettei vauva olis selvinnyt vaikka ois tehty mitä mutta jokaiselle äidille on iso suru ja menetys kun omalle kohdalle sattuu, siks mun mielestä saisivat tutkia paremmin ja selvittää asiat myös vanhemmille kunnolla.ihan tarpeeks muutenkin kysymyksiä ilman vastauksia mielessä. Ens viikolla varailen varmaan aikaa tonne omaan neuvolaan kun neuvolalääkäri halus että käyn.

Äiti vaan: sen verran voin kromosomi asiaan kommentoida että meillä toisen pojan kohdalla ei oltu kromosomeista tarkistettu sukupuolta vaan patologi oli kattonu silmämääräisesti ja todennut sen pojan olevan kuten kuuluikin kun identtiset oli..
Dikulle jaksamista vitutukseen ja kehon sekoiluun ♡

Vitsit te ootte kyllä mahtavia :grin :Heartred täti ei ole vieläkään löytänyt tänne mutta en kyllä testaa ennen ensi viikkoa kun ei ole testiäkään kaapissa (onneksi) ja nyt viikonloppuna en viitsi raahautua ostamaan. Mutta mulla on kyllä sellanen olo että se täti tomera pamahtaa iltapäivällä paikalle. Taisi olla vaan ruuhkaa liikenteessä.

Ja myönnettäköön että mä oon niin rennolla fiiliksellä ettei edes haittaa vaikka menkat alkaisikin :joyful:

Voi Dikua ja starlingia :Heartred paljon tsemppiä ja positiivisia ajatuksia teille! Tämä on rankka tie meille taivaltaa mutta te olette vahvoja naisia jotka nousee pystyyn aina yhä uudelleen ja uudelleen! :hug013

Mimmu, viivytä viivytä nyt sitä ovista! Ei saa tulla vielä :stop

Ja hirmuisesti kaikille muillekin valoa matkan varrelle :Heartred olette ihan valiojoukko!

Olet kyllä aivan ihanan valoisa Anskunen! Toivottavasti saat sen plussan, olet niin sen ansainnut! Ja Diku, ymmärrän että harmittaa vuodot ja ovulaation poisjääminen ja saakin harmittaa. Voi kun kroppasi alkaisi taas toimimaan ja pääsisitte kunnolla yrittämään.

Tsempit kaikille muillekin ja ihanaa lauantaita! Kävin äsken niskahieronnassa ja tuntu kyllä ihanalta, kun paikat on opiskelun jäljiltä niin jumissa. Olen itse asiassa edistynyt gradun teossa niin paljon, etä päätin palkita itseni ja menen maanantaina kylpylään muutamaksi tunniksi lillumaan lämpimään veteen ja hieronta vielä siihenkin päälle…

Iiik, mua niin jännittää Anskusen puolesta ja oon jo niin innoissani - sä plussaat!!! :happy119

Rosann, ansaitsetkin pienen palkinnon, kun olet jaksanut ahertaa gradua niin ahkerasti! Nauti!

Täällä ovistesti antaa jo vahvempaa viivaa, mutta ei vielä tasavahvaa. Jospa se ovis tulisi tässä kierrossa ajallaan! :rolleyes: Me käytiin miehen kanssa pyöräkaupoilla ostamassa mulle työmatkapyöräilyä varten siihen sopiva fillari, mutta ehkä vähän heräteostoksena tuli ostettua menopeli myös miehelle. Nyt ihan innoissaan kumpikin jo suunnitellaan ensi kesän pyöräretkiä!

Voi teitä :Heartred mä puolestani odotan edelleen tädin tuloa. Mutta inhottava kun pidetään tälläin jännityksessä :grin

Rosann, kiitos kauniista sanoista :Heartpink olet kyllä pientä hemmoittelua ansainnutkin. Tsemppiä gradun tekoon! :)

Anskunen sä plussaat!! :Heartpink Ei se täti enää voi löytää perille, kun ei kerta ole tullut jo. Kuulitko hoi täti, paras pysyä pois Anskusen luota tai luvassa on teurastus tähän malliin:
:violent006

Ovistesti ei antanut tänään päivällä plussaa, mutta jomotuksen ja vessareissujen perusteella olen toiveikas! Lupaavalta vaikuttaa.:rolleyes:

Ai kauhee :grin

Mieskin jo kyseli täytyykö käydä testiä hakemassa. Hänhän melkein tietää paremmin mun kierron kun mä ite :grin ja aina kun käyn vessassa niin kysyy että oliko alkanut?

Toivottavasti starling pääset pian hyödyntämään oviksen ja saat siten toivotun tuloksen :Heartred

Anskunen, ihanaa kun miehesi on noin täysillä mukana! :D Nyt vaan äkkiä testikaupoille ja tuomeäaan meille plussatuulahdus! :)

Ei muutako anskunen plussa kehiin ;)

Mökkireissu sai huippu päätöksen, 3/4 aikuisista oksennus ja maha taudissa.. mies ja minä pahiten, ei pysy mikään sisällä mutta saapaha tätin lähdettyä aloittaa intensiivinen harjoitusleiri ja ovista bangaamaan :) saa nähä kumpi pystyy ajaa aina ees hetken, pitää tarvittaessa soittaa apujoukot vastaan jotta molemmat saa vaa istua kyydissä..

Takaisin