Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut miuk! Kävinkin jo tykkäämässä plussa-uutisistasi toisessa ketjussa, tulin niin hyvälle tuulelle. Yk2 näytti taas voimansa! :wink

Mahtavaa kyllä miuk! :)

Mulla menossa kp 6. On ollut tosi raskas joulu. 2-vee kipeä, ittellä oli menkat (raskas muistutus etten olekaan raskaana niin kuin piti) ja hartia/niska jumissa ja nyt kurkku kipeä. Oon ollut kireä kuin viulun kieli.

Mulla kesti kierto kaavinnan jälkeen 30 päivää. Normi on 26. Gyne oli tosiaan sitä mieltä, että limis on olematon mutta menkat oli tosi runsaat. Katotaan nyt tosiaan mitä sen oviksen kanssa käy, kun gyne sanoi siitä lepotilasta. Alotan tikkujen kanssa pelaamisen varmaan kp 10.

Mä muuten tulin myös yk 2 raskaaksi edellisen keskenmenon jälkeen.

Mulla meni jo yk2 ohi, nyt menossa siis yk3 ja kp 24. Uuden vuoden aattona pelleilen tikkujen kanssa, jos on vielä tarvetta. Jotenkin ovisviikosta asti ollut hirveän varma olo, ettei tästäkään kierrosta mitään mukaan masuun jää, kunnes nyt sitten jouluna kahtena päivänä tuli yllättäen veren maku suuhun (tuli myös ekassa raskaudessa ennen plussaamista), olen palellut, ollut väsynyt ja suussa tuntuu olevan koko ajan jotenkin karvas maku (jos siis suussa ei ole jotain syömistä). Lisäksi alavatsa turvoksissa. Eilen yhdellä vessakäynnillä pari tippaa punaista paperiin. Olen siis hetkittäin ollut harhainen ja kuvitellut olevani raskaana. Mies ei tiedä harhaisuudestani.

Miukin plussasta olen niin onnellinen!

Timbe, laskin tyhjennyskierron alkaneeksi imutyhjennyspäivästä. Menkat alkoivat kp 26 tyhjennysvuotomaisella tuhrulla ja kp 32 tuli sitten normaalit menkat.

Starling, melkeinpä aina se siitä kierrosta tärppää kun on ihan sata varma ettei ole tärpännyt :D mikä siinäkin on :D

En minäkään nyt ainakaan tärppiin usko, mutta ainahan sitä toiveita elättelee, naisia kun ollaan :D

Tyhmä kysymys mutta lasketteko että yk 2 on niin että olette odottaneet yhden kierron ( käyttäneet ehkäisyä ) ja sitten sitä seuraavasta ( ensimmäisestä yrityksestä) on tärpännyt? Mulla on ollut tänään sellaista tyhjenysvuotomaista vuotoa, mutta en osaa vielä sanoa onko ne jo menkat vai sitä nestettä joka sinne oli jäänyt ( ja joka lääkärin mukaan saattaisi kuivua itsestään). Olisi kyllä todella lyhyt kierto, jos näistä nyt menkat alkaisivat, tosin en oikein usko, kun ei ole ollut mitään pms-oireita. Tyhjennyksestä 22 päivää. ( Mulla normikierto siis 27 pvää)

Tämä se on kumma ketju, kun ei enää ilmoittele uusista viesteistä, vaikka kuinka lopettaa seuraamisen ja aloittaa uudestaan.

Joku kyseli keskenmenon jälkeisen kierron pituudesta. Itselläni keskenmeno alkoi spontaanisti ja tyhjennys varmistettiin lääkkeillä kaksi päivää myöhemmin. Ensimmäisestä spontaanista vuotopäivästä laskettuna tyhjennyskierto oli 30 päivää, kun ennen km:a kierto oli pääasiassa 26-28 päivää, kaksi edellistä kiertoa tosin venyivät muistaakseni 31 ja 35, tai ainakin jotakin sinne päin. Toinen kierto eli mielestäni ensimmäinen varsinainen kuukautiskierto keskenmenon jälkeen taisi olla 27 päivää, tai 28. En ole enää ihan varma, kun olen yrittänyt tyhjentää ajatukseni tuosta kierron seuraamisesta. Kuitenkin kierto siis pysyi aika samoissa lukemissa kuin aikaisemminkin, vaikka lääkärissä varoiteltiin, että kierto saattaa keskenmenon jälkeen venyä, kun kasassa oli jo päivää vaille täydet 8 rv.

