radioboca
Kunnioitettu kommentaattori
Komppaan Beislaa. Vähän outoa olisi musta sellainen plussasta pihalle -meininki. Todellakin varsinkin pitempään yrittäneiden tai muuten vaikeimman kautta raskautuneiden ultrakuulumiset ja vointi muuten kiinnostaa, etenkin jos ollaan pitempään kirjoiteltu samassa ryhmässä. Ja kyllä varmaan suurin osa raskaana olevista luonnostaan ymmärtää mitä viitsii kuumeiluketjuihin kirjoittaa. Masukuvia ei kaivata. :)
Mä tein tänään jo negatestin kun puski herpeksen huuleen ja halusin alkaa sitä myrkyttää. Viime kierrossa mulla oli myös herpes ennen menkkoja ja molemmilla kerroilla se kasvoi parissa tunnissa monoliitin kokoiseksi. Epäilen siis että anastrotsolilla on näppinsä pelissä sen kanssa. Mun tissit on niitä syödessä myös olleet ihan hullun kokoiset aina oviksesta eteenpäin. Clomit ei tehneet mitään oireita ikinä, nää tuntuu pistävän hormonitoimintaan säpinää.
Beisla, yleensä toi rauhallisuus on just plussan merkki.
Mutta mäkin oon nyt rauhallinen, joskus taas friikkailen ja ajattelen että pimahdan jos ei nyt tuu plussaa. Mietin johtuisko tääkin fiilis siitä anastrotsolista. No, huomenna hanat aukeaa ja katsotaan sitten mikä fiilis.
MrsBee, tule toki tuonne keskenmenon kokeneiden salaiseen ryhmään turisemaan. Siellä on ihania tyyppejä ja välillä tosi vauhdikas kirjoitustahti. :)
Mä tein tänään jo negatestin kun puski herpeksen huuleen ja halusin alkaa sitä myrkyttää. Viime kierrossa mulla oli myös herpes ennen menkkoja ja molemmilla kerroilla se kasvoi parissa tunnissa monoliitin kokoiseksi. Epäilen siis että anastrotsolilla on näppinsä pelissä sen kanssa. Mun tissit on niitä syödessä myös olleet ihan hullun kokoiset aina oviksesta eteenpäin. Clomit ei tehneet mitään oireita ikinä, nää tuntuu pistävän hormonitoimintaan säpinää.
Beisla, yleensä toi rauhallisuus on just plussan merkki.
MrsBee, tule toki tuonne keskenmenon kokeneiden salaiseen ryhmään turisemaan. Siellä on ihania tyyppejä ja välillä tosi vauhdikas kirjoitustahti. :)