Yrittämisen 2014 aloittavat

Jaahas.. Täällä tilanne etenee huimaa vauhtia.. Ensin piti lapsen teko aloittaa syksyllä, sitten pätettiin kuitenkin jättää jo rengas pois "kiertojen tasaamiseksi" ja nytpä sitten eilen päädyttiin ihan vaan kokeilemaan jo tässä kierrossa josko tärppäis. :grin Ilmeisesti oon tartuttanu tän vauvakuumeen myös mieheen, koska itse kyseli, että milloikas ne tärppipäivät oli tässä kuussa ja oli sitä mieltä josko kokeiltais. :smiley-bounce016Yritin siinä sitten olla hyppimättä onnesta ja totesin vaan, että no kyllähän se käy. :p

Tänään siis kp 1/? ja eka luomukierto vuosiin joten parin viikon päästä sitten yrittelemään :love017.
Jos uskaltatuisin tonne Raskaaksi 2014 ketjuun esittäytymään.

Siija ihan huippua!!! Voin kuvitella miten olet ollu coolina (ja sisäisesti kiljunut riemusta), kun mies on ottanu asian puheeksi :D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app

tällä hetkellä kp9 eli mahd.ovulaatio ajankohta alkaa pikkuhiljaa lähenee, mutta eikös sitä tietty iskeny kunnon flunssa päällensä, saas nähä miten sitä mahd. ovulaatiota jaksaa hyödyntää tässä kierrossa, toivottavasti olo kohentuisi ensi viikoksi ;)

Nnipsu, kova flunssa saattaa siirtää ovulaatiota eli ehkä ehditte hyödyntää sen aivan hyvin. Pitää vaan muistaa, että jos ovis siirtyy niin kiertokin pitenee ;) (Ellei siis tärppi ole käynyt)

Hei arvatkaas mitä...
Mä tässä oon kovasti pohtinut, että on järkevää lykätä raskautumista vielä, kun on kesätyöt kesken...mutta mutta, sydän ja kroppa ja mies sanoo ihan muuta :D No on sitten mietitty ja käännelty ja väännelty asiaa puolin ja toisin mutta onhan se niin, että vaikka nyt jäis kesätyöt puoleenväliin niin eipä se tod.näk. vaikuta siihen että työllistynkö sitten JOS jään äitiyslomalle, niin sen jälkeen. Tai voin tehdä vaikka vuoden töitä tunnollisesti mutta se ei kuitenkaan takaa mitään varmuutta töistä äitiysloman jälkeen, joten...onko sitten järkevää lykätä näin isoa juttua kahden kuukauden kesätyön vuoksi?

Joten ajateltiin sitten, että menee miten menee...eilen oli kp 10 ja oikein mukava intiimi hetki ;) you know what that could mean.... :D

Heipat! Tuttuja täällä näkyy tuolta Raskaaksi 2014 puolelta olevankin, mut täällä tuntuis olevan viestien vauhti "hieman inhimillisempi kuin siellä (= vaikka katsois monta krt päivässä niin aina on vähintään kaks sivua uutta tekstiä :D)

Täällä huutelee siis 24v kuumeilija, mies 34v. Omia lapsia mulla ei ole mut miehellä 6v tytär, asuu meillä vuoroviikoin. Yhdessä on oltu nelisen vuotta ja matkalle mahtuu ylä- ja alamäkiä, enempi niitä alamäkiä.. Nyt kuitenkin viimeinen 1,5v menny todella hyvin parisuhteessa ja muutenkin. Ite oon kuumeillu jo pidempään mut miestä en oo painostanu millään lailla, nyt toukokuussa ite äkkäs että alkaa olee kohta jo myöhästä, jos niitä lapsia vielä haluaa. Eli yk1 menossa, tätiä/plussaa (mielummin sitä plussaa!) odotellaan jo tiistaiksi :) aikasemmin (2012) raskautunut kerran ehkäisystä huolimatta, mut se jouduttiin laittamaan kesken elämäntilanteen vuoks..

Nyt ollaan jännän äärellä!

Moikka Silv :D Ollaankin törmätty tuossa toisessa ketjussa, mutta tervetuloa tännekin. :) Itsekin olen vähän huono kirjoittelija ja lueskelen paljon vaan muiden juttuja. :p
Nyt siis meilläkin päädytty yritys aloittamaan, mutta tänään vasta kp 4 ja viimeinen ehkäisyn jälkeinen tyhjennysvuoto alkais olee ohi. :smiley-bounce005Eli todellinen yritys varmaan vasta parin vikon sisään.

Kyllä se näin taitaa Omppunen olla, että järki voi sanoa mitä vaan, mutta tällasissa asioissa se sydän vaan vie :Heartred Ainakin täällä, kun piti olla niin, että syksyllä aloitetaan vauvan teko, mutta kuinkas sitten kävikään.... :rolleyes:

Onko Larissa muuten mikä fiilis ollu renkaan jälkeen?? Onko mitään oireita tai tuntemuksia? Tietäis vähän mitä odottaa tänne ens viikoks, vaikka yksilöllisiähän nää jutut toki on.

Ostikos mies niitä kumeja?? :wink

Joo, jos lapsia miettii järjen kanssa niin eihän kukaan niitä hankkis :D unettomat yöt ja valvotut päivät...Mutta kylläpä on menny fiilikset laidasta laitaan tänään...huhhuh, mitä jos tärppäs? Mitä jos EI tärpännykään? olishan se parempi jos vasta kuukauden päästä...mut pitäiskös vielä koittaa jotta tärppäis :D apuaaa....

