Mollukka, kuulostaa tosiaan monimutkaiselta jos ultrat ovat eri paikassa. IVF:ään pitää kyllä saada kunnon ohjeet eri lääkkeiden pistämiseen, niissäkin on eroja. Toivon todella ettei tuollaista tilannetta pääse enää syntymään. Mutta siltä varalta - mietin pitkään kirjoitanko tätä ylipäätään kun on tämä vähän tyhmää jälkiviisastelua - mutta jos vielä iskee epävarmuus ohjeista sellaiseen kellonaikaan ettei klinikalle enää voi soitaa, voithan yrittää kysyä täältä foorumilta. Täällä on useammalla ihmisella kokemusta eri lääkkeistä, joten voi hyvinkin olla että löytyy joku joka osaa neuvoa.
Fsh-arvoa multa ei ole mitattu, sen paremmin kuin amh:takaan.
Jännää aikaa täällä tosiaan. En osaa sanoa ovatko ajatukset sitä mitä oletin, ehkä ovat. Enemmän positiivinen olo tällä hetkellä, folleja ainakin riitti. Olo alkaa olla jo epämukava, välillä vihloo tai kramppaa. Toisaalta jos lääkäri ei olisi kieltänyt urheilua niin voisin kyllä mennä, kivun puolesta olo ei ole niin paha. Enemmän tuntuu että varon liikkeitäni koska tiedän mitä siellä on kypsymässä. Punktio ei jaksa jännittää minua, sitäkin enemmän se miten munasolut hedelmöittyvät.
Dolcetti, olisihan kätevää jos tarvitisi tehdä punktio vain toiselle puolelle. Näin ajateltuna parempi niin että toisella puolella paljon ja toisella ei mitään kuin molemmissa tasaisesti. Hyvä ettei sulla ole ollut kipuja, varmasti follit kasvaa kramppien puutteesta huolimatta.
MrsBee, onnea oviksen metsästykseen! Liikunta kuulostaa hyvältä, varsinkin jos on tietty tunti niin ainakin tulee mentyä. Mulla ainakin liikunta toimii hyvin ajatusten muualle laittajana. Nyt onki turhauttanut kun ei saa tehdä mitään.
radioboca, hyvät ultrakuulumiset sulla ainakin on, tärppionnea! Toivottavasti mies on suostuvainen, nyt olisi kyllä otollinen aika.
En ole ollut ennen punktiossa, ensimmäistä (ja toivon mukaan viimeistä!) kierrosta viedään.
Ai niin ja siitä kiertymästä vielä, sisko kertoi että jollakin sen kaverilla on pco ja oli saanut kiertymän pelkästään tanssilattialla. En tiennyt että tuollaistakin voi käydä! Mutta tarina kannusti minua kyllä ottamaan hyvin rauhallisesti.
Suvetar, minun mielestä sun digitulos oli oikein hyvä. Varmasti jännittää hormonien nouseminen, mutta testit on kuitenkin mitoitettu keskiarvolle ja hormonien nousu riippuu paljon luontaisesta lähtötasosta. Sehän on useimmilla jotain yhden ja viiden välillä, mutta luonnollisesti jos lähtöarvo on 1, ja hcg tuplaantuu parissa päivässä, luku nousee paljon hitaammin alussa kuin jos lähtötaso on 5. Tässä yksi sivusto jolla on laskuri, joka näyttää hcg:n tuplaantumisen eri lähtöarvoilla.
http://whenmybaby.com/implantation-doubling-calculator.php
Ja sen mitä olen oireista lukenut, ei niistä tosiaankaan voi päätellä siitä miten raskaus sujuu. Samalla naisellakin oireet tai oireettomuus voivat vaihdella eri raskauksissa.
Täällä olo alkaa siis olla jo epämukava, ja toivon todella että punktio olisi torstaina eikä perjantaina, että pääsisin tästä olosta eroon ja taas liikkumaan. Sen lisäksi, tänä iltana kuluu loppuun toinen pullo Menopuria, ja jos joudun ostamaan uuden, siitä menee todennäköisesti vain yksi annos neljästä. Pullo maksaa kuitenkin yli sata euroa kela-korvauksen jälkeenkin, ei innosta heittää hukkaan 3/4.