Yrittämisen 2014 aloittavat

Joo täällä mennään kp 7 ja vielä ihan normi olo. Itse ajattelin etten ovistestejä tilaile ainakaan nyt muutamaan kuukauteen. Sitten jos ei tärppää niin saatan hankkia, mutta katsotaan nyt ekaks kuinka tässä käy ihan tjot meiningillä. :)

Toivottavasti Silv plussa vahvistuisi:wink

Huikeeta Silv! Onnittelut :) on se niin ihana tunne kun testiin tulee viiva :D nimim. testeihin tuijotellut ja viivoja odotellut...

Siija, kiva kuulla, et olettekin päätyneet aikaistamaan suunnitelmia :grin

Silv, tervetuloa tännekin mukaan. Mä olen kans huomannut etten millään meinaa ennättää pysyä kärryillä raskaaksi 2014 ketjussa, vaikka yritän kyllä seurailla, mitä siellä tapahtuu, siellä vaan tapahtuu niiiin paljon :grin Ja onnittelut haamusta, digin kuvia odotellessa :)

Tuolla, kun oli aiemmin puhetta töistä, vauvahaaveista ja järkeilystä.. Niin itse olen sit tässä parin päivän aikaan saanut vähän karvaasti huomata, et taidan olla tämän asian suhteen enemmän järki-ihmisiä (tosin iän puolesta alkaa jo olla epäjärki kyseessä). Mulla saattaa olla mahdollisuus semmoseen työhön, että se johti sit tällä viikolla kumeiluun, vaikka se on vasta mahdollisuus :sad001 ei tämä kyllä hyvältä tunnu näinkään, mietityttää ihan pirusti varsinkin, kun ei sitä lasta ihan noin vain ole nyt kuulunut. Tosin kaikki voi vielä kääntyä toisinkin tässä lähipäivinä, huokaus :confused:

Silv toivottavasti plussa vahvistuu!! täälläkin tuli sitten tehtyä plussa ovistesti vaikka tjoittailla piti ekat yrityskuukaudet, harmi vaan että taitaa jäädä hyödyntämättä tää ovis kun miehellä kiirus harrastuksen parissa...

Marras, minkä ikäinen olet? Itse täytän pian jo 31, eli vaikka "aikaa" lienee jäljellä hyvässä lykyssä kymmenisenkin vuotta, niin hedelmällisyys biologian oppien mukaan on jo laskusuunnassa.
Sain tänään tietää, että varalleni on kaavailtu pitkää sijaisuutta, eli ainakin elokuulle 2015, tod.näk. vuoden 2015 loppuun asti. Se alkaa vasta 25.8 eli jos tulisinkin nyt raskaaksi, niin saattas kusta koko homma, vaikkei raskaana olevia saisikaan syrjiä... No, parin viikon päästä viimeistään on selvää, kuinka tässä kierrossa kävi :rolleyes:

Heippa. Kirjottelinkin jo tuonne yli kolmekymppisten ryhmään ja nyt tänne myös :-)
Täällä yksi 35v. esikoisesta Kuumeilija. Kuume tuli yllättäen viime kesänä kun tein plussan. Plussa oli tavallaan ylläri vaikka ei ehkäisyä käytetty, mutta ei tämän ikäisenä enää esteltykään. No se päättyi kkm syyskuussa 2013 rv 8+6. Siitä olen toipunut.
Olen aina mennyt ura edellä ja nyt kun on talo rakennettu ja mielenkiintoinen työ niin heräsin tähän, että olen jo näin vanha ja se perhe puuttuu.
Nykyisen miehen kanssa tuli 2v. Täyteen vasta nyt juhannuksena. Elämä meillä on mallillaan ja rakkautta riittää. Asumme Etelä - Suomessa maalla (ennen ollut ikuinen citytyttö).
Nyt Vain ne lasten äänet puuttuvat pihalta. En siis ole syksyn jälkeen plussaa vielä saanut ja siitä otin alkuvuodesta hirmuisen ressin, tein ovistestejä, mittailin lämpöjä, kärsin unettomuudesta ym. Lääkäri sanoi, ettei se tällä ressillä tulekaan. Sitten oli vähän taukoa yrittämisestä. Nyt ei ovistestejä ja kierto on aina säännöllinen 27. Olisi unelmien täyttymys saada plussa vielä tämän vuoden puolella ♡♥
Tällä hetkellä haaveissa on yksi lapsi, mutta eihän sitä koskaan tiedä ;-)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Joo täällä mennään kp 7 ja vielä ihan normi olo. Itse ajattelin etten ovistestejä tilaile ainakaan nyt muutamaan kuukauteen. Sitten jos ei tärppää niin saatan hankkia, mutta katsotaan nyt ekaks kuinka tässä käy ihan tjot meiningillä. :)

Toivottavasti Silv plussa vahvistuisi:wink
Samat ajatukset mulla. Ja nyt kp 6 :-)

Tietääkö joku on perustettu suljettua ja salaista fb-ryhmää yrittäjille/ kuumeiljoille?

ON: ovis oli ja meni, nyt vaan ootellaa tuleeko täti kylään kuun puolen välin jälkeen vai ei, odotukset ei kyllä kauhean korkeella ole...

Nnipsu, pessimisti/realisti ei pety, mutta josko sieltä silti teille tulisi ylläriplussa :)

Täällä kp 12 ja ovista odotellaan maanantaille, mutta vähän sellainen fiilis on että se myöhästyy.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app

Tervetuloa mukaan Femmina :) Mulla ei ainakaan ole tietoa tuollaisesta fb-ryhmästä...
Juu ja huomasin, et nykyään fb-linkkaus kielletty. Mutta täällä myös kuva vaihtaa ajatuksia :-)
Mä siis liityin syksyllä tän vaun kautta yhteen fb-ryhmään, kun mulla oli 3.5.2014 LA, joka sittemmin päätyi kkm. Mutta kuitenkin siihen ryhmään jäin ja onneksi jäin. Sieltä olen saanut mielettömän vertaistuen, uusia ystäviä ja ollaan tavattukin muutaman kerran. Sekä kaiken kattavan tietopaketin: alkuraskaudesta synnytykseen sekä synnytyksen jälkeiseen elämään. Edes neuvolasta en koskaan niin kattavaa tietoa tule saamaan ;-)

Paras menetelmä on menkkojen jälkeen kierron loppuun asti joka toinen tai joka kolmas päivä puuhailuja :grin

Femmiina, se on kyllä varmasti paras menetelmä raskautumiseen. :) Laitoin ton linkin lähinnä oviksen tunnistamista helpottamaan, jotta on helpompi laskea dpo:t ja arvioida tuleeko kierrosta normaalin pituinen vai myöhästyykö menkat myöhästyneen oviksen vuoksi. Ei tartte turhaan innostua ja kehitellä toiveita liian aikaisin ;) Ja säästäähän siinä rahaakin, jos osaa määrittää oviksen luonnollisin keinoin ilman tikkuun pissaamista ;)

Muokattu viimeksi:
Omppunen, 30 täällä kolkuttelee ihan just.. ja ensimmäinen vasta toiveissa.

Ja niinhän tässä nyt sit pienestä mahdollisuudesta ja omista ristiriitaisista tunteista huolimatta kävi, et tämä haave lykkäytyy.. Toivon kuitenkin palailevani tänne vuoden vaihteessa :)

Femmiina, se on kyllä varmasti paras menetelmä raskautumiseen. :) Laitoin ton linkin lähinnä oviksen tunnistamista helpottamaan, jotta on helpompi laskea dpo:t ja arvioida tuleeko kierrosta normaalin pituinen vai myöhästyykö menkat myöhästyneen oviksen vuoksi. Ei tartte turhaan innostua ja kehitellä toiveita liian aikaisin ;) Ja säästäähän siinä rahaakin, jos osaa määrittää oviksen luonnollisin keinoin ilman tikkuun pissaamista ;)

Juu se on kyllä totta, jos haluaa tietää. Mä yritän ottaa nyt mahdollisimman rennosti. Ja testaan vasta jo menkat viikon myöhässä eli ovis sillon viikon myöhässä. Nyt kun Seuraavat menkat pitäisi alkaa ni oon Espanjassa. Mut jos ei ala niin ootan Suomeen tuloa ;-)

Heippa!

Täällä on 28v 1-vuotiaan pojan äiti. :) Tuossa syksymmällä olisi tarkoitus alkaa yrittämään toista vauvaa. :) Ensimmäinen raskaus meni tosi hyvin ja tulin nopeasti raskaaksi. Nyt olen toiveikkailla mielin, että taas raskautuisin helposti. Vauvakuume on suuri!! :D Jos ensimmäisellä kerralla tulin nopeasti raskaaksi, niin mahtaisikohan toinenkin tulla suht helposti...? Saa nähdä miten kauan saa vielä kuumeilla ennen kuin tärppää.

Tervetuloa joukkoon Nennahh! Tervetuloa myös tuonne Raskaaksi 2014- ketjuun, jos tahdot. Siellä käy keskustelu hieman vilkkaammin kuin täällä :)

Nennahh, on se ainakin mahdollista, että kaksi kertaa tärppää helposti.

Terveisin 9/13 syntyneen "vahinkotytön" äiti, jolla laskettu aika 12/14 ja toisesta kierrosta tärppäsi.. =)

Takaisin