Rosann, mulla alkoi eka km spontaanisti ja heti sen kierron laskin yk 1:ksi. Nyt sitten odottelin ne ekat menkat kaavinnan jälkeen ja tämä olkoot yk1 (todellisuudessa jo yk 12). Lasket niinkuin hyvälle tuntuu. Eipä sillä todellisuudessa ole mitään väliä :)

Täällä testattu nega, kp 38. Ens vuonna uusi testaus tai menkat :) tulis pian jotain, en jaksa tätä odottelua!

Myös minä testasin tänään puhtaan negan kp 26. Herkkyys testissä 10, joten olisi pitänyt jo näkyä testissä, jos jotain olisi masuun jäänyt mukaan. Ei auta muu kuin rätti housuissa odottaa menkkoja. Tämä kulunut vuosi on ollut raskas. Ehkäisy jätettiin pois 7 kuukautta sitten ja olemme onnistuneet saamaan aikaan yhden säälittävän keskenmenon. Olisin toivonut niin, että tuleva vuosi olisi alkanut toisenlaisissa merkeissä, että olisi voinut näyttää miehelle positiivisen raskaustestin uutena vuotena.

Luulen, että jättäydyn nyt pois tuosta Raskaaksi 2015-ketjusta. Tänne kyllä varmaan edelleen kirjoittelen. Tästä ketjusta saa niin paljon vertaistukea.

No meillä on yritystä 15 kuukautta? Jos nyt oikein laskin. Ja yksi tuulimunaraskaus. Kyllähän nuo pettymykset on ihan perseestä!

Mutta nyt vaan nokka pystyyn ja kohti uusia haasteita :) ensi vuosi ihan varmasti tuo myös onnellisia hetkiä!

Mä toivon kyllä ihan hirveästi, että te kaikki plussaatte pian! <3

Sanoin tuonne toiseen ketjuun jo, että mulla on tosi luottavainen olo tähän raskauteen, vaikka ollaankin tosi alussa. Keskenmenneessä mulle tuli jo pian plussan jälkeen sellanen olo, että kaikki ei tuu menemään hyvin. Mietittiin eilen miehen kanssa saunassa, että mikä olis hyvä kutsumanimi masuvauvalle. Keskenmenon jälkeen tää raskaus on iso onni, ja siitähän se sitten tuli. Onni-vauva. :)

Voi pyh teidän negoille!

On tosiaan ollut raskas vuosi. Meilläkin yritystä takana vuosi ja kaksi keskenmenoa takana :( Mä vähän veikkaan, että mun kroppa ei toimi vielä kunnolla vaikka ne menkat sieltä tulikin. Nyt on kp 8 eikä tietoakaan oviksesta. Mulla kuitenkin ovis tulee jo kp 12 eli pitäisi olla jo jotain merkkejä. No ei auta, kun odottaa kuinka monta kuukautta tässä nyt menee. Ajattelin kyllä mennä takaisin gynen juttusille jo tammikuun lopussa, jos ei ala tapahtumaan.

Täytyy sanoa, että mä kyllä syytän itseäni tästä koko hommasta, kun tähän on ihan selkeästi syynä mun ikä. Olis pitänyt aloittaa taa jo paljon aikaisemmin :(

Timbe, tiedän että moni on yrittänyt paljon kauemmin kuin me ja siksi tuntuukin niin tyhmältä valittaa. Anteeksi. Tarkoitus ei ole loukata ketään. Olen pohtinut, kuinka kauan tarvitsee pettyä, että pettymys ei enää tuntuisi niin suurelta? Tykkäsin Timbe viestissäsi tuosta sun positiivisesta ja kannustavasta asenteesta, en yrityksen pituudesta. Teilläkin oma pieni ollut haaveissa jo niiin kauan, että plussan soisin sulle heti.

Oman lisänsä tämän hetkisiin tuntemuksiin tuo se, kun lääkärit ja kätilöt kovasti puhuivat, että uusi raskaus alkaa usein pian keskenmenon jälkeen. Meillä keskenmenosta tulee tammikuun alussa 4 kuukautta ja mun kärsimättömällä mielellä se "pian" ei enää kohta ole pian. Pitäisi vain olla kärsivällisempi ja luottaa, että vielä me se oma lapsi saadaan.

