Ylipainoiset odottajat

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2017' aloitti mammattaa, 16 kesä 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. rbck Näppärä viestien naputtelija Helmimammat 2017

Okei no se otetaan sitte puheeks varmaan myöhemmin se testi. Oon kans sitä mieltä et se varmasti kyl tehdään mut taitaa olla käytännöistä ja tapauksesta riippuvaista koska on ajankohtainen :)
  2. Miukuli83 Hyväntuulinen höpöttäjä Helmimammat 2017

Onkos teillä pyöreemmillä jo vatsa muuttunut kun mun mielest mulla on vatsa jo eri näköinen vaik viikot vast 12+5 tai sit vaa kuvittelen, paino ei ole noussut
  3. Gagezzz Piirimestaruustason postaaja Helmimammat 2017

Mä en ainakaan vielä huomaa mitään, vaikka kovin odotankin :D
  4. Hipsuli90 Satasella mukana keskusteluissa Helmimammat 2017

No mulla on vatsa paisunut ainakin ihan palloksi :eek: mieskin on järkyttynyt kun on noin iso jo, vaikka varmaan suurin osa on turvotusta :)

Moni varmaan jo pikku kylällä epäilee että oon pieniin päin :D
  5. Candys Näppärä viestien naputtelija Helmimammat 2017

Mulla kyllä alavatsa jo pömpöttää, vaikka ylimäärästä onkin. Painoa on pudonnut tässä odotusaikana 5 kiloo, ruokahalun muuttuminen on varmaan suurin tekijä.
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. Giovanna- Puuhakas puhuja Helmimammat 2017

Huomaa jo. Enkä saa enää vedettyä vatsaa sisään. Mutta turvotusta kyllä suurin osa varmasti.
  7. marke Satasella mukana keskusteluissa Tammikuunmammat 2015 Helmimammat 2017

Mulla ylävatsa jo pömpöttää, alavatsa on vielä sellaista pehmeää höttöä :grin
  8. jenni89 Sukkela juttelija Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

Miullakkii pömpöttää jo. :)ja painoki laskenu sen 3kg kohta. Rv 14+6 nyt.
  9. Wadalma Puuhakas puhuja Helmimammat 2017

Täällä kanssa kamala turvotus vatsassa, painoa ei ole tullut lisää, itseasiassa on tippunut alkuraskauden aikana useamman kilon. Masun koko vaihtelee kyllä ihan vuorokaudenajan mukaan, ja esim. pasta saa aikaan aika hillittömän turvotuksen.. Mahan kasvamisen on pistänyt jo muutama muukin merkille, tosin he kyllä tietävät raskaudesta jotta voi olla vähän toiveajatteluakin :D Nyt siis 14. viikolla
  10. Miukuli83 Hyväntuulinen höpöttäjä Helmimammat 2017

Saa kai toi mun maha jo pömpöttääkin kun saadaankin kaksoset hih ja jossai luki et maha on jo 26 viikol yhtä iso ku yhden odottajalla viikol 40 vaik oon vast rv 13
    • Tykkään Tykkään x 3
  11. Chillit Hyväntuulinen höpöttäjä Huhtiäidit 2020 Helmimammat 2017

Täällä kanssa vatsa pömpöttää vaikka 13+4 menossa ja reilu kilo painoa pudonnut.. Piti hankkia löysempiä paitoja...
  12. Miukuli83 Hyväntuulinen höpöttäjä Helmimammat 2017

Kiva et muillakin
  13. jenni89 Sukkela juttelija Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

No miukuli siulla saapiki kyllä enempi pömpöttää ihan luvan kans ku kaks tulossa. :)
  14. Miukuli83 Hyväntuulinen höpöttäjä Helmimammat 2017

15. Chillit Hyväntuulinen höpöttäjä Huhtiäidit 2020 Helmimammat 2017

Tänään hain suosiolla äitiysmalliset farkut, kun farkkujen vyötärö kiristää niin ärsyttävästi. Hain Mamalicious-housut ja oli kyllä mahtavan tuntuiset jalassa. Koot oli kyllä aika yllättäviä. Normaalisti minulle menee 36/32 koon farkut, niin nää äippähousut oli 32/32. Melkeen jätin kokeilematta, kun katsoin ettei ole kokoja...
    • Tykkään Tykkään x 1
  16. rbck Näppärä viestien naputtelija Helmimammat 2017

Kauhistuttaa ku tilasin sokkona xl leggareita et kuinkakohan suuret tai pienet ne sitte onkaan...
    • Tykkään Tykkään x 1
  17. jenni89 Sukkela juttelija Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

Itekki pistin tilaukseen tännään xl-kokoset leggarit, normaalisti käytän L-kokoa, mutta jotkut jos on pienemmällä mitotuksella ni on XL.. Saa nähä kumpaa tänne tulee. :D mistä rbck tilasit?
  18. rbck Näppärä viestien naputtelija Helmimammat 2017

Zalandolta. Ja sit aivan mahtava apaja ASOS. Mä jo luulin et maailmas ei vaan oo ku pahus vie muutama nettikauppa mis on vähän jotain mut tuolt asokseltaki ku rajasin koon perusteella eka ni jäi vielä joku 1300--> mammavaatetta valikoimaan jäljelle :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 1
  19. jenni89 Sukkela juttelija Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

Mie ihan unohin koko asoksen!! Pitääki käyvä kahtomassa. :)
  20. marke Satasella mukana keskusteluissa Tammikuunmammat 2015 Helmimammat 2017

Minäkin joskus vuosia sitten vierailin useasti Asoksen sivuilla ja tilasinkin pari kertaa. Mutta olinpa kans unohtanut koko paikan, eikä tullut mieleenkään että siellä olis mammavaatteita! Pitääpä tutustua :)