Ylipainoiset odottajat

Okei no se otetaan sitte puheeks varmaan myöhemmin se testi. Oon kans sitä mieltä et se varmasti kyl tehdään mut taitaa olla käytännöistä ja tapauksesta riippuvaista koska on ajankohtainen :)

Onkos teillä pyöreemmillä jo vatsa muuttunut kun mun mielest mulla on vatsa jo eri näköinen vaik viikot vast 12+5 tai sit vaa kuvittelen, paino ei ole noussut

Mä en ainakaan vielä huomaa mitään, vaikka kovin odotankin :D

No mulla on vatsa paisunut ainakin ihan palloksi :o mieskin on järkyttynyt kun on noin iso jo, vaikka varmaan suurin osa on turvotusta :)

Moni varmaan jo pikku kylällä epäilee että oon pieniin päin :D

Mulla kyllä alavatsa jo pömpöttää, vaikka ylimäärästä onkin. Painoa on pudonnut tässä odotusaikana 5 kiloo, ruokahalun muuttuminen on varmaan suurin tekijä.

Huomaa jo. Enkä saa enää vedettyä vatsaa sisään. Mutta turvotusta kyllä suurin osa varmasti.

Mulla ylävatsa jo pömpöttää, alavatsa on vielä sellaista pehmeää höttöä :grin

Miullakkii pömpöttää jo. :)ja painoki laskenu sen 3kg kohta. Rv 14+6 nyt.

Täällä kanssa kamala turvotus vatsassa, painoa ei ole tullut lisää, itseasiassa on tippunut alkuraskauden aikana useamman kilon. Masun koko vaihtelee kyllä ihan vuorokaudenajan mukaan, ja esim. pasta saa aikaan aika hillittömän turvotuksen.. Mahan kasvamisen on pistänyt jo muutama muukin merkille, tosin he kyllä tietävät raskaudesta jotta voi olla vähän toiveajatteluakin :D Nyt siis 14. viikolla

Täällä kanssa vatsa pömpöttää vaikka 13+4 menossa ja reilu kilo painoa pudonnut.. Piti hankkia löysempiä paitoja...

No miukuli siulla saapiki kyllä enempi pömpöttää ihan luvan kans ku kaks tulossa. :)

Tänään hain suosiolla äitiysmalliset farkut, kun farkkujen vyötärö kiristää niin ärsyttävästi. Hain Mamalicious-housut ja oli kyllä mahtavan tuntuiset jalassa. Koot oli kyllä aika yllättäviä. Normaalisti minulle menee 36/32 koon farkut, niin nää äippähousut oli 32/32. Melkeen jätin kokeilematta, kun katsoin ettei ole kokoja...

Kauhistuttaa ku tilasin sokkona xl leggareita et kuinkakohan suuret tai pienet ne sitte onkaan...

Itekki pistin tilaukseen tännään xl-kokoset leggarit, normaalisti käytän L-kokoa, mutta jotkut jos on pienemmällä mitotuksella ni on XL.. Saa nähä kumpaa tänne tulee. :D mistä rbck tilasit?

Zalandolta. Ja sit aivan mahtava apaja ASOS. Mä jo luulin et maailmas ei vaan oo ku pahus vie muutama nettikauppa mis on vähän jotain mut tuolt asokseltaki ku rajasin koon perusteella eka ni jäi vielä joku 1300--> mammavaatetta valikoimaan jäljelle <3

Mie ihan unohin koko asoksen!! Pitääki käyvä kahtomassa. :)

Minäkin joskus vuosia sitten vierailin useasti Asoksen sivuilla ja tilasinkin pari kertaa. Mutta olinpa kans unohtanut koko paikan, eikä tullut mieleenkään että siellä olis mammavaatteita! Pitääpä tutustua :)

Takaisin