Omppunen, mie en ainakaan minkään kesätyön takia jaksaisi odotella tossa tilanteessa. Voihan olla, että ette edes kesän aikana vielä raskaudu. Turhaan odottelette mun mielestä :wink Ainahan se lasten hankkiminen on hullua, mutta niin ne vaan lähes kaikki lapsia hankkii :grin

Silv, tervetuloa tännekin puolelle :)

Siija, tänään on kp 7 ja olot on aika normaalit :grin Toisaalta, vasta toissapäivänä olisi pitänyt seuraava rengas laittaa, jos niillä oltaisiin jatkettu, joten ei se vaikutus kokonaan ole vielä poistunut. Kipeänä eli kuumessa ja kurkkukivussa olen ollut vajaan viikon, mutta se nyt ei tähän renkaan lopettamiseen liity. Tänään on.. kröhöm.. alkaneet hieman himot heräämään.:rolleyes: Saa nähdä millaista se sitten on oviksen aikaan :grin:grin:grin Olen vaan toooodella tyytyväinen etten ole enää keinohormonien orja :)

Ps. Kumeja ei ole mies edelleenkään ostanut, toisaalta makuuhuoneen puolella on ollut hiljaista ensin miehen ja sitten mun flunssan takia. Entisiä kumeja on 3 kpl eli niillä ei pitkälle pötkitä :grin

Larissa, kiitos rohkaisevista sanoista :D en tosiaan tiedä pitäskö panikoida vai hyppiä riemusta :)

Itse ainakin huomaan, miten oviksen aikana menee pää ihan halusta sekaisin. Ei siis pysty enää siinä kohtaa tekee mitään rationaalisia päätöksiä siitä mennäänkö kumilla vai ilman :D

Mulla on muutenkin tehnyt ilman rengasta KOKO ajan mieli :D kun taas renkaan kanssa saattoi viikko mennä ihan huomaamatta peittoja heiluttelematta. Ja välillä ei kiinnostanut lainkaan jos mies sattui jotain ehdottamaan. Nyt tuntuu et se olen minä joka "kinuaa" seksiä jatkuvasti :D ja siis ihan koko kuukauden, ei pelkästään oviksen aikana.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

täälläkin olen huomannu että pillereide lopetukse jälkee himot ja halut heränny iha eri tavalla, nyt minä olen meistä se joka haluaa seksiä enemmän ja useemmin :D ny menossa kp12 ja pupuiltu yritetty joka pv vkl ja tarkoitus myös koko tää viikko jos vain flunssiltamme jaksetaan :P

Tuossa edellä kun useampi on maininnut näistä halujen muutoksista. Siinäpä yksi syy siihen, miksi minä olen jo vuosia takaperin päättänyt, että enää ikinä koskaan en turvaudu hormonaaliseen ehkäisyyn! En tiedä miten tämän raskauden jälkeen ehkäisy sitten hoidetaan, kun oletettavasti ei ole haluja ainakaan ihan heti lisää lapsia yrittää, mutta olkoon se sen ajan murhe sitten....

Siija, nyt voin lisätä yhden oireen listaan renkaan lopettamisen jälkeen. Nimittäin naaman iho on hieman öljyisempi kuin ennen (mikä ei ole huono juttu, kun ennen mulla oli kuiva ja hilseilevä iho). Myös finnejä on vähän enemmän, mutta ei mitenkään paljoa.

Tässä painin, että tilaanko ovistestejä vai en.. Palkkakin tuli sopivasti :grin

Mä ostin tätä kiertoa varten ovistestejä. Ajatus oli lähinnä vahvistaa testin avulla sen mitä tunnen. Kävi jotenkin kumminkin ihan hassusti. Mulla on ollut aika säännöllinen 27-28pv kierto eli ovulaatio pitäis olla jossain kp 11-15 välillä. No mulle tuli heti menkkojen jälkeen ovisoireita kp 9. Testasin ja tuli ihan haamuviiva eli ei ovista. No eilen olis pitänyt olla ovis mutta ei mitään oireita ja ovistesteissä ei oo hyvin olematonta haamuviivaa kummempaa. Argh, , jäikö koko ovis väliin? Vai menikö ohi kp 9? Lisäksi hämmentää aamulämmöt joiden pitäis nousta oviksen jälkeen, yleensä on noussut johonkin 36.8 asti mutta nyt ei sit sitäkään. Tänään oli 36.13...onpa omituista. Menkkoja odotellessa pari viikkoa vielä varmaan. ..ja yllättävän haikein fiiliksin.

Omppunen, voi se ovis silti olla vielä tulossa. Joskus noissa testeissä saattaa viiva olla välillä haaleampi ennen kuin antaa ovisplussan. Viivat ei aina vahvistu sinne plussaan asti tasaisesti.

Itse myös ajattelin noita ovistestejä tilailla, jotta oppisin yhdistämään omat tuntemukset ovikseen. Ehkä sitten ensi kiertoon :)

No mä käytin jo testit mitä mulla oli, eiköhän riitä jo testailut :) tuli jotenki vähän paineita koko jutusta! Eiköhän tjottailla loppuvuosi ja yritän itekin ottaa rennosti. Onhan se vaikeeta ja kun koko ajan olevinaan "tuntuu joltain"o_O

Täällä testailtu eilen haamuplussa, huomenna teen digin (odottelen vieläkin tätiä kylään, vaiks olis pitäny tulla jo moneen kertaan jos meinaa :D) kuvaa haamulaisesta ei valitettavasti ole, sunnuntain haamujen haamusta lisäsin kuvan tonne raskaaksi 2014 ketjuun.. Hihii, vahvistuispa huomenna luulot ;))

Takaisin