Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pauvelille onnittelut positiivisesta raskaustestistä!! Jo oli aikakin saada tännekin plussa. Hirveän pitkä aika jo siitä, kun miuk ja Katapultti viimeksi plussasivat. Vai onko mulla mennyt jonkun plussa sen jälkeen ohi?

Sabetille pahoittelut negasta ja punaisesta. Mutta me ollaan sitkeitä mimmejä ja liitytään ensi kuun alussa sitten tuohon Pauvelin käynnistämään plussa-aaltoon!

Susannelle toivon nyt nopeasti tätiä kylään, kun se kerta odotettu vieras on. Passitan mun luota seuraavaksi sun luokse, kunhan nyt joskus ensin täältä lähtisi.

Äiti vaan, varmasti tosi kaunis teidän pikkuisen hauta! Mä olen käynyt viemässä kynttilän pari kertaa tuonne meidän lähihautausmaan lapsensa menettäneiden/lapsettomien muistolehtoon, vaikka meidän pikkuinen meni kesken niin aikaisessa vaiheessa, ettei häntä ole mihinkään haudattu. Silti tuntuu tärkeältä, että on jokin paikka, johon mennä muistelemaan.

Rosann, kolmas yk oli. Siis keskenmenosta alkanut kierto oli 1.yk, eli kahdet normimenkat oli tässä välillä.

Miehen kanssa jo puhuttiin, että haluun tällä kertaa käydä ar-ultrassa. Lähinnä vaan varmistamassa, ettei ole vaan tm tai kohdunulkoinen. Vaikka sinällään on yllättävän luottavainen olo, tämän aamun vatsakivutkaan ei erityisesti saanu minua huolestumaan. Neuvolaankin pitää jo ensi viikolla soitella, kun haluun ne kilppari-arvot vielä varmistaa (ja vielä uudelleen kyllä seulontaverikokeiden kanssa).

Kiitos kaikille onnitteluista ja tsempeistä! Kaikille plussatuulia ja hiljennetään tämä ketju kevään aikana.:)

Ihanaa kun vihdoin saatiin plussa tänne :) Nyt vaan kaikki ruumiinosat ristiin, että kaikki jatkuu hyvin, suojelusenkeleitä pienelle :smiley-angelic005

Ja tsempit sabetille, tiedän kuinka peestä olo voi olla nyt! Soma, muistan myös sen tunteen kun ekat km:n jälkeiset menkat alkoi, se oli harvinaislaatuista onnea menkoista :)

En muista nyt yhtään, mistä muusta täällä on puhuttu.. Omaa napaa sen verran, että fiilikset on vähän tympeät. On ruvennut mietittymään se aiemmin epäilty endometrioosi, kun on ollut niin paljon kipuja heti menkkojen jälkeen. Tein ovistestin tänään, kun mietin, että jos ne ois oviskipuja, mutta ei. Se oli ihan puhdas nega (nyt kp11). Varasin ajan yksityiselle gynelle, vaikka oikeesti ei ois järkevää panna siihen rahoja, mutta lääkäri on endoasioihin erikoistunut. Samalla voin sitten pyytää reseptin menkkojen siirtopillereihin.

Viime aikoina oon mollannut itseäni siitä, miksi halusin jättää ehkaisyn pois syksyllä...ois ollu kuitenkin viisaampaa oottaa, että mies tulee sieltä ulkomailta. Nyt ei tunnu olevan enää peruutusvaihdetta. Raskausasiat on ja pysyy mielessä, vaikka kuinka yrittäis muuta. Jatkuvasti itkupotkuraivarifiilis.:smiley-angry016 Ihan kuin ois pms vaikka menkat justiin oli...

Suvetar, tsemppiä ajatusten ja tunteiden kanssa. :hug013 Tunnistan tuon tunteen, kun peruutusvaihdetta ei vain enää ole. Kun olisi edes se vaihde, jolla niitä ajatuksia ohjailisi edes himpun verran toisille raiteille, mutta kun ei. Päähän tuntuu mahtuvan vain haave raskaudesta ja vauvasta.

Somalle "onnittelut" tädistä. Pääsette askeleen eteenpäin.