Miuk, ihana Onni teillä kasvamassa sun masussa!

Mimmu, itseään syyttelemällä ei auta ketään, pahennat vain omaa oloasi. Voimia kovasti!

Ihanaa miuk, että sellanen varmuus on päällä!

Voimia starling ja mimmu!

Täällä kp 14, dpo:sta ei hajuakaan. On niin erilaiset km:n jälkeiset ovulaatiotuntemukset, että en tiedä onko mennyt vai tulossa. Viikonloppuna olin jo tyytyväinen, että olis talletukset osuneet kohdilleen, mutta tämän päivän oireet on saaneet mut epävarmaksi... Mutta sepä selvinnee tammikuun puolessa välissä miten tässä kierrossa käy; testailen 12.1.

Starling, älä vähättele omia yritys aikojasi, kaikki me näistä asioista kuitenkin yhtälailla kärsitään.. Minun mielestä se ensimmäinen puoli vuotta oli juuri pahin, ja pettyi eniten.

Olen päättänyt miettiä asioita enemmän positiivisesti, joka tapauksessa tulemme lapsen joskus saamaan mieheni kanssa, meni siihen vielä sitten kuukausi tai kaksi vuotta. Ja tärkeintä tässä on kuitenkin se, että saan olla mieheni kanssa ja rakastaa häntä, ja tulla rakastetuksi :)

meillä kuitenkin on mahdollisuus raskautua, eikä olla ketään saatu täyttä lapsettomuus tuomiota :)

Kaikille teille tsemppiä ja voimia näihin asioihin :)

:love022Onnea plussanneille ja muille tsemppiä ja voimia kaikkiin tunnetiloihin sekä plussatuulia!
Joku kysyi kierron pituutta, mulla oli eka kierto tyhjennyksen jälkeen 28 pvää ja tänään alkoi siitä seuraavat menkat, kierto 30 pvää. Itelle ihan normilukemia, ei oo onneksi vaikuttanut kierron pituuteen.
Nyt en meinaa pysyä nahoissani kun mies pääsee lomille juuri sillä viikolla, kun oviksen pitäis arviolta olla :) jospa siitä seuraisi hyvää....
Keskenmenon jälkeiset ovulaatio- ja menkkakivut on olleet vähän tavallisesta poikkeavia. Mulla on esim. kohdun vihlontaa, jota ei oo ollu ennen raskautta. Onko muut huomanneet vastaavaa?

Moikka taas ihanat!
Enhä minä malttanut pysyä enää poissa. :)

Keskenmenon jälkeisessä kierrossa kierto venyi vain 34 päiväiseksi. Ja kun hanat aukesi, niin siinäpä sitä juostiin eka päivä vessassa vaihtamassa sidettä vähintään tunnin välein. Ja melkein viikon vuosikin. No se on muisto vain ja nyt meneillään kp 16 ja taisin saada sofin liuskaan ovis plussan! :) tapanina viimeksi panosteltu ja tänään saadaan varmistella.
Olittekin puhunu että moni plussaa just tästä toisesta yrityskierrosta, toivon kovasti että niin onnekas olisin! :)

Sitten omanapailut sikseen. Mitä teille kuuluu?

Miuk oli plussannu! Onnea ihan mahdottomasti ja ihana että olet luottavaisin fiiliksin! Onni vauva siellä turvassa varmasti!♡

Mimmu sydäntä särkee lukea sinun fiiliksiä! Älä syytä itseäsi, minä uskon että tekin saatte pienen pian ja ikä ei saa estää mitään!

Millaisia uudenvuoden taikoja tehtäisiin että saataisiin kaikille pysyvät plussat heti alkuvuoteen?

Puhallus jotain taikapölyä meille timbe, starling, Pauveli, Mimmu, jeilei ja tietenkin myös rosann ja suvetar2015. :)

Ja luulen että Komppaan starlingia ja ainakin näin alkuun palailen vain tälle puolelle. Tuntuu olevan paljon porukkaa 2015 ketjussa, joten kirjoitus tahti varmasti melkoinen. Katsotaan. :)

Takaisin