Omppulainen, kiitos ketjun perustamisesta! :) Sullahan on tosi pian ensimmäinen neuvola. Eivät ilmeisesti ultraa siellä?
Swan, onnea hyvistä ultrakuulumisista. Itse en ole keskenmenoa kokenut, mutta en tiedä helpottaako siinä mikään, vaikka ei olisi kuullut sydänääniä. Hyvä ainakin saada tietää ettei ole keskeytynyt keskenmeno, olisi kauheaa saada tietää se vasta viikkojen päästä. Tai näin omasta mielestäni. Silti en ole varma mennäänkö me ar-ultraan.
Nessu, tsemppiä ultraan, eiköhän sieltä tule hyviä kuulumisia. :)
Connie, täällä ollaan melkein samoissa päivissä, mulla nyt 4+4. Huh miten varhaista! Onhan se totta että ekassa kolmanneksessa on suurimmat riskit, mutta itse en tiedä saanko pidettyä mölyjä mahassani niin pitkään.
Toisaalta hirveä epäusko, toisaalta tekisi mieli huutaa uutiset koko maailmalle. No, ehkä vanhemmille kerrotaan vähän aiemmin mutta ei kyllä kaikille kavereille.
Ce, onnea plussasta!
Suvetar, tsemppiä neuvolaan ja toivottavasti ultraisivat siellä. Piinallista tämä odotus.
Ja vielä omaa esittelyä: 31v, ja sain elämäni ensimmäisen plussan viime sunnuntaina. Nyt siis vasta 4+4 ja olo on lähinnä epäuskoinen, enemmän kuin pelokas tai onnellinen. Tai totta kai myös onnellinen, mutta... tuntuu kuin olisin katsonut jonkun muun testiä. Meillä alkoi yritys 12/14 eli on tähän mahtunut jo pettymyksiä matkan varrellen. Lopulta raskaus sai alkunsa IVF:llä ensimmäisestä tuoresiirrosta. Vielä jäi neljä alkiota pakkaseen siltä varalta että tämä ei jaksakaan mukana.
Oireita mulla ei juurikaan ole. Rinnat on arat ja lieviä menkkakramppeja, siinä oikeastaan kaikki. Tai no tänään otin kyllä päikkärit, mitä en yleensä tee, mutta ihan valtavalta ei väsymys tunnu. Etovaa oloa ei ole näkynyt, enkä kyllä kaipaakaan.
En jaksa huolestua oireiden puuttumisesta, kun niitä ei ole koskaan ollutkaan. Ehkä jos olisi ensin kovat oireet jotka yhtäkkiä häviäisivät, huolestuisin. Vaikka silloinkin voi kaikki olla silti ihan hyvin.
Varasin jo ensimmäisen neuvolan, se on rv 8+3 eli pääsiäistä edeltävällä viikolla. Siellä ei ikävä kyllä ultrata tai kuunnella sydänääniä. Pohditaan nyt mennäänkö ar-ultraan johonkin yksityiselle, mutta riippuu varmaan löydetäänkö jostain sopiva hinta.