Edellinen kierto taisi olla mulla ovuloimaton. Tai ainakin nyt toivon sitä todella koko sydämestäni, kun olen 5 päivää seurannut tätä raivostuttavaa tuhruvuotoa. Jos nyt vielä tähän perään paukkaa se mulle tuttu 5-7 päivää viipyilevä runsas täti, niin en ala. Ja silloinhan se kai tarkoittaisi, että keltsun kanssa on jotain ongelmaa, mikä taas tietää paniikkia, etten raskaudu koskaan tai ainakaan ilman hoitoja ja kunnallisella ei varmaan toivoakaan päästä mihinkään tutkimuksiin kuin vasta kesän jälkeen ja äääääääääääääh. Ajatusten paniikinomainen oravanpyörä on valmis.

starling, tuo tunteiden vuoristorata on tuttuakin tutumpaa. Toivottavasti tuhruttelu ei kauaa kestä eikä iso täti pamahda enää kuvioihin. Tsemppiä ajatusten keskelle :Heartred

On tää naisen kroppa kyllä ihmeellinen. Ei voi muuta sanoa.

Terkkuja kylpylästä! Aamun kunniaksi riideltiin oikein kunnolla mutta eiköhän se tästä.

Mulla lorisee vv:tä pitkin reisiä, joten ei ole kauheen kiva käydä saunassa jne ja alkoi kunnon pms päänsärkykin. Eilen ja tänään ollut aikamoisia kipuja vatsassa, joten eiköhän ne menkat sieltä tule. No, jos ensi kierrossa oltaisiin oikea-aikaisesti liikkeellä :)

Hurjan paljon Pauvelille onnea plussauksesta ja paljon vaaviliimaa :Heartbigred

Toivottavasti Mimmulla oli rentouttava kylpyläreissu riidasta huolimatta. Voihan tuo vv viitata hyvinkin plussaan...koska meinasit testailla?

Sabetille negapahoittelut ja Somalle täti-onnittelut :grin.

Omaa napaa: Täällä elellään kp28 (muistaakseni o_O). Ovulaatiosta ei hajua: välillä näytti jo tasavahvaa kontrolliviivan kanssa (kp24) välillä haaleni täysin negaksi ja nyt taas lähes kontrolliviivan vahvuinen. Kipuja ei ole ollut. Mitään käsitystä siis ei ole, että onko ovis ollut/ yrittääkö tulla/ jääkö kokonaan tulematta. Mutta talletuksia on tehty varmuuden vuoksi urakalla :dance011. Keskiviikkona jälkitarkastus.

Hei mitäs mieltä te olette,huomenna olisi käytävä verikokeissa hcg hormoonin määrä otattamassa km jälkeen, mutta menkat kun alkoi niin maalaisjärjellä ajateltuna hormooniahan ei pitäisi enää olla, joten onko siis "turhaa " mennä? :confused004:think005

En ymmärrä tuota, joillekin määrätään verikoe ja toisille ei ? Minun käskettiin tehdä raskaustesti kolmen viikon päästä ja se tuntui ihan naurettavalta, tiesin, että se on nega, kun hcg oli ollut jo matalalla ennen tyhjennystäkin.

Onnea Soma joka tapauksessa siitä, että täti tuli :)) Osaako joku muu neuvoa?

Pitkästä aikaa jälleen täällä :)

Pauvelille onnea plussasta ♡

Mimmulle ei kiva riidasta mutta toivottavasti oli kuitenki hyvä reissu muuten. Mulla oli plussan jälkeen iha järkyttävä niagaran putous vv melkee koko raskauden ajan..

Somalle onnittelut tädistä :)

Sabetille nega pahoittelut :(

On. Kovasti ollaan miehen kans treenailtu vauvan tekoa ;) jostain iski jälleen kunnon valkovuodon päälle, siitä ei oo tarttenu kärsiä synnytyksen jälkee :o
stressitaso taas melko huipussaan ku torstaina mennään ouluun jälkitarkastukseen ja kuuntelemaan vauvan kuolinsyy :( pelottaa että jos sitä syytä ei olekaan vaikka on hyvin vahva epäily :/

Somalle piti vielä vastata tuohon verikoe asiaan että jotenki ite ainaki aattelisin että miks menis enää verikokeeseen, eiköhän se hcg oo laskenu jo kerta menkatki ollu jo..

Soma, kaiken järjen mukaan luulisi olevan turhaa käydä verikokeissa, mikäli siellä vain hcg mitattaisiin.

Esikoinen, hirmuisesti tsemppiä ja voimia torstaille :Heartred Toivottavasti saisitte jonkun syyn niin on (ehkä) helpompi käsitellä asiaa.

Mimmu, harmi että olette riidelleet heti aamusta :sad001 toivottavasti olet edes vähän saanut rentoutua ja muuta ajateltavaa :)

Takaisin