Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Soma; Tosi kurjaa että on puhuttu selän takana.Tulis itse annettua palautetta kans.Tsemppiä :Heartpink
Rosann; Olen tilannu ebaysta halpoja liuskoja(60kpl=9€)varmistanut sitte toisella testillä.
Aika vahvasti on psykologi on näkemystään tarjonnut :mad:
Sulla on Anskunen hyvä hajuaisti :smug:

Rosann, nyt on menny psykologilla puurot ja vellit sekaisin. Ei missään nimessä olisi pitänyt jaella omia mielipiteitään, joka tuo selkeästi oli. Ehdottoman epäammattimaista. Olisin kyllä loukkaantunut kommentista, tuli se keneltä tahansa.

Rosannilla ollut tahditon psykologi tapaamisessa. Pistää vihaksi tuollaiset kommentit!

Soman puolesta myös harmittaa, että työkaverit ovat menneet noin juoruilemaan.

Nyt naiset se plussa-aalto pystyyn! Hypätään kaikki mukaan siihen ennen kuin kevät koittaa ja sit tämä ketju saa hautautua!!

Kiitos rohkaisuista. Mä huomaan, että menen aina lukkoon tollasissa tilanteissa, en osannu taaskaan sanoa tohon psykologin kommenttiin juuta eikä jaata, jälkeenpäin vain tuli kaikenlaista mieleen. Eri asia olisi jos meiän pojan kehityshäiriöön olisi joku syy löytyny, silloin ei tähän projektiin olisi lähdetty. JA tosiaan, kyllähän äidiksi voi tulla minkäikäisenä vaan. Minun sukuni on pitkäikäistä; isäni äiti on jo 97 vuotias ja virkeä kuin mikä.

Jep, plussaa plussaa!

Helou! Nyt näyttää hyvältä,voisittekin leidit päräyttää kunnon plussa-aallon! Pidän teille peukkuja, tää ketju sais tosissaan tyhjentyä. :)

Omanapailenkin vähän. Mulla oli tänään (rv 10+1) eka neuvola. Puhuttiin tosi paljon keskenmenosta ja nyt alkaa olla sellainen olo, että oon hyväksynyt tapahtuneen ja sen, että nää on semmosia asioita joihin ei itse voi vaikuttaa. Lopuksi oli onnellisin hetki km jälkeen, kun kuunneltiin pienen Onnin sydänäänet. Nyt voi rauhallisemmin mielim odottaa viikon päästä olevaa ultraa.

miuk, kiva kuulla että on ollut mukava neuvolakäynti. Sulla tulee olemaan piinaava viikko edessä ja päivät varmasti kuluvat hitaasti, mutta kohta pääset katsomaan kun pikkuinen sulle ruudulta vilkuttelee :)

susannne, tsemppiä sinne :)

Täällä on päällänsä ihan hirveä flunssa. Harmittaa kun niin veto pois ettei mitään jaksa tehdä. Ja vielä kun olisi sellainen viikonloppu kun ukkokin olisi kotona, ilman mitään menoja. Ja kaiken huippu että taitaapi jäädä oviskin hyödyntämättä.

No, ei ole oireet vain kuvitelmaa ja ovuloinut olen... :smiley-bounce013

Mutta ei ollut nyt ihan huolet hälventävä tulos. Vielä hailurampi kuin viime yrityksessä näillä kp:llä. :sad001

Muoks. Kuivuttuaan viiva oli selkeämpi (kameran kohdistus ei vaan osaa enää kuvata testiä, sumea kuva tulee). No, ei voi kun odottaa ja katsoa miten tässä käy. Tosi kovat vatsakivut ollu koko aamun, suolistoperäisiä kivut minusta kuitenkin.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    898.4 KB · Katsottu: 163
Muokattu viimeksi:
Outs! Vauvantekopuuhiin tästä on herättävä, jos en meinaa yksin jäädä tätä ketjua pystyssä pitämään! Plussia ja nla kuulumisia, hurjaa ihanaa ♡

Onnea Pauveli! Kyllä oireet tuli aiheesta! ♥

Täällä tein negan ja testaus taisi säikytellä tätiä paikalle kun tuli punaista tuhrua. Kp 28/28-31 ja dpo 11
Nyt sitten odotellaan hanojen aukeamista.

Pauveli, ihan selkeä toinen viiva! Toivottavasti vahvistuu ja nappaat meidät plussa-aaltoon mukaan! Ihanaa :Heartpink

Pauveli, onnea!!!! toivotaan että tällä kertaa menee hienosti odotus loppuun asti!
täällä on hiukan toivoton olo taas välillä...kyllä ne taitaa kuukautiset olla kun koittaa vuotaa mutta ei kyllä näin vähästä vuotoo oo ollu ikää.eikä vatsakivutkaan ollenkaan sellaset kun yleensä.(normaalisti joudun popsia särkylääkettä tai taju lähtee)
Eilen illalla kauppareissulla käytiin pienen haudalla.se oli peitetty jo ja puinen risti tuotu paikalle.kukat haudalla oli hirveän kauniita lumen seassa.

Pauveli onnea!! Ja huuurrrrrjaasti viivalle vahvistumista :dance011

Sabetti pahoittelut negasta :sad001

Mykeröllä mukavat päivät edessä... :wink

Äiti vaan, on varmasti raskasta käydä pienen haudalla mutta samanaikaisesti on paikka missä voi muistella raskautta ja surra.

sabetti, pahoittelut negasta :sad001

Mahtavaa Pauveli!! :cool05Viivan vahvistumisia sinne:gen014
Sabetti, eikö sulla ollut aikainen testauspäivä, oisko vielä toivoa.. ?

Takaisin