Kuuleekohan täällä enää kukaan? Mitä kuuluu TK, Radioboca?
Edellinen viestini siis oli just oviksen aikaan, jolloin "töitä" tehtiin kovastikin
Tästä dpo 3 aloitin taas luget, nyt halusin testata suun kautta, koska se tuhru lääkkeestä oli niin ärsyttävää! No, dpo 4 aloin jo vuotamaan vanhaa verta ja dpo 5 jo enemmän punaista, olin että wtf, koska aiemmin ei koskaan ole ollut välivuotoa tai noin aikaisin tuhrua.
Tämä lannisti pahasti ja olin jo tilaamassa lääkärille tarkistusaikaa. Vaihdoin sitten takaisin alakautta lääkkeen oton ja vuoto 3 pvn jälkeen tyrehtyi.
Eilen ja tänään olen testaillut ja r-testiin alkaa piirtymään vähitellen viivaa!?

Kaksi ylintä on eilen aamulla ja illalla n. 4 h pidätyksellä, alin ja Apteekin testi on tältä aamulta n. 3 h pidätyksellä. Aamun Pc : ssä näen rehellisesti punertavaa väriä!!!
Nyt on siis dpo 10 menossa! En voi enkä uskalla vielä tätä uskoa, vielä on niin aikaiset päivät ja viiva vaalea, mutta jotain siellä yrittää ainakin tapahtua...Mies lähti aikaisin aamulla viikoksi melkein reissuun, eikä tiedä näistä